Hyperio Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 men Sonata høres helt forferdelig ut, og om du ikke er enig har du enten et elendig anlegg/headsett eller totalt fravær av sans for lydkvalitet. Det skurrer, bråker og høres helt voldtatt ut. Ja, det gjør det da uansett. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Denne smilyen: Den er så kukstygg at jeg nesten driter på meg hver gang jeg ser den. Fy faen, så jævlig støgg, må være en eller annen soperskrulling som har lagd den. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Denne smilyen: Den er så kukstygg at jeg nesten driter på meg hver gang jeg ser den. Fy faen, så jævlig støgg, må være en eller annen soperskrulling som har lagd den. Faen snakker du om a, det er den chilleste! Hater personlig smileyen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Den chilleste? Den er den mest baklengsvoldtatte, omskjærte elgepikken jeg har sett, helt forjævlig. Og hver gang en av dere jævler poster den, er det like før jeg spyr opp hele jævla magesekken. Endret 21. januar 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Den chilleste? Den er den mest baklengsvoldtatte, omskjærte elgepikken jeg har sett, helt forjævlig. Og hver gang en av dere jævler poster den, er det like før jeg spyr opp hele jævla magesekken. Ja, chilleste! Din inntørka, mensbefengte slingrefitte. Stikk a! :wee::wee::wee::wee::wee::wee::wee: :wee::wee::wee::wee::wee::wee::wee: :wee::wee::wee::wee::wee::wee::wee: Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 OK, den er fortsatt like stygg som rasshølet mitt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Den chilleste? Den er den mest baklengsvoldtatte, omskjærte elgepikken jeg har sett, helt forjævlig. Og hver gang en av dere jævler poster den, er det like før jeg spyr opp hele jævla magesekken. Den er dritkul! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Smileys? Alt som inneholder ";" Bruker en person ";D" osv, blir han automatisk en kjedelig person for meg. Så klart kan dette rettes opp, men jeg blir lett irritert av sånt. Huff:( ;D ;D ;D ; D ;S ;O Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Smileys? Alt som inneholder ";"Bruker en person ";D" osv, blir han automatisk en kjedelig person for meg. Så klart kan dette rettes opp, men jeg blir lett irritert av sånt. Huff:( ;D ;D ;D ; D ;S ;O Tror nok du er ganske kjedelig siden du bare snakker med samme kjønn.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vræl. Klokken ble plutselig halv ett!!? Jeg som skulle legge meg før ett i dag Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Klokken er fortsatt før ett.. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Korka: Kim? Kjedelig?? Bah, så ble det sent i kveld også. *Hmphr* Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg HATER folk som digger seg selv og må dele det med andre.Jeg HATER folk som er jævla dumme, og tror de er smarte. Jeg HATER folk som tøffer seg bare fordi de snakker med noen over internett istedet for face to face. Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre. Jeg HATER Norge. Jeg HATER de råtne skolene vi har her. Jeg HATER mye mer. Jeg irriterer meg grenseløst over alt jeg hater! det har du faen meg ret i Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Smileys? Alt som inneholder ";"Bruker en person ";D" osv, blir han automatisk en kjedelig person for meg. Så klart kan dette rettes opp, men jeg blir lett irritert av sånt. Huff:( ;D ;D ;D ; D ;S ;O Glad vi er fler!. Tar ikke folk som skriver "" seriøst. Om noen skriver f.eks til meg "Kjekken;)" så blir jeg bare irritert. Virker ikke seriøst i det hele tatt. Endret 22. januar 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) har sine bruksmål, men jeg må si meg enig i at den misbrukes for mye. Spesielt i msn samtaler med visse folk, hvor den dukker opp ofte så mye som i hver tredje melding. Hvis man skriver noe som har et underliggende, gjerne sarkastisk, poeng så passer den greit. F. eks. hvis man skal påpeke at det er en skjult mening med det man har skrevet. Endret 22. januar 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Helt enig, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ost som lukter. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Smileys? Alt som inneholder ";"Bruker en person ";D" osv, blir han automatisk en kjedelig person for meg. Så klart kan dette rettes opp, men jeg blir lett irritert av sånt. Huff:( ;D ;D ;D ; D ;S ;O Tror nok du er ganske kjedelig siden du bare snakker med samme kjønn.. Ettersom dette gjelder spesielt folk jeg møter i onlinespill, blir de automatisk et vesen som ikke er noe kvinnelig, somehow. Kjetil_90: Huff ja Eksempel: Dude1: Bra jobba, dude2! Dude2: Thx ; ) eller Dude: Jeg fikk femmer på matteprøven ; ))))) aaaaaftfghhjfggggg Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Irriterer meg over at jeg har en gigantisk prøve i samfunnsfag på tirsdag og at jeg må bruke helgen på å lese. Nå også egentlig, men jeg gidder rett og slett ikke. Jeg har gått skolelei! Orker ikke gjøre en kjepp lengre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg