Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Når jeg skal søke på en jobb jeg har funnet via f.eks. finn.no og får det laaaange "etellerannetfirma".easycruit.com - skjemaet som det tar meg minst 1 time å fylle ut, istedet for at jeg kan sende inn en vanlig søknad med cv. Burde fortjene å få jobben bare man gidder å fylle ut det skjemaet ordentlig :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare litt over 3 måneder til eksamen ved uio. føler meg kvalm bare ved tanken på disse 2 helvettesdagene med stressnivå 10,skriving til krampen tar deg og den knusende følelsen av at du dreit deg ut før du skal opp på nytt i eksamensdag nr.2. da er det samme prosedyre omigjen.

Og om 5 år blir du å sitte med ræva full av gryn. Hardt arbeid lønner seg alltid.

Så penger er alt?

Lenke til kommentar
Egentlig, ja?
Må si meg enig i denne. Folk som sier at penger ikke kan gjøre deg lykkelig har aldri hatt penger. (uten at jeg har bevis for det :p)

Eller eventuelt aldri ikke hatt penger slik at dem ikke veit hvor mye mer miserable livene deres hadde vært hvis dem ikke hatt penger.

Lenke til kommentar

Det er ikke værre enn å handle inn litt ekstra på fredag eller lørdag ;)

Gud, så jeg irriterer meg over enkelte.

Voksne mennesker om har for mål å drikke mere dette året og voksne mennesker(gjerne med barn) som mener livet er en fest og bør feste deretter :roll:

Det er da helt greit at de har det kult i helgene. Men det får da være måte på.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Jeg har fått atter en ryddelapp på rommet. Jeg har det ikke rotete, men jeg har bare så forferdelig mye så det kan se rotete ut..

Er ikke så lett å holde et internatrom på 10-15 kvadratmeter hvor man bor hele skoleåret så ryddig akkurat. Har bare ett skap f. eks.

Det er jo ikke dems (internatvaktene) problem at jeg ikke har det så "ryddig" på rommet, så lenge det ikke er møkkete. Det er jo mitt problem?

Nei nå kan de vente seg et par røykbomber som jeg har på lager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...