Sewero Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Å ha sex og ikke komme Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Å få fjæra fra en pute stukket opp i trynet hver natt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Pleier bare å spørre om jeg kan sitte der hvis det er en sekk i veien. Irriterer meg over de som ikke vil gå bak i bussen, de står i midtgangen og blokkerer for alle andre >.< NETTOPP! Hender ofte jeg må presse meg forbi en flokk for å komme flere tomme seter som er bak i bussen. Altså får jeg to seter for meg selv... IrriTerer Meg Over Folk Som SkriVer SliK, Ja, VeT FOlk Har SkreVet Om DeT Før, Men Synes Det ForTjenTe En PosT Til. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sanger som aldri ender, med outro på opptil to minutter... Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Som metallica Bra musikk, men crappy når det overstiger 4 min! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Pleier bare å spørre om jeg kan sitte der hvis det er en sekk i veien. Irriterer meg over de som ikke vil gå bak i bussen, de står i midtgangen og blokkerer for alle andre >.< NETTOPP! Hender ofte jeg må presse meg forbi en flokk for å komme flere tomme seter som er bak i bussen. Altså får jeg to seter for meg selv... IrriTerer Meg Over Folk Som SkriVer SliK, Ja, VeT FOlk Har SkreVet Om DeT Før, Men Synes Det ForTjenTe En PosT Til. på min gamle laptop hadde jeg det problemet. det var ikke ønsket fra min side,men tastaturet levde sitt eget lille liv og gjorde at bokstavene endret størrelse i rykk og napp. opplevde selv at forskjellige skrifttyper forekom blant annet. hehehe.......den pc'n var full av svart magi,rettere sagt ustanselig mengde med virus som herjet;P Endret 22. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Som metallica Bra musikk, men crappy når det overstiger 4 min! 9-10 begynner å bli langt for min del . Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 De beste sangene til metallica overstiger 4 minutt alle sammen, imo. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Wat. Hater dere musikk som overgår 4 min? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Nei, det er bare at det blir kjedelig i lengden Irriterer meg igjen over fuckings prøven jeg ikke har dedikert ett minutt av tiden min i dag på å lese til. Det får bli blåpugging på søndag og mandag Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Pink floyd - shine on you crazy diamond varer i over ein halv time, og er alldeles ikkje kjedeleg i det heile. Irriterer meg over at mobilen tar ein evighet å lade, og eg må lade den opp første gang. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Sanger som aldri ender, med outro på opptil to minutter... Verre med introer på 3 min. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Irriterer meg GRENSELØST over to venner på skolen, de skal absolutt henge over meg og se hva jeg driver med på PCEN. Og siden de ikke er like smart på teknologiske ting som meg (ikke meningen å skryte) må jeg forklare dem hva det og det betyr og hva det og det er. ARG blir så sur Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg blir forbannet av å se 10-12 åringer som henger rundt på nettet med sine ''OMG SE PÅ PROFILEN MIN DEN ER SÅÅ BRAAA!!!! xD SE DEN DA!!! xD'' Jeg kjenner det river i hvert fiber i kroppen, og dere aner ikke hvor mye selvkontroll det tok bare for å skrive det der Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 "xD" i seg selv er irriterende nok. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 " heaheaheahaeha XD ". Jeg fikk vondt i ørene etter å ha gått tur i kveld Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 "xP" og ... Tror alltid folk mener Xp, som i Windows Xp. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg blir forbannet av å se 10-12 åringer som henger rundt på nettet med sine ''OMG SE PÅ PROFILEN MIN DEN ER SÅÅ BRAAA!!!! xD SE DEN DA!!! xD'' Jeg kjenner det river i hvert fiber i kroppen, og dere aner ikke hvor mye selvkontroll det tok bare for å skrive det der Hvorfor er du der de er? Endret 22. januar 2009 av WarpX Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg blir forbannet av å se 10-12 åringer som henger rundt på nettet med sine ''OMG SE PÅ PROFILEN MIN DEN ER SÅÅ BRAAA!!!! xD SE DEN DA!!! xD'' Jeg kjenner det river i hvert fiber i kroppen, og dere aner ikke hvor mye selvkontroll det tok bare for å skrive det der Hvorfor er du der de er? *nevermind* Endret 23. januar 2009 av co2 Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Haha, de er overalt, selv her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg