Hyperio Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Fikk NRK-lisensen for noen dager siden. Hva mer er det å si enn ARGH! Kjøpte TV i mammas navn Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 NSB!!! ARGH!!! De har veldig lite info på deres hjemmeside, greit det. Jeg får vel ta kontakt med dem og spørre, men nei! De krever at man skal ringe dit, ikke sende mail >.< Hvordan fan kan jeg spørre det jeg lurer på, når jeg er på jobben min og har ikke mulighet å ringe!!! FUCK DEM, HOMSEFITTE Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (...)HOMSEFITTE Hihi, skulle likt å sett et bilde av den "gjenstanden". Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hørt om en homse som er tvekjønn? Nemlig! MEn det er irrelevant i her tråden. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hva faen? Kan dere ikke bare drite i det for en gangs skyld, og se hvor lang tid det tar før jævlene faktisk gjør litt nytte for seg? Det funker IKKE. Bodde en gang sammens med en jævla tosk som jeg delte bad med. Han vasket ALDRI! Lot det gå en periode slik at han skulle skjønne noe, men ikke faen om han gadd å vaske noe som helst, NEIDA, skulle heller sitte oppe hele natten og spise grandis han. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Folk som jeg såvidt har hørt om som legger meg til på facebook.... Når man virkelig må tenke hardt og smake ti ganger på navnet før man aner hvem det muligens kan være... da er man ikke venner. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ekstremt irriterende med lekser. Når jeg kommer hjem fra skolen har jeg bare lyst å sette meg ned i go'stolen, men jeg må gjøre lekser....lekser.....lekser, hater det ordet. Gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Legg på analyse av "en vildand svømmer" opp mot "vildand" av Ibsen så er du i baret. Vet noen hvor "En vildand svømmer" er å finne? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 At fiskepinner er så umulig å snu når jeg skal steke dem. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 At jeg ikke husker hvordan man støper plate på mark (Les, fast leire) og heller ikke hvordan man drenerer da Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 At jeg har fått så utrolig kort lunte i det siste. Blir fly forbanna av hver minste ting eksempler: Reklamer med ekstra høy lyd Brenning av dvd som plutselig KLIKKERASD Pcer som klikker generelt. PERKELEKEEL;;DDDDDDDD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Stemmen i hete babe-reklamen. O la la. Fryktelig, nesten en direkte turnoff. Lenke til kommentar
audiox Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 NÅR BUTIKKEN ER UTSOLGT FOR RUNDSTYKKER OM LØRDAGSMORGEN! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 At tiden går raskere jo senere på døgnet det er... Nå må jeg få lagt meg snart... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 At jeg har fått så utrolig kort lunte i det siste. Blir fly forbanna av hver minste ting eksempler:Reklamer med ekstra høy lyd Brenning av dvd som plutselig KLIKKERASD Pcer som klikker generelt. PERKELEKEEL;;DDDDDDDD Jeg mener at dette er ganske relevante ting å bli pissed av. Særlig de to nederste punktene. Trenger ikke kort lunte da... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er helt sjukt irriterende at jeg får helt jævlig med sure oppstøt akkurat nå. Får faen ikke i meg kaffe eller vann eller noe som helst, kjennes bare ut som om alt ligger og gurgler oppi brystkassen et eller annet sted og vil ikke lengre ned! ARH! Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 at jeg ikke får spise i timen når vi har hatt dobbelttime med prøve først på dagen og ikke noe friminut til å spise i. jeg er sulten:S Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Biatchen på Ungkaren som hadde store problemer med at de ikke hadde hushjelp under ferieoppholdet i Roma. Håper hun kommer til finalen og blir dumpa. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det er helt sjukt irriterende at jeg får helt jævlig med sure oppstøt akkurat nå. Får faen ikke i meg kaffe eller vann eller noe som helst, kjennes bare ut som om alt ligger og gurgler oppi brystkassen et eller annet sted og vil ikke lengre ned! ARH! Har lenge hatt det samme problemet, men etter jeg kjøpte noe sånn Pepsiduo fra apoteket, har både halsbrannen og det andre gått over. Kjenner jeg at jeg er i ferd med å få det, tar jeg bare en slik tablett. Går over veldig fort^^ Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Så den dumme reklamen virker altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg