Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hater den dammen i nugattiboksen når du åpner den, mister matlysten med en gang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Haha, slagordet deres er jo "matlyst på boks". Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Irritere meg over den foldhesten av en mat og helse-lærer vi har. Hun er så tverrsynt og ser ikke alt det vi gjør. Og så er hun sånn at om hun bestemmer seg for å hate deg så er hun for jævlig mot deg hele tiden og gir deg elendig utgangskarakter. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er faen ikke morsomt..fitte Snakka med han? (skrevet til han) Ja..han oppfører seg som en drittunge og misshandler Caps Lock.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Haha, han virker litt spesiell^^ Mulig å få et utdrag av samtalen? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Spurte om han ville slette avataren sin og respektere brukere litt mer.. Han svarte. NEI JEG VIL IKKE, DET ER EN VELDIG FIN AVATAR OG JEG LIKER DEN Også spurte han meg om alderen min osv for å si at jeg er fjortis... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Altså, du ER da fjortis da mister "epic lol heaheahe XD". Kødder med deg! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Irriterer meg grønn over døgnrytmen min eller mangelen på den. Jeg sovner når jeg blir trett og sover til jeg våkner og ikke er trett mer. Ulempen med det er at jeg ofte sovner på ettermiddagen og sover i 5-6 timer og så er natta fucked Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da er vi to, jeg våkna netopp >_< Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) det er ikke gitt at man får fanget fult av gryn.du tjener ikke dårlig,men du behøver ikke å bli styrtrik nei.men hardt arbeid lønner seg alltid. PS:for dem som lurer over hvor mye jeg leser,så sitter jeg som regel med en bok på fanget og leser mens jeg skriver her på forumet. Det hjelper nok ingen verdens ting mot eksamensangsten din, men du kan trøste deg med at på medisinstudiet har du ikke karakterpresset å kjempe mot. Står du, så står du, og du kan utvikle deg hele livet uansett. Med mindre du satser på USMLE og USA selvfølgelig. Jeg starter også å grue meg til eksamen et par måneder i forveien. Er ikke særlig koselig, nei! Edit: Å faen, du studerer juss. Jeg var litt for rask i svingene der. Da skjønner jeg det faktisk. Endret 20. januar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Skjedde noe innmari teit noe i går. Skulle reise meg opp av sengen for å ta noe å drikke. Etter at jeg har gått noen skritt blir jeg skikkelig svimmel og alt svartnet, før jeg kom til meg selv litt senere. Falt over en varmeovn og noe greier, og slo meg fordervet. Hadde så vondt at jeg ikke fikk sove på evigheter, så er skikkelig trøtt nå, og kom meg ikke opp tidsnok til skola. :/ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvorfor i faen kan ikke gadgets på skrivebordet i Vista holde seg i ro?! Hver gang jeg logger inn/rebooter så har de forskjøvet seg litt til venstre Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Og en del diskriminering av homoen i klassen på ungdomskolen(Med min homofobi så gikk det til helvette) : Det hadde komt ut av noen av mine tiendeklassevenner (gikk i åttnde) at en i klassen var homo, da måtte jeg bare si det alle. Så han ble mobba ihjel for og si det sånn.Så hver gang han kom forbi var det altid en komentar "Hei homofaen" "Jævla bøgape" og masse sånt. Angrer litt den dag i dag, men men. Englebarn jeg. Et lite utsnitt av et innlegg fra en tråd som omhandlet "dine kuleste anmerkninger på skolen" eller noe lignende. Fy faen så sint jeg kjenner at jeg blir. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Folk med fiktive mellomnavn på facebook Line pussyface .... wtf? Tor faen .... Barnslig gitt... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hehe, syns pokerface er et søtt mellomnavn jeg. Det artige er at de jeg har på min venneliste med "mellomnavn" er over tyve. Altså voksne mennesker :!: Endret 21. januar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 At mach 3 barberblad har gått fra 78,- til 124,- Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hva? Prisøkning på barberblad og? Er vel like før halve norge går rundt og ser ut som hoboer Endret 21. januar 2009 av imapwnu Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hvor mye er det for tampong/bind? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva? Prisøkning på barberblad og? Er vel like før halve norge går rundt og ser ut som hoboer Det skjedde strengt tatt før økningen i pris på barberblader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg