Sodd Ball Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 4 timer på rad med den kjedeligste læreren i solsystemet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 "Hjelpelæreren" til en i klassen som sitter og smatter bak ryggen min Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Høyrefoten min er et halvt nummer større enn venstrefoten, så jeg går rundt med en sko som er for liten. Endret 27. januar 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Skoene er relativt nye, og butikken hvor jeg kjøpte den er nedlagt nå, så å bytte blir nok vanskelig. Er ikke sånn at jeg ikke holder ut altså, er bare irriterende at jeg må lufte foten hver andre time. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Er det foten eller skoen som er større enn den andre? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Høyrefoten er et halvt nummer større enn venstrefoten. Skoene er samme størrelse, og venstrefoten sitter perfekt og behagelig i skoen. Høyreskoen er et halvt nummer for liten. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dataen min! *kaste den i veggen* Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) IRRITERER MEG OVER ELKJØP!!!! Leverer elendig service, ikke akkurat inkompetente personell men de er aldri tilgjengelig, irriterer meg over at utstyret deres aldri virker!!! I dag skulle jeg kjøpe to spill jeg har hatt lyst på lenge (Mirror's Edge og Dead Space ) og jeg hadde fått en verdikode på elkjøp til 500 kr. Tror dere koden virket? NEI FOR FAEN! Og hva førte det til? AT jeg ikke kunne kjøpe de mongolide spillet for faen!!!! Helvette!!!!! ÅRHHHHHHH!!! Endret 27. januar 2009 av CP-Monkey Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Høyrefoten er et halvt nummer større enn venstrefoten. Skoene er samme størrelse, og venstrefoten sitter perfekt og behagelig i skoen. Høyreskoen er et halvt nummer for liten. At man skal alltid kjøpe sko til den største foten er vel regelen. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Må du kjøpe to par sko hvis du skal ha en i hver størrelse? Edit: eventuelt kan du gå til skomaker ali i tøyengata, han fikser det vel lett Endret 27. januar 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Høyrefoten er et halvt nummer større enn venstrefoten. Skoene er samme størrelse, og venstrefoten sitter perfekt og behagelig i skoen. Høyreskoen er et halvt nummer for liten. At man skal alltid kjøpe sko til den største foten er vel regelen. Vet det. Nå, i hvert fall. Det kjipe er at jeg har så svære føtter, at ofte passer skoene bare til venstrefoten, og det finnes ikke større nummer. Et annet problem jeg har fått det siste halvåret er at alle buksene mine er for små. Det kan gå så lite som en måned fra jeg kjøper buksen, til den er for kort. Til helvete med den jævla voksingen! Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det finnes ikke større sko? Jeg er sjokkert....hva bruker du? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Neeeeeei, de rotet bort seieren. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Neeeeeei, de rotet bort seieren. Er det seriøst mulig? Herreguuuuuuuuuud! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Minte meg om Norge-Sverige i sist EM. Tullball! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Sport er irriterende. Hva med de som drrrrriter i den slags, og vil heller se cæsar og frustrerte fruer??? Ønsker meg en kanal fri for sport! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tvnorge. Ble du glad nå? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 "Filmen fortsetter etter aktuelt og været" Nei. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Glem det Ble grundig irritert i slutten av kampen ja Trodde ikke det var mulig å rote så mye som Norge gjorde i slutten Endret 27. januar 2009 av Undesired Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg