Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IRRITERER MEG OVER ELKJØP!!!!

Leverer elendig service, ikke akkurat inkompetente personell men de er aldri tilgjengelig, irriterer meg over at utstyret deres aldri virker!!! I dag skulle jeg kjøpe to spill jeg har hatt lyst på lenge (Mirror's Edge og Dead Space :roll: ) og jeg hadde fått en verdikode på elkjøp til 500 kr. Tror dere koden virket? NEI FOR FAEN! Og hva førte det til? AT jeg ikke kunne kjøpe de mongolide spillet for faen!!!! Helvette!!!!! ÅRHHHHHHH!!! :realmad:

Endret av CP-Monkey
Lenke til kommentar
Høyrefoten er et halvt nummer større enn venstrefoten. Skoene er samme størrelse, og venstrefoten sitter perfekt og behagelig i skoen. Høyreskoen er et halvt nummer for liten.

At man skal alltid kjøpe sko til den største foten er vel regelen.

Lenke til kommentar
Høyrefoten er et halvt nummer større enn venstrefoten. Skoene er samme størrelse, og venstrefoten sitter perfekt og behagelig i skoen. Høyreskoen er et halvt nummer for liten.

At man skal alltid kjøpe sko til den største foten er vel regelen.

Vet det. Nå, i hvert fall. Det kjipe er at jeg har så svære føtter, at ofte passer skoene bare til venstrefoten, og det finnes ikke større nummer.

Et annet problem jeg har fått det siste halvåret er at alle buksene mine er for små. Det kan gå så lite som en måned fra jeg kjøper buksen, til den er for kort.

Til helvete med den jævla voksingen! :realmad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...