Stoop kid Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Skrankedama på treningssenteret irriterer meg. HVER gang jeg er der glemmer hun at jeg har betalt for abonnement, og prøver å ta betalt for drop-in-time. Nå som landet nettopp har bytta til Euro tenkte jeg ikke helt over det før jeg var ute av døra, og betalte dermed en skyhøy pris for 12 min solarium. Endret 28. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kjedelige romaner vi blir påtvunget til å lese innen en viss frist i skolesammenheng er fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) "Den nakne tittern på DIN mobil!" Her kommer jeg hjem fra jobb glad og munter så kommer den reklamen! BRENN! Du er blitt lurt. All PR er god PR, tenker de. Ikke sant? Nettopp det er formålet med de reklamene. De er jo faktisk ganske populære reklamer. Selv om det er på en veldig negativ måte. Ingen hadde snakka om reklamene om de var helt plain. Enig? -------------------- Hva er det med Animal Planet å sende non-profit reklamer midt i et program? HVA FAEN I HELVETE ER VITSEN? Jeg driter i hva som er "weird facts or weird fiction" Har jo sett det samme 650 ganger... HVA?!?!??! Si meg EN god grunn! Det er greit mellom programmene liksom. Og kanskje det hadde vært greit en gang i hvert program. Og jeg hadde skjønt det hvis det var profit-reklamer. MEN NEI FY FAEN, DET ER JO MINST 3-4 GANGER I HVERT PROGRAM, med KJEMPELANGE NON-PROFIT reklamer. De TAPER jo på de greiene der. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååÅÅÅååååÅÅå. (De vet jo selvfølgelig bedre enn meg, men har bare ikke skjønt det helt) Endret 28. januar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 At vi under oppussing av badet oppdaget at gulvet under flisene var MEGET fuktig. Hurra, jeg skal bo i ei brakke de neste ukene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Haagen F***** Elske Beste Pia Si<3 Katrine N*****<3<3Ho Betyr Alt Før Mæ<3 Vet Ikke Ka Æ Skal Gjøre Uten Dæ(K) Når Æ E IlammeDæ Så Vil Æ Bare Holde Ta Live Me Ro Å Holde Rundt Dæ<3 Men Når Æ Ikke E Ilamme Dæ Så Savne Æ Å Gøre Noe Ilamme Dæ<3<3 Elske Dæ(K) OMFG! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Haagen F***** Elske Beste Pia Si<3 Katrine N*****<3<3Ho Betyr Alt Før Mæ<3 Vet Ikke Ka Æ Skal Gjøre Uten Dæ(K) Når Æ E IlammeDæ Så Vil Æ Bare Holde Ta Live Me Ro Å Holde Rundt Dæ<3 Men Når Æ Ikke E Ilamme Dæ Så Savne Æ Å Gøre Noe Ilamme Dæ<3<3 Elske Dæ(K) OMFG! Hva faen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Dialekt, grammatiske feil og fjortis. Way to go. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) En bekjent av meg på nettbysiden sin, herregud! EDIT: Ble forbannet da jeg leste at gamer forlater tek.no-nettverket. Først kulturo, nå gamer. FACK!!! Endret 29. januar 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Jeg rydda rommet i går på grunn av at jeg fikk ryddelapp (som jeg sa lenger opp i tråden). Tror du faen ikke at jeg fikk en til i dag? Rommet ble jo for helvete godkjent av vakta og hele pakka, men den hælvettes "sjef" faen var visst ikke fornøyd. Selv om rommet mitt faktisk er mer ryddig enn mange andres. Nå er jeg dritt lei. Endret 29. januar 2009 av W202 Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 EDIT: Ble forbannet da jeg leste at gamer forlater tek.no-nettverket.Først kulturo, nå gamer. Leste nettopp dette også. Må si at jeg gir faen i om gamer.no eies av tek.no eller sadam hussein! Spiller vel ingen rolle? Hva slags innspill har det å si på selve siden? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Folk som kaller UTP-kabler for Cat6. Cat er en kategori og UTP er en kabel og RJ45 er en plugg *Punktum for faen* Lenke til kommentar
drz Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kristne fanatikere som mener evolusjonsteorien ikke er vitenskapelig bevist... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jævla amerikanere som tror at Norge er hovedstaden i Sverige, og at hele Skandinavia er snødekkt 24/7 i 365 dager. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Kristne fanatikere som mener evolusjonsteorien ikke er vitenskapelig bevist... 2nd THAT. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvorfor skulle den gjennomsnittlige amerikaner vite noe om Norge? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Leste nettopp dette også. Må si at jeg gir faen i om gamer.no eies av tek.no eller sadam hussein! Spiller vel ingen rolle? Hva slags innspill har det å si på selve siden? At en ikke har tilgang til forumet via diskusjon.no Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvorfor skulle den gjennomsnittlige amerikaner vite noe om Norge? Fordi alle burde kunne litt geografi. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) EDIT: Ble forbannet da jeg leste at gamer forlater tek.no-nettverket.Først kulturo, nå gamer. Leste nettopp dette også. Må si at jeg gir faen i om gamer.no eies av tek.no eller sadam hussein! Spiller vel ingen rolle? Hva slags innspill har det å si på selve siden? Utifra det jeg forstod, så vil ikke Gamer.no-forumet lenger være knyttet til diskusjon.no, og det er jo synd. Selv om de oppretter et nytt forum, er det jo synd at gaming-forumet ikke lenger er i tilknytning til diskusjon. Edit: chokke var før meg ja, jeg bruker lang tid på å skrive noe Endret 29. januar 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg