Skosåle Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er tom for snus! Også har jeg brukt opp alle penga jeg fikk til jul på bensin Har også en regning på 1250kr som må betales. Jeg er blakk! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Også har du ikke pult på 5 DAGER OMFG!!11111 :O Kunne ikke holde meg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Irriterer meg over enkelte folk som sier: "Uff azza gjorde det så dårlig på den prøven... tror jeg får 2er azzzz....... HAHAHA så dåååårlig haehaehaehaexD" Så får de tilbake prøven. "HAhahahah så dåååårlig fikk 4! uff azzzzz xD" Wtf. Folk som får høyere karakter enn forventet og fortsatt er skuffa. Det irriterer. Herregud, det finnes ikke noe værre enn Naruto. FY FAEN HVORFOR LIKER ALLE DET, OMG. Endret 23. januar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Også har du ikke pult på 5 DAGER OMFG!!11111 :O Kunne ikke holde meg haha! JO!. Pulte i går, så det irriterer meg ikke lenger! Værre med dine 21 dager! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Irriterer meg over enkelte folk som sier: "Uff azza gjorde det så dårlig på den prøven... tror jeg får 2er azzzz....... HAHAHA så dåååårlig haehaehaehaexD" Så får de tilbake prøven. "HAhahahah så dåååårlig fikk 4! uff azzzzz xD" Wtf. Folk som får høyere karakter enn forventet og fortsatt er skuffa. Det irriterer. Herregud, det finnes ikke noe værre enn Naruto. FY FAEN HVORFOR LIKER ALLE DET, OMG. det som irriterte meg mer var folk som fikk 5/6'ere og sa de aldri hadde pugga eller så mye som lest i boka. blir irriterende og latterlig,alle vet at stoffet ikke ramler ned i hode av seg selv,men avlikevel sa folk det på den måten. "dæven,jeg fikk 6'er ennå jeg ikke øvde.........hehehe,var sikker på å stryke". dette var som regel de "kules" måte å unnskylde seg på de få gangene de faktisk satte seg ned og leste. også hadde vi et fåtall av læreres yndlinger som fikk lette karakterer for ingenting omtrent,mens flere av oss andre "dødelige" måtte streve for hver eneste karakter vi fikk. sikkert flere som kjenner seg igjen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Folk som snakker før de tenker, sier f.eks noe fornærmende og så later de som ingenting etterpå. Ettermælet: "Øøh, hva mente du med det?" "Eeh... Hæ?" "Jeg sa, hva mente du?!" "Eh hehe, med hva da..." Sukk... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ikke noe å gjøre og det irriterer meg. Tips, anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tetris- Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har spillt det så uendlig mye, ikke at jeg er direkte lei, men er rett og slett ikke i Tetris humør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ikke i tetris-humør? Dummeste jeg har hørt på 4 år- Det og derre blomsteruken dere har. Endret 23. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Blir irritert over menn som tar deg på skrittet helt spontant. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Folk som skal vise frem snusen frem heile tiden, kva i svarte er det dei vil frem til? Og da tenker eg på folk som har dei forbanna stablene sine på allslags profiler, mobilbakgrunn, tatovert på rumpa si osv. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ikke i tetris-humør? Dummeste jeg har hørt på 4 år- Det og derre blomsteruken dere har. Det heter faktisk Kjærlighets uken.. Men ja er enig, det er ikke akkurat noe som gjør at bygden blir stilt i ett smart lyst. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 At ei godtesjuk jente har vært inne på rommet mitt og tatt halvparten av det lille av godteri jeg hadde Jeg trodde ho bare tok 2-3 ting.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Rape her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ikke i tetris-humør? Dummeste jeg har hørt på 4 år- Det og derre blomsteruken dere har. Det heter faktisk Kjærlighets uken.. Men ja er enig, det er ikke akkurat noe som gjør at bygden blir stilt i ett smart lyst. Stil funny. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Prompe her Haha, den satt. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 At ca 0.73% av all drum`n bass jeg lytter på ikke fenger meg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ikke i tetris-humør? Dummeste jeg har hørt på 4 år- Det og derre blomsteruken dere har. Det heter faktisk Kjærlighets uken.. Men ja er enig, det er ikke akkurat noe som gjør at bygden blir stilt i ett smart lyst. Stil funny. Haha, stil ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg