Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over at folk kommer med samme argumenter gang på gang i tråder. Greit om tråden er hundre sider lang, da skjønner jeg selvfølgelig at like spørsmål dukker opp, men å lese de samme poengene side etter side i langt kortere tråder gjør meg sint. ARGH!

 

Eksempel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12991433

Heheeee. Irriterte jeg deg? :wee:

Lenke til kommentar
At en pakke jeg venter på, har vært i Norge i over 2 uker, og jeg har enda ikke fått den. Måtte bekrefte at posten kan tolle pakkene mine, det gjorde jeg samme dag jeg fikk beskjed om det, som er over to uker siden. Makan.

 

Posten ja. Jeg har nevnt det flere ganger allerede i tråden, men da jeg bestilte LG KC910 tok det over en uke før den kom. Den lå på et fuckings postkontor i Drammen (times kjøring unna Hønefoss der jeg bor) og likevel skulle det ta flere dager før den fikk flyttet på seg derfra!

Lenke til kommentar

ALT irriterer meg for tiden, satan som det koker i toppen min :realmad:

naboene er noen jævla amøber som ikke fatter at jeg trenger å sove, kollegene mine er noen trangsynte jævler som bare lager faen, familien driver å snakker om å selge huset jeg vil ha. jeg er enda lærling og har noen hjernedøde opplærlingfolk bak ryggen min som maser om noen oppgaver som skulle vært ferdig for en mnd siden, oppgaver som er så lite seriøse at det får en barnehage til å se ut som et universitet.

AHHRG! og denne dritten må jeg leve med?! Jeg har lyst til å slå folkene i trynet med en jævla spade! :angry:

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over den personen (les: Idioten) som lå en tyggis i togsetet.

Og som de fleste vet går ikke tyggis av så lett,så jeg er nødt til å gå med tyggis på

rumpen hele dagen...

 

Edit: Og det at en i klassen begynnte å nynne på Deg være ære,

så nå har jeg fått den på hjernen...

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...