bruno99 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Irriterer meg over at jeg har en gigantisk prøve i samfunnsfag på tirsdag og at jeg må bruke helgen på å lese. Nå også egentlig, men jeg gidder rett og slett ikke. Jeg har gått skolelei! Orker ikke gjøre en kjepp lengre! Samma her, har ikke energi til å jobbe med skolerelaterte ting. Fikk tilbake kjemiprøven min i dag "Lite godt+" Hvilken karakter er det tro Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Irriterer meg over at jeg har en gigantisk prøve i samfunnsfag på tirsdag og at jeg må bruke helgen på å lese. Nå også egentlig, men jeg gidder rett og slett ikke. Jeg har gått skolelei! Orker ikke gjøre en kjepp lengre! Samma her, har ikke energi til å jobbe med skolerelaterte ting. Fikk tilbake kjemiprøven min i dag "Lite godt+" Hvilken karakter er det tro Også har jeg begynt å bli frekkere og sånt mot lærere og! Jeg blir så irritert og lar rasseriet gå utover dem Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ost som lukter. Gammel ost i kjøleskapet. Blir aldri kvitt lukta selv om du har kasta den forderva osten for lengst Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Folk som går midt i gata, og med headsett trødd nedover hue. Selvfølgelig er det det helsikkes stygge faenskapen av portapro jeg ser. Så da kommer jeg kjørende bak de, og tro meg, det er ikke noe problem å høre bilen min. Men siden de tydeligvis er så opptatt av musikken sin fortsetter de å gå, og gå midt i gata, før jeg blir forbanna og ruser opp motoren så de skvetter til. Faen, må da gå an å tenke seg litt om når man går midt i gata med headsett på, antar de at det ikke vil komme noen biler eller? Jævla hjerneblåste tullinger. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ekle pågående utviklingshemmede mannen som er på bussen hver morgen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Prøver han seg? Det høres veldig creepy ut.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Han prøver seg på alt med jentetiss. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Smell en falukorv ned i buksa neste gang da, skulle hjelpe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Skulle på Ica Nær i dag, fordi de hadde nygrillet stor billig kylling på tilbud. Når jeg kommer er kyllingen akkurat ferdigstekt, og en liten kø danner seg.Jeg stiller meg bakerst. Når det er han foran meg sin tur, sier dama i disken at "vent, jeg må se om jeg har til deg, det er venteliste skjønner du" . . . Så der var jeg, og hadde handlet på den butikken på grunn av kyllingen, men måtte gå hjem uten kylling fordi en idiot som hadde bestilt seg 8 kyllinger og hamstra 10 billige kjøttdeiger hadde ringt og bestilt... Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ekle pågående utviklingshemmede mannen som er på bussen hver morgen. Hvis han er utviklingshemmed kan han noe for det da? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Han kan vel være irriterende for det? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Han prøver seg på alt med jentetiss. Yuck, ille nok at fyren er funksjonshemma, men det der tar kaka. Smell en falukorv ned i buksa neste gang da, skulle hjelpe Nå ble jeg lattermild her Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 *snip* Neste gang prøv å legg ann på fyren i kjøttvare disken Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Folk som sier "sne." Du er altså ikke glad i meg? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 dicktator; you should be hunged! Die moffo! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Irriterer meg ganske mye at jeg har valgt å ta nattbussen fra Ålesund til Oslo i natt... Hater nattbussen. Også irriterer det meg ganske mye at jeg har en femdagerstur til Roma som jeg ikke får benyttet meg av fordi jeg ikke vil reise hverken alene eller sammen med noen andre enn eksen min, som jeg kjøpte turen til. Også irriterer det meg at det ikke er en dritt å gjøre på jobb. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Mykle...jeg ville spurt dama de igjen. Kanskje dere klarer å finne ut av det? Og mens du nevner buss: Irriterer meg så inn i fuckings granskæ'vven at når bussen fra/til skolen er stappfull er det fortsatt sånne innavla og tilbakestående folk som skal ha sekken sin på et sete og rassen på et annet. Altså tar de opp to seter. Dette gjentar seg hele tiden og vi mister sikkert 5-8 seter bare på dette. Om ikke vi får sitte så hjelper det i alle fall litt for plassen vi står på. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja irriterende, men spør om å få sitte der, aldri vært noen som har vært frekke nok til å si nei til meg ihvertfall. Er generelt sett mye med bussen som irriterer meg egentlig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Pleier bare å spørre om jeg kan sitte der hvis det er en sekk i veien. Irriterer meg over de som ikke vil gå bak i bussen, de står i midtgangen og blokkerer for alle andre >.< Endret 22. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ekle pågående utviklingshemmede mannen som er på bussen hver morgen. Hvis han er utviklingshemmed kan han noe for det da? Jeg liker å tro jeg respekterer det det meste, også mennesker som er utviklingshemmede. Jeg verken glor eller gjøre noe spesielt ut av det. Men akkurat denne fyren er såpass innpåsliten at det er skummelt. Han praktisk talt sikler i blikket hver gang han finner et nytt offer å plage. Har vanskelig for å tro at foreldre, søsken, eller andre mennesker som jobber tett med han ikke vet han har et problem når det gjelder dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg