Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hva med å ikke kjøre Windows da? Go Linux go. Ubuntu Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hva med å ikke kjøre Windows da? Go Linux go. Ubuntu Go linux go. Mint Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Go GNU/Linux, go Debian. Ubuntu og Mint er jo begge Debian-baserte distribusjoner (Mint er bygget på Ubuntu igjen tror jeg). Endring: Fjernet unødvendig sitering. Endret 31. januar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Dere er i feil tråd. Irriterer meg over at jeg må gjøre jævla prosjektarbeid som skal framføres i overimorgen og jeg har ikke kontakt med dem jeg er på gruppe med. GoGo Win7 beta btw. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg irriterer meg over at folk kommer med samme argumenter gang på gang i tråder. Greit om tråden er hundre sider lang, da skjønner jeg selvfølgelig at like spørsmål dukker opp, men å lese de samme poengene side etter side i langt kortere tråder gjør meg sint. ARGH! Eksempel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12991433 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Virker som en litt latterlig diskusjon, men jeg skal da la deltagerne der få sin sjanse Endret 1. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Virker som en litt latterlig diskusjon, men jeg skal da la deltagerne der få sin sjanse Du gjentok det samme argumentet, du også . Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Gjorde jeg? Det er min egen mening, men veldig rart at så mange er enig med meg. Beklager for å ha irritert deg ytterligere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 At jeg våknet kl 9 idag. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg irriterer meg over at folk kommer med samme argumenter gang på gang i tråder. Greit om tråden er hundre sider lang, da skjønner jeg selvfølgelig at like spørsmål dukker opp, men å lese de samme poengene side etter side i langt kortere tråder gjør meg sint. ARGH! Eksempel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry12991433 Heheeee. Irriterte jeg deg? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mamma er i ryddehumør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Mamma er i ryddehumør. Send hu hit. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tyggispapir under venstre CTRL tast på laptopen...svarte! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 At jeg våknet klokka halv 3 idag..får sikkert ikke sove før langt på natt, som fører til nokk en dag hvor jeg forsover meg/skulker ;( Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 At en pakke jeg venter på, har vært i Norge i over 2 uker, og jeg har enda ikke fått den. Måtte bekrefte at posten kan tolle pakkene mine, det gjorde jeg samme dag jeg fikk beskjed om det, som er over to uker siden. Makan. Posten ja. Jeg har nevnt det flere ganger allerede i tråden, men da jeg bestilte LG KC910 tok det over en uke før den kom. Den lå på et fuckings postkontor i Drammen (times kjøring unna Hønefoss der jeg bor) og likevel skulle det ta flere dager før den fikk flyttet på seg derfra! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Når vi snakker om posten. Jeg trenger jobb nå og er ganske sikker på at jeg kan få jobb lett hvis jeg går tilbake til posten. Men det gidder jeg faen ikke. Makan til drittarbeidsplass skal du leite lenge etter! Alt var på halv åtte hele tiden. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Enova reklamen. "Vi trenger ikke mer lys enn detta". Hva faen? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hva er greia med at trøndere ikke skjønner betydningen av 'hestkuk'? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 ALT irriterer meg for tiden, satan som det koker i toppen min naboene er noen jævla amøber som ikke fatter at jeg trenger å sove, kollegene mine er noen trangsynte jævler som bare lager faen, familien driver å snakker om å selge huset jeg vil ha. jeg er enda lærling og har noen hjernedøde opplærlingfolk bak ryggen min som maser om noen oppgaver som skulle vært ferdig for en mnd siden, oppgaver som er så lite seriøse at det får en barnehage til å se ut som et universitet. AHHRG! og denne dritten må jeg leve med?! Jeg har lyst til å slå folkene i trynet med en jævla spade! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Jeg irriterer meg over den personen (les: Idioten) som lå en tyggis i togsetet. Og som de fleste vet går ikke tyggis av så lett,så jeg er nødt til å gå med tyggis på rumpen hele dagen... Edit: Og det at en i klassen begynnte å nynne på Deg være ære, så nå har jeg fått den på hjernen... Endret 2. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg