CFM Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Lurer på om jeg skal begynne å henge opp alle lappene på tavla.. "Sjefen" for internatet er klin gæern, så hvis vi ikke rydder så kommer det raske varsel om utkastelse.. Endret 28. januar 2009 av W202 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 "Den nakne tittern på DIN mobil!" Her kommer jeg hjem fra jobb glad og munter så kommer den reklamen! BRENN! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hippe mennesker med overflod av ambisjoner som tar med seg mac'ene sine på cafe for å vise alle rundt seg at dem er hippe og har en overflod av ambisjoner samtidig som dem nyter en trippel caffe-mocha-latte(rlig)ting med honningkrem, ekstra mye sjokolade og ett jordbær på kanten av glasset, for denne kaffen (hvis man i det hele tatt kan kalle det kaffe) serveres nemlig i ett fancy glass med neonfarger, ikke i ett hvitt krus, fordi den er så hipp. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Lurer på om jeg skal begynne å henge opp alle lappene på tavla.. "Sjefen" for internatet er klin gæern, så hvis vi ikke rydder så kommer det raske varsel om utkastelse.. Pisspreik! Du KAN såklart bli kastet ut, men det er i ekstreme tilfeller Og jeg tipper at du ikke er en av de... (?) Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hippe mennesker med overflod av ambisjoner som tar med seg mac'ene sine på cafe for å vise alle rundt seg at dem er hippe og har en overflod av ambisjoner samtidig som dem nyter en trippel caffe-mocha-latte(rlig)ting med honningkrem, ekstra mye sjokolade og ett jordbær på kanten av glasset, for denne kaffen (hvis man i det hele tatt kan kalle det kaffe) serveres nemlig i ett fancy glass med neonfarger, ikke i ett hvitt krus, fordi den er så hipp. jeg skjønner ikke hvorfor noen folk må ha med seg sine laptoper overalt. som du fremstiller der de sitter med sine fancy macbook air og surfer på nettby,mens de så grådig slurper av sine kunstglass med en eller annen gudsbenådet drikke i bunnen av glasset med mengder av skum på toppen. brownie ved siden som ikke spises før de siste 5min før de skal gå. og uttaler seg ikke høylydt før de er sikre om at flertallet er enige. mange folk må følge strømmen for alt det er verdt omtrent. går det for faen ikke ann å gjøre hva man selv ønsker. Endret 28. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 ... går det for faen ikke ann å gjøre hva man selv ønsker. Ja, for ingen ønsker vel å surfe mens de er på kafee? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) ... går det for faen ikke ann å gjøre hva man selv ønsker. Ja, for ingen ønsker vel å surfe mens de er på kafee? hvorfor ma folk bestandig ha med seg laptoper overalt. på kafe så er jeg der for å spise før jeg stikker videre. jeg planter meg ikke fast i en krok for å surfe.da er det sikkert også plikt til å kjøpe litt også,man kan ikke bare sitte å småtygge på den samma muffinen i 3t.da vil jo du oppta plass for andre som bare ville vært der og tatt en rask matbit før de gikk videre. surfe kan man gjøre hjemme. skjønner bare ikke hvorfor noen er så avnhengig av laptopen at den må være med. Endret 28. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Med mindre man skal videre, er på reise eller lignende. Greit nok at det i mange tilfeller er unødvendig, men folk må da få gjøre som de vil. Tar aldri med min bærbare på kafee (er sjeldent på kafee), men ser ikke hvorfor det er noe å irritere seg grenseløst over... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) jeg planter meg ikke fast i en krok for å surfe. surfe kan man gjøre hjemme. Du kan surfe hjemme. Andre vil kanskje sjekke når bussen går, si ifra på facebook om at de deltar på den og den festen, se hvilke fjernsynsprogrammer som går i kveld eller hva som helst annet mens de sitter på en kafé. Hva er det du irriterer deg over, egentlig? Endret 28. januar 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvis man ikke har macbook`n med seg på kafe, hvordan skal man da se interessant ut? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Med mindre man skal videre, er på reise eller lignende. Greit nok at det i mange tilfeller er unødvendig, men folk må da få gjøre som de vil. Tar aldri med min bærbare på kafee (er sjeldent på kafee), men ser ikke hvorfor det er noe å irritere seg grenseløst over... det er mye man kan være irritert over min venn;) eksempelvis joysticker på mobiltelefoner som slutter å reagere etter kun noen månders bruk. eller at det er nesten umulig å reservere bane på tennishallen i de kommende uker:( Hvis man ikke har macbook`n med seg på kafe, hvordan skal man da se interessant ut? sitt med en god pipe i munnen og klø deg på haken over en bok du leser;) Endret 28. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Altvitende vanskelige kverrulante kranglete selvopptatte viktigperer som har rett uansett. De irriterer meg. Endret 28. januar 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hippe mennesker med overflod av ambisjoner som tar med seg mac'ene sine på cafe for å vise alle rundt seg at dem er hippe og har en overflod av ambisjoner samtidig som dem nyter en trippel caffe-mocha-latte(rlig)ting med honningkrem, ekstra mye sjokolade og ett jordbær på kanten av glasset, for denne kaffen (hvis man i det hele tatt kan kalle det kaffe) serveres nemlig i ett fancy glass med neonfarger, ikke i ett hvitt krus, fordi den er så hipp. Det der har du ikke engang funnet opp selv. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Trond Olsen gikk til RBK. I helvete da! Tror de at Glimt er en forbanna farmerklubb??!! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=536624 Kjenner denne irriterer meg noe jævlig. Flott med likestilling og greier, men det får da være måte på klaging fra disse folka... Hvorfor er det bare kvinner som leder talkshows? Syns det er meget diskriminerende. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Trond Olsen gikk til RBK. I helvete da! Tror de at Glimt er en forbanna farmerklubb??!! hva skal man da si om odd grenland. finner talenter,trener dem opp og selger dem til andre klubber. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Snø og underkjølt regn irriterer meg for tida. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det der har du ikke engang funnet opp selv. ...og? Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) sitt med en god pipe i munnen og klø deg på haken over en bok du leser;) Hva med røykeloven da? Tviler på at man ser like interessant ut der man sitter å blåser såpebobler fra pipa si...hehe Endret 28. januar 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Irriterer meg over at (bank)kortet mitt ikke virket. Fikk "Lesefeil"!!! Fuckings Postbanken!!! Ikke har jeg tullet eller lekt med det, ikke har jeg hatt det nær mobilen eller magnetiske ting...nei, ingenting!!! Men det frydet meg at jeg fikk kjøt Mirror's Edge og Dead Space til så og si gi-bort-pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg