mikaragua Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Rundt 30 kroner for en pakke med bind. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Folk med fiktive mellomnavn på facebook Line pussyface .... wtf? Tor faen .... Barnslig gitt... Hehe, syns pokerface er et søtt mellomnavn jeg.Det artige er at de jeg har på min venneliste med "mellomnavn" er over tyve. Altså voksne mennesker :!: ooOOoo, se på oss, vi er så voksne Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 jeg hater dene jævla skola jeg hater lærene jeg hater di som kaster snøbaler på meg jeg vil ta hevn !!!!!!!!!!!!!!!! og jeg veit osen for faen jævla dritt skole jeg går på bare idioter jeg hater en som heter mats i klassen min jeg går på årepen skole årepen skole er en facking shitt Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 jeg hater di som skal tøffe seg så jævig Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jei hater di som ike kan skrive111!!11!!1111oneenelleve Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jei hater di som ike kan skrive111!!11!!1111oneenelleve Folk med fordommer irriterer litt Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 JEG ER 12 ÅR jeg blir snart klik ting som irriterer meg så grenseløst for faen jeg hater den focking skola alle ska tøffe seg jeg HATER NERDER JEG HATER DI SOM DIGGER SEG SELV JEG HATER ALLE I ULERSMOVEGEN ALLE DÆR ER EN JÆVLA DRITT DI ER SÅ DUME UNGENE ER UTE PÅ VEGEEN 3 ÅRINGER OG FORELDRENE PASSER IKKE PÅ DEM DI GÅR PÅ VEGEN OG SETER TING PÅ VEGEN OG BARE SER PÅ BILEN JEG HAR SÅ LØST OG BANKE DEM FY FAEN JEG IRRITERER MEG SÅ GRENSELØST Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du hater nerder? wow, null selvinnsikt eller? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 super2277: Take a chill-pill. Jeg irriterer meg fortsatt over glatta. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Du hater nerder? wow, null selvinnsikt eller? SLAM! Irriterer meg over den jævla sørpen ute. Først snør det 1 meter, også smelter hele dritten igjen etter et par dager, hohoho. Gøy! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 JEG ER 12 ÅR jeg blir snart klik ting som irriterer meg så grenseløst for faen jeg hater den focking skola alle ska tøffe seg jeg HATER NERDER JEG HATER DI SOM DIGGER SEG SELV JEG HATER ALLE I ULERSMOVEGEN ALLE DÆR ER EN JÆVLA DRITT DI ER SÅ DUME UNGENE ER UTE PÅ VEGEEN 3 ÅRINGER OG FORELDRENE PASSER IKKE PÅ DEM DI GÅR PÅ VEGEN OG SETER TING PÅ VEGEN OG BARE SER PÅ BILEN JEG HAR SÅ LØST OG BANKE DEM FY FAEN JEG IRRITERER MEG SÅ GRENSELØST Hater nerder? Da har du skrevet inn feil URL. super2277: Take a chill-pill. Eg trur du er på feil tråd om du vil at folk skal slappe av, det er lett å bli hysterisk. OT: Eg irriterer meg over at kulden gir meg tørre hender, lepper osv. I tillegg til at jeg får pustevansker når det er tørr luft (Hmm... Kanskje nokko eg burde skrive i Helse-delen av forumet) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Delivery attempted; recipient not home. Akkurat, ja. Jeg har vært hjemme i hele dag. Ironisk at det tok pakken én natt å bli sendt fra New York til Bergen, mens det tar to døgn å få den fra Bergen sentrum og 5 kilometer ut av byen. Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 he he jeg aner ikke Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 JEG ER 12 ÅR jeg blir snart klik ting som irriterer meg så grenseløst for faen jeg hater den focking skola alle ska tøffe seg JEG HATER FOLK SOM YPPER SEG SÅ JÆVLIG JEG HATER DI SOM DIGGER SEG SELV JEG HATER ALLE I ULERSMOVEGEN ALLE DÆR ER EN JÆVLA DRITT DI ER SÅ DUME UNGENE ER UTE PÅ VEGEEN 3 ÅRINGER OG FORELDRENE PASSER IKKE PÅ DEM DI GÅR PÅ VEGEN OG SETER TING PÅ VEGEN OG BARE SER PÅ BILEN JEG HAR SÅ LØST OG BANKE DEM FY FAEN JEG IRRITERER MEG SÅ GRENSELØST JEG HATER FOLK SOM SKAL MASE SÅ JÆVLIG Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prøv å ro deg ned å lag en post i helse delen. Så får du hjelp der til du får time hos psykolog. Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Prøv å ro deg ned å lag en post i helse delen. Så får du hjelp der til du får time hos psykolog. nei jeg har roet meg ned men jeg blir så grenseløst iriterende Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ooOOoo, se på oss, vi er så voksne Jeg er på størrelse med en tolvåring, energi som en kåt fjortis på speed, tar ikke ting så veldig seriøst, og er verdensmester. Nesten en kontaktannonse dette. Hei. Skal vi bli kjent? Nei, jeg er ikke mye voksen til tider, og takk gud for det Lenke til kommentar
super2277 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ooOOoo, se på oss, vi er så voksne Jeg er på størrelse med en tolvåring, energi som en kåt fjortis på speed, tar ikke ting så veldig seriøst, og er verdensmester. Nesten en kontaktannonse dette. Hei. Skal vi bli kjent? Nei, jeg er ikke mye voksen til tider, og takk gud for det det er seriøst Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hvor mye er det for tampong/bind? Hva har det med saken å gjøre? at barberblader burde være like billig som tamponger og bind, hvis ikke blir det urettferdig? Vi jenter barberer oss ofte mye mer enn dere gutter. Dere har jo bare en liten del av ansiktet som skal barberes Og jeg føler meg ikke spesielt voksen fordi om jeg synes det er pittelitt barnslig av folk på 26 å kalle seg Thomas Fuckface Olsen , eller jenter på 23 å kalle seg Linn Finkløft Solem Endret 21. januar 2009 av Linn_Christin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg