Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Når han står å sikler oppi trynet på hun og sier hun er deilig og prøver å kysse hun, så er det ingenting å unnskylde seg for? Makan til type du!

Det er vel kanskje noe litt annet enn det du skrev tidligere :roll:

Isted, då hadde eg litt bakrus... Men saken er glemt no, og vi er venner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å måtte måke snø! Ingen andre i 4-manns boligen her gidder! 1 gamling, 1 på par å 20 og en som er ca 40 med en sønn på 17, gidder de å gjøre noe? Neida!

La meg gjøre det siden jeg gjør jo aldri noe her! :roll:

Og gårsplassen er ikke akkurat liten heller! Den er vel ca 50 lang og 10 meter brei :| Gud som jeg hater snø nå!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Noe som irriterer meg, er at jeg har en slags kjæreste-stalker i klassen. Han har bokstavelig talt tatt 2 damer fra meg, og det verste er at han visste godt at jeg likte dem.. Jævla tulling

Lenke til kommentar

Atsjonas: Bank dritten ut av han! Så skal nok møkkhue holde fingra av fatet! :mad:

Irriterer meg over at jeg må ut med VG i morgen, men det er heldigvis sisste gangen da! Men igjen: irriterer meg over at da får jeg ikke lønnet arbeid lengre..ARGH! Må få meg en jobb!!!

Irriterer meg over at den dritt jobben som VG selger er rævva betalt! tjener toppen 200kr timen...i uka!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Gikk med dagbladet før på søndager jeg, ekstremt underbetalt.

4 kr pr avis * ca 20 solgte aviser + ca 50% bonus = 120 kr, og jeg gikk somregel i 2 timer.

Lenke til kommentar

I sommer mista jeg ei venninne gjennom barnehagen, barneskolen og ungdomsskolen. Long story short, hun fucka meg over og kjefta som faen på meg, på et grunnlag som for henne etterhvert viste seg å være basert på antakelser, og som jeg sa til henne for at par dager siden var fatalt FEIL. Et par måneder etter det som skjedde i sommer begynte hun å prate til meg som ingenting hadde skjedd, jeg småignorerte henne og var bitter. Så jeg sa til henne for et par dager siden at jeg fatta faen meg ikke hva som gikk av henne. Hva faen tenkte du på, spurte jeg. Nei, det visste hun ikke nei, den forbanna hengebryst-kjerringa. Hva med å si unnskyld, da? Hva med å forklare hvorfor i helvete du ødela vennskapet vårt og TRE andre i tillegg på ANTAKELSER? Hva med å i det minste legge seg flat? Forbanna drittunge, du syter om at du føler deg dårlig ang. ting som har skjedd med eksen din og venninna di, dra til helvete! Faen meg ikke rart du føler deg dårlig, jævla heks! Kanskje omsider du begynner å utvikle en samvittighet? For det er faen meg på høy tid, gjennom alle de tolv åra jeg har kjent deg har du ikke sagt unnskyld en eneste gang, uansett hva faen du har gjort! Din mangel på selvinnsikt og fornuft er så jævlig katastrofal at jeg må faen meg bare le! Ærlig talt, forbanna pinglekjerring, om du skulle ta opp antakelsene dine så kunne du gjort det uten å dra med deg tre andre i dragsuget med det manipulerende trolldomspratet ditt, og gjort det FØR jeg flytta til en annen by! Du sier du ikke kan si unnskyld fordi du mente det så mye, jamen da spør jeg hvorfor i helvete du ikke sa det før hvis det var så forbanna plagsomt, åpenbart, tragisk, kvalmt eller hva faen. Du er så fuckings tragisk, jeg spytter i fjeset ditt.

Det var faen meg godt.

Endret av Lovold
Lenke til kommentar
Gikk med dagbladet før på søndager jeg, ekstremt underbetalt.

4 kr pr avis * ca 20 solgte aviser + ca 50% bonus = 120 kr, og jeg gikk somregel i 2 timer.

20?

Da jeg gikk å solgte vg for en del år siden hadde jeg to ruter, og solgte godt over 100 aviser på ca 3 timer, var vel oppe i 170-180 aviser på det meste. Rakk ikke å levere ut flere før det ble for langt på dagen, løp som en tulling for å rekke over alt.

Men ja, det er dårlig betalt, og spesielt irriterende var det da enkelte folk brukte laaang tid på å finne frem pengene og betale, som oftest de samme hver gang. Tid er penger, iallefall med en slik jobb.

Lenke til kommentar
^Si fra om at de godt kan hjelpe litt de også?

Naboen til faren min gjør heller aldri en dritt av måking, men når det er måkt "stjeler" han den fint måkte parkeringen og later som ingenting... :wallbash:

Det funker ikke med de, har levert inn skriftlig klage også nå.

Lenke til kommentar

At det skal være så djevelskt vanskelig å få seg jobb. Militæret ville jo ikke ha meg (migrene) så nå sitter jeg her som en fjott og leiter etter jobb mens jeg egentlig skulle slitt ræva av meg i Finnmark. Og jeg hadde gledet meg til det faktisk, det var jo også det som var planen for 2009. Mens nå vet jeg ikke annet enn at jeg må få meg en jobb før jeg blir gal! Og søke på ett eller annet studie til høsten, men det er lenge til. Må ha jobb nå!

Jævla finanskrise som fucker arbeidsmarkedet ...

Lenke til kommentar

Jeg er bare en liten fjortis-dritt-snørr-unge som ikke burde klage, men jeg lider av samme problem som deg Hyper. Sa opp jobben som VG selger og gikk min sisste runde i dag. Skal bli deilig å ikke gå med den hersens underbetalte avisen.

Irritere meg over at jeg må lese til en prøve, jeg kan ikke en dritt, emnet er noe vannskeli men lett og huske og så er prøven driiiitsvær! Er på 60 spørsmål eller hva det var hun sa...?

Lenke til kommentar
Å måtte måke snø! Ingen andre i 4-manns boligen her gidder! 1 gamling, 1 på par å 20 og en som er ca 40 med en sønn på 17, gidder de å gjøre noe? Neida!

La meg gjøre det siden jeg gjør jo aldri noe her! :roll:

Og gårsplassen er ikke akkurat liten heller! Den er vel ca 50 lang og 10 meter brei :| Gud som jeg hater snø nå!

Argh, sånn har jeg det og! Joda, jeg ELSKER å vaske jeg, så la meg vaske trappa hver eneste uke i 2 år. Klippe plena? Neida , vi gjør det og vi...

Jeg har ikke peiling på hva jeg kan gjøre for å få de til å gidde å vaske trappa hver sin gang.. lagde liste i 2008, med uketall og navn på den som skal vaske og hele pakka. På den lista står navnet mitt på hver eneste linje bortsett fra 4 linjer.

Og mora til han ene vasker og pynter for han til jul hvert år. Han klarer ikke å rydde bort julepynten da, og har fremdeles juletre på stua og adventsstaker og julenisser i vinduene :roll:

Tiltaksløse folk irriterer vettet av meg! Håper jeg snart kan flytte herifra

Lenke til kommentar

Du mener å la trappa bli så møkkete at det er flaut?

Jeg har gjort det, men etter ett visst antall uker har jeg måttet resignere.

Jeg har også prøvd å minne de på det. "Skal ta det i helga". Uten at noe har skjedd.

Det lengste jeg har latt det gå er vel 6-7 uker, men så skulle vi ha besøk av venner eller familie eller noe, og da synes jeg det bør være rent i trappa slik at det ikke ser ut som det bor en hel haug fusser her. Det er jo de som er fussene, ikke vi...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...