dagr0z Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Eg har heildags i norsk på skulen i morgon, der vi skal skrive om særemne, og av ein eller anna grunn som eg ikkje fattar så har eg klard å sletta heile j*vla særemnet mitt i frå datamaskina! Eg hugsar ikkje ein dritt, jo Lenke til kommentar
Korka Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Folk som stjeler avatarer. Og ja, dette er korka..ikke den idioten som stjal avataren.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 At været skifter hver 3-4 time her. Snø, regn, snø, regn osv. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 At nettet her på skulen er helt usakelig tregt akkuratt nå Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Migrene og tom for smertestillende Kjenner meg så alt for godt igjen. Og det føles slik: Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 At det har bitt så glatt! Skulle gå ned med søpla istad og før jeg visste ordet av det, lå jeg på bakken og hadde smerter i bakhodet. Søpla var til og med spredt overalt. I tillegg hører jeg et latterbrøl fra pappa som også var ute, så nå irriterer pappa meg og. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tett i nesen, vondt i magen, tørr luft, lite å gjøre, mitt sosiale liv er nok ein gang tullet til, osvosvosv. GØY! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Den helsikes vinden om morgenen!!! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Mamsen er ikke hjemme = ikke middag Kjemiprøve i morgen = må lese som fanden Får ikke jobb = får ikke penger = får ikke tak i ting = ikke morro 2 + 3 = 5 Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 At IE6/7 er så satans forjævlig elendig. Hvorfor i helvete kan ikke Microsoft hyre noen som faktisk har peiling, i steden for å henge etter. Det er så satans evig mye ekstra arbeid som går til bare dritt fordi websidene ikke vises skikkelig i IE! Fy faen i helvete dette er noe som irriterer så ekstremt! De har fuckings monopol på dette, de burde jo faenmeg kunne tilby en brukende nettleser. Helt tragisk. Hadde det vært opp til meg skulle alt som hadde med Internet Explorer å gjøre blitt sendt direkte til helvete. Snakker meg om inkompetent dritt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 De har ikke monopol. Og når man kan det skikkelig tar det ofte ikke mer enn noen minutter å ordne det i IE.^^ (selv om det ikke skulle vært nødvendig) Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hater at folk sier noe slikt som "nå skal jeg lære deg et lite triks" når det er det minste antydning til at du ikke gjør det på hans eller hennes måte Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Som så mange andre irriterer jeg meg over snøen. Kom meg så vidt på jobb i dag. Det hadde kommet 10 cm med snø i løpet av natta, så det var såpeglatt foran carporten min. Prøvde å skuffe det bort, men det var halvfrossent slaps under, så endte med at jeg bare måtte spole meg ned til grusen for å få nok grep til å få bilen ut. Skal sies at det er god stigning opp mot veien fra carporten. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) 10Cm er ingenting. Men is under nysnø er fanden selv. Jeg hater at folk faen ikke forstår humoren. Et fuckings bilde. Endret 20. januar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Plizket Pga han stjal avataren din, hehe Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er faen ikke morsomt..fitte Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det er faen ikke morsomt..fitte Snakka med han? (skrevet til han) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg