Fadeless Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Edda media, forbanna idioter.. Lenke til kommentar
SubScrew Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Folk som konstant rister og vibrerer med beina sine. De gjør det ofte uten at de er klar over det selv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Folk som konstant rister og vibrerer med beina sine. De gjør det ofte uten at de er klar over det selv. Jeg har det problemet, eller det er vel ikke et problem. 50% frivilig, 50% ufrivillig. Syns det er litt greit å riste litt på beina i en kjedelig mattetime/tbanetur. Lenke til kommentar
SubScrew Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Folk som konstant rister og vibrerer med beina sine. De gjør det ofte uten at de er klar over det selv. Jeg har det problemet, eller det er vel ikke et problem. 50% frivilig, 50% ufrivillig. Syns det er litt greit å riste litt på beina i en kjedelig mattetime/tbanetur. Det synes vel du, ja. Jeg kan fortelle deg at det er helt jævlig og sitte i nærheten av slike folk på prøver / eksamen. Irriterer grenseløst. Uansett, det er jo en viss risiko involvert også. Hva om noen rister i samme frekvens som egenfrekvensen til huset? Oh shi- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Men jeg lager ikke lyder.. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 irriterer meg over at jeg må pisse og om jeg skal på do rissikerer jeg hå høre mine foreldre: ah-ah-ah-ah-ah! Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 mora mi som absolutt skal snakke til meg gjennom døra når jeg sitter og driter på dass. " jaja... hvordan har du hatt det på skolen i dag da? " satans kvinnemenneske Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Irriterer meg over at jeg måtte bryte meg inn på min egen dass for å pisse. Kjerringe/typen hadde seff glemt å låse opp og gått rett inn på soverommet. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg irriterer meg så sykt over min egen totale mangel på selvdisiplin. Jeg kunne da for faen ikke drikke i går! Men neida, nå sitter jeg på jobb og skjelver og er elendig, etter en og en halv times søvn. Hurra for meg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg irriterer meg så sykt over min egen totale mangel på selvdisiplin. Jeg kunne da for faen ikke drikke i går! Men neida, nå sitter jeg på jobb og skjelver og er elendig, etter en og en halv times søvn. Hurra for meg. Haha, synd for deg Nei, kjenner meg igjen, bare ikke med drikking, men søvn. "Jeg MÅ legge meg før tolv idag, hvis ikke blir jeg et helvete i morra". Hva skjer? Jeg var oppe til halv fem. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det der er bare faen så typisk. Tida går altfor fort. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Lønna mi som skulle komme inn i dag er forsinket og kommer ikke før mandag Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Tollavgift. Endret 31. januar 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvorfor må vinmonopol-posene svartne hånden min. Er dette Krf's verk? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Lønna mi som skulle komme inn i dag er forsinket og kommer ikke før mandag Aj, den suger. Med mindre man har litt penger fra før mener jeg. Kjedelig om man må leve på havregrøt og lo fra navelen resten av helgen liksom. Hvorfor må vinmonopol-posene svartne hånden min. Er dette Krf's verk? Det skal du faktisk ikke se bort ifra. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bah... Av en eller annen grunn så lukter hendene mine oppkast. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 At en pakke jeg venter på, har vært i Norge i over 2 uker, og jeg har enda ikke fått den. Måtte bekrefte at posten kan tolle pakkene mine, det gjorde jeg samme dag jeg fikk beskjed om det, som er over to uker siden. Makan. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=540506 AAAAÅÅÅ. Folk som snakker om datavirus som om det er noe levende. "Dataviruset er av den hissige sorten, og har i løpet av januar spredd seg til millioner av datamaskiner over hele verden." HELVETE, jeg blir så sinnsykt irritert Er noen folk faktisk er REDDE for sånt? Ugh... Ugh... Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ingressen herjer også - "6500 datamaskiner i Nord-Trøndelag antas å være infisert.". Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=540506 AAAAÅÅÅ. Folk som snakker om datavirus som om det er noe levende. "Dataviruset er av den hissige sorten, og har i løpet av januar spredd seg til millioner av datamaskiner over hele verden." HELVETE, jeg blir så sinnsykt irritert Er noen folk faktisk er REDDE for sånt? Ugh... Ugh... Og fra en link i artikkelen: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=549026 Den beste beskyttelsen for maskinen din er å oppdatere Windows og programmene ofte, kjøre et antivirusprogram, skru på brannmuren og utvise sunn fornuft ved all slags nedlasting. Hva med å ikke kjøre Windows da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg