Turtlis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Barberblad og jenteting er nødvendig, og unødvendig dyrt! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Irriterer meg over at jeg har lyst på mange spill, men ikke råd til noen: World at War, Killzone 2, Mirror's Edge, Left 4 Dead....ARGH! Den som bare hadde penger!!! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Heller pirat en ingen spill ass ;/ Irriterer meg at jeg ikke orker å gjøre noe annet enn å browse nettet. Orker ikke se film eller spille engang. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Heller pirat en ingen spill ass ;/ Irriterer meg at jeg ikke orker å gjøre noe annet enn å browse nettet. Orker ikke se film eller spille engang. Kjenner meg igjen, dude. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Nå for tiden så må det nesten være det at det er varmegrader ute. Alt blir så himla sølete. K Q Endret 21. januar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prøv å ro deg ned å lag en post i helse delen. Så får du hjelp der til du får time hos psykolog. nei jeg har roet meg ned men jeg blir så grenseløst iriterende Ja, det er sant. Irriterer meg så jævlig når jeg bommer med en fantasiliondel av en millimeter på den siste kjegla når jeg bowler. Eller når en annen kjegle vipper borti den så den står å vipper, men akkurat på fetthåret ikke velter. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noe som irriterer meg så grenseløst er situasjoner der man for eksempel forteller en vits som omhandler fedme, hudfarge, religion eller andre "grupper" og folk synes den er morsom (inkludert de som tilhører nevnte grupper), før det kommer et nek og påpeker at vitsen er frekk/rasistisk/diskriminerende. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Noe som irriterer meg så grenseløst er situasjoner der man for eksempel forteller en vits som omhandler fedme, hudfarge, religion eller andre "grupper" og folk synes den er morsom (inkludert de som tilhører nevnte grupper), før det kommer et nek og påpeker at vitsen er frekk/rasistisk/diskriminerende. Mhm, noen har bare ikke god sans for humor . Vitser som spiller på stereotypiske oppfatninger av grupper i samfunnet er gøy. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 HAN JÆVLA APERASS ØSTEUROPEISKE KUKSUGERRÆVSVIN AV EN FITTESERBER KUKHOMSE SOM ALBUA NED DEN NORSKE SPILLEREN ISTAD. JÆVLA ANALFITTE, GÅ Å DREP DEG SELV DIN JÆVLA ELGEKUKK Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Sattern: Tror DENNE tråden passer litt bedre for din utblåsning. Irriterer meg over Sonata Arctica i 192/320kbps mp3. Herregud, for en irriterende dritt kvalitet. Får vondt i hue etter litt spilling. Glad jeg skal kjøpe alle cd'ene snart og få det i FLAC, takler ikke mp3 dritten lengre. Endret 21. januar 2009 av Brian Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 At CoD5 har begynt å hakke Den fløt helt fint før Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 HAN JÆVLA APERASS ØSTEUROPEISKE KUKSUGERRÆVSVIN AV EN FITTESERBER KUKHOMSE SOM ALBUA NED DEN NORSKE SPILLEREN ISTAD. JÆVLA ANALFITTE, GÅ Å DREP DEG SELV DIN JÆVLA ELGEKUKK Håndball, huh? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sattern: Tror DENNE tråden passer litt bedre for din utblåsning. Ingen bannning Irriterer meg over Sonata Arctica i 192/320kbps mp3. Herregud, for en irriterende dritt kvalitet. Får vondt i hue etter litt spilling. Glad jeg skal kjøpe alle cd'ene snart og få det i FLAC, takler ikke mp3 dritten lengre. Bortskjemte unge. Her sitter jeg med hele samlingen min i 320kbps og nyter søt musikk Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Har du da hørt Sonata på 192? Noe går faktisk an, men Sonata høres helt forferdelig ut, og om du ikke er enig har du enten et elendig anlegg/headsett eller totalt fravær av sans for lydkvalitet. Det skurrer, bråker og høres helt voldtatt ut. Endret 21. januar 2009 av Brian Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sonata? Hva slags sjanger er det? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Sonata? Hva slags sjanger er det? LINK Endret 21. januar 2009 av Brian Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Sonata på 192KBPS her..no problem Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du er nekta å sende fleire meldingar. Måten du nyttar Meldingsfunksjonen indikerer at kan vere i konflikt med Facebook sine bruksvilkår. Continued misuse of Facebook's features could result in your account being disabled. Lenke til kommentar
binko Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 At TVnorge plutselig, helt uten videre har flytta Fringe-sendetid fra torsdag halv ti til SØNDAG TI OVER HALV TOLV? Hva er det for noe idiotisk opplegg? Det er jo uaktuelt for oss som skal opp tidlig å få det med seg da. De BER jo om piracy. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg