Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg dette og, men skrev i den andre tråden.

Irriterer meg en del at spotify tar bort massevis av sanger og blir som så mange andre ved at de som bor i Europa får et amputert låtutvalg i forhold til Amerika. Allerede har jeg merket at noen sanger har forsvunnet, f. eks det norske animal alphas bundy, som lå gratis på nrk p3s urørt sider en god stund. Høl i hue å ta den bort? Ja. Er jo ikke spotifys feil sikkert men det er jævlig irriterende.

Seriøst... Irriterer meg egentlig over alle sider som har slike "not aviable in your country" greier.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg dette og, men skrev i den andre tråden.

Irriterer meg en del at spotify tar bort massevis av sanger og blir som så mange andre ved at de som bor i Europa får et amputert låtutvalg i forhold til Amerika. Allerede har jeg merket at noen sanger har forsvunnet, f. eks det norske animal alphas bundy, som lå gratis på nrk p3s urørt sider en god stund. Høl i hue å ta den bort? Ja. Er jo ikke spotifys feil sikkert men det er jævlig irriterende.

Seriøst... Irriterer meg egentlig over alle sider som har slike "not aviable in your country" greier.

Metallica er forsvunnet. Arrrg.

Lenke til kommentar
Metallica er forsvunnet. Arrrg.

Vel de har vel aldri ønsket å være der, er vel nevnt tidligere i en HW artikel om Spotify. Derimot er nå enda Whiplash og Nothing Else Matters der enda.

Men veldig irriterende at det kommer restriksjoner i Spotify, håper det er snakk om et lite anntal sanger. Spotify har skreve at de selv håper at det en gang i fremtiden blir vekke så er nok ikke noe vi kan anklage Spotify for å gjøre feil.

Lenke til kommentar
Egentlig, ja?
Må si meg enig i denne. Folk som sier at penger ikke kan gjøre deg lykkelig har aldri hatt penger. (uten at jeg har bevis for det :p)

det er trossalt penger vi jobber for. det er veldig lite som er gratis i den verden vi lever i dessverre.

Sant nok! men i en arbeidssituasjon ville du heller prioritert lønnen isteden for trivsel?

Lenke til kommentar
Egentlig, ja?
Må si meg enig i denne. Folk som sier at penger ikke kan gjøre deg lykkelig har aldri hatt penger. (uten at jeg har bevis for det :p )

det er trossalt penger vi jobber for. det er veldig lite som er gratis i den verden vi lever i dessverre.

Sant nok! men i en arbeidssituasjon ville du heller prioritert lønnen isteden for trivsel?

Kommer an på lønna det. En streit lønn VS 100-200 000 mer i året gir ihvertfall meg et veldig enkelt valg. Selvsagt må det være trivsel på jobben også, men jeg mener at valget mellom et kjempetrivelig sted med streit lønn og et sted med ikke fullt så god trivsel men mye bedre betalt, er et ganske enkelt valg for min del

Lenke til kommentar

NAV. Jeg ringer telefonen for hele fylket gang på gang på gang for å få tak i en saksbehandler som "skulle ha vært der", men som ikke svarer. Og ikke får jeg direktenummeret dit heller, for det får de ikke lov å gi ut. Helt latterlig, for visittkortet (som jeg ikke har) til sakbehandleren har direktenummeret. At det går an! :realmad:

Lenke til kommentar

Hadde en RLE-prøve på onsdageniag fikk vi dem tilbake i en av timene. Jeg hadde 24/25 poeng, og fikk 6-. Læreren vår gikk gjennom en del av oppgavene, og snakket om hva som var kravene for å få full poengsum på oppgavene. Da han snakket om kravene på den ene oppgaven, så jeg at jeg hadde ikke oppfylt alle kravene, men likevel fikk jeg full poengsum. Helt uten å tenke, avbrøt jeg han da han snakket og så høyt ut i timen "oii, det tror jeg ikke jeg har skrevet".

Straks skjønte jeg at jeg hadde gjort noe dumt. Det hadde jeg forsåvidt også, for læreren vår gikk bort til meg og rettet oppgaven min på nytt. Da fikk jeg 2/3 på den oppgaven, noe som førte til at jeg fikk en samlet poengsum på 23/25, og fikk i stedet for 6-, en 5+.

Så nå går jeg rundt og er dritsint. Håper noen telefonselgere ringer i kveld. Da skal jeg kjefte driten ut av dem. Sånt får meg i bedre humør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...