Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Folk som konstant rister og vibrerer med beina sine. De gjør det ofte uten at de er klar over det selv.

 

Jeg har det problemet, eller det er vel ikke et problem. 50% frivilig, 50% ufrivillig. Syns det er litt greit å riste litt på beina i en kjedelig mattetime/tbanetur.

Lenke til kommentar
Folk som konstant rister og vibrerer med beina sine. De gjør det ofte uten at de er klar over det selv.

 

Jeg har det problemet, eller det er vel ikke et problem. 50% frivilig, 50% ufrivillig. Syns det er litt greit å riste litt på beina i en kjedelig mattetime/tbanetur.

Det synes vel du, ja. Jeg kan fortelle deg at det er helt jævlig og sitte i nærheten av slike folk på prøver / eksamen. Irriterer grenseløst.

Uansett, det er jo en viss risiko involvert også. Hva om noen rister i samme frekvens som egenfrekvensen til huset? Oh shi-

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg så sykt over min egen totale mangel på selvdisiplin. Jeg kunne da for faen ikke drikke i går! Men neida, nå sitter jeg på jobb og skjelver og er elendig, etter en og en halv times søvn. Hurra for meg.

Haha, synd for deg :p

 

Nei, kjenner meg igjen, bare ikke med drikking, men søvn.

 

"Jeg MÅ legge meg før tolv idag, hvis ikke blir jeg et helvete i morra".

 

Hva skjer?

 

Jeg var oppe til halv fem.

Lenke til kommentar
Lønna mi som skulle komme inn i dag er forsinket og kommer ikke før mandag :roll:

 

Aj, den suger. Med mindre man har litt penger fra før mener jeg. Kjedelig om man må leve på havregrøt og lo fra navelen resten av helgen liksom.

 

Hvorfor må vinmonopol-posene svartne hånden min. Er dette Krf's verk?

 

Det skal du faktisk ikke se bort ifra. :hmm:

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=540506

 

AAAAÅÅÅ.

 

Folk som snakker om datavirus som om det er noe levende.

 

"Dataviruset er av den hissige sorten, og har i løpet av januar spredd seg til millioner av datamaskiner over hele verden."

 

HELVETE, jeg blir så sinnsykt irritert

Er noen folk faktisk er REDDE for sånt?

 

Ugh... Ugh...

Og fra en link i artikkelen: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=549026

 

Den beste beskyttelsen for maskinen din er å oppdatere Windows og programmene ofte, kjøre et antivirusprogram, skru på brannmuren og utvise sunn fornuft ved all slags nedlasting.

 

Hva med å ikke kjøre Windows da? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...