McBitch Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Tror dere begge har et alvorlig tilfelle av akutt downs. Bokser står det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Store bukser? Ser bare tights og bergans+ jakker. Store okser mente han vel. Regner med det er bokser, som i boks du kan oppbevare ting i, annet ord for eske, kasse og whatnot.. Var vel skrevet på en humoristisk måte for å si at det brukes mye av det. For eksempel om du spiser smør med brød så sier det seg selv at du spiser brød med smør, men at du da har så mye smør at brødet blir tilbehøret . Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Chokke: Det der var jævlig masse informasjon som nesten ledet meg på bærtur, men jeg skjønte hva du mente Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Vel, jeg skjønte ihvertfall ingenting. Er det guidos det er snakk om? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Regner med det er bokser, som i boks du kan oppbevare ting i, annet ord for eske, kasse og whatnot..Var vel skrevet på en humoristisk måte for å si at det brukes mye av det. For eksempel om du spiser smør med brød så sier det seg selv at du spiser brød med smør, men at du da har så mye smør at brødet blir tilbehøret . Godt at noen tok den. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva faen er guidos? Og Jason Somethin: Det er noe jeg alltid har lurt på; Hvem i HELVETE er han/hun/det på bildet ditt?! Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva faen er guidos? Google is your friend Og Jason Somethin: Det er noe jeg alltid har lurt på; Hvem i HELVETE er han/hun/det på bildet ditt?! Se signatur Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eg trenger vel ikkje å forklare mer enn at Microsoft er ansvarleg for at Linux og FreeBSD ikkje kan kjøre DX og massevis av andre nødvendige ting. Det er da ikke Microsofts ansvar å sørge for at konkurrentene får en del av kaken. Vi blir nok ikke enige her uansett, jeg gir meg. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 [...]Og Jason Somethin: Det er noe jeg alltid har lurt på; Hvem i HELVETE er han/hun/det på bildet ditt?! Se signatur Oi da, spennende. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Får lyst til å slå masse folk i ansikte etter å ha vært på byen, faen altså! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Får lyst til å slå masse folk i ansikte etter å ha vært på byen, faen altså! Har folk oppført seg som idioter igjen? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Får lyst til å slå masse folk i ansikte etter å ha vært på byen, faen altså! Har folk oppført seg som idioter igjen? Hvem skulle tro!? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Huseieren. "Sjur. Ja. Vi er plaga av at "noen" kopler til uautorisert utstyr til ruteren, kobler om ruteren, laster film og prøver å hacke seg på modemet. Skal sjekke i morra, men du får alternativt bruke nettet på skolen." "Internettet leverer 8,5 Mbit og er iorden. Du bør kjøre virusoppdatering dersom du er uheldig og har Windows." "Du må utvide virusprogrammet med eit "lappeprogram" for Windows. Kan lastes ned gratis (F-secure) Det er ein orm som spres i nettverk og via USB, minnepinner etc. 8,5 mill maskiner er infisert i Europa. Er maskina di frisk & rask andre steder, i andre trådløsnett?" *facepalm* Blir så oppgitt. Hastigheta er helt fin, men når det går fra routeren og ut til oss eller ut på nett, så har vi 4-500 ms. Brukte evig lang tid bare på å pinge uio, og tracerouten tok jo tre ganger så lang tid Og han forstår ingenting når vi snakker om det og bare rister på hodet og mumler og går ... :| Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Får lyst til å slå masse folk i ansikte etter å ha vært på byen, faen altså! Har folk oppført seg som idioter igjen? Hvem skulle tro!? Herre! Klokka er 2:58 og jeg husker ikke disse innleggende. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 nok en kjedelig helg på studenthybelen.........lite action. drikke øl,surfe på nettet og høre på de samme låtene jeg har hørt 1000 ganger før. blir nesten sørgelig hele greia:( Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 nok en kjedelig helg på studenthybelen.........lite action.drikke øl,surfe på nettet og høre på de samme låtene jeg har hørt 1000 ganger før. blir nesten sørgelig hele greia:( *La det bli bedre* Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 sier som obama har sagt så mangengang: "there are going to be some changes". hva nå det betyr får jeg bare se ann,men må utforske utelivet litt mer i helgene. selv om det kan koste meg min fremtidige karriere dersom jeg havner i slagsmål med en full fjott. TRENGER EN JENTE I LIVET!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) *facepalm*Blir så oppgitt. Hastigheta er helt fin, men når det går fra routeren og ut til oss eller ut på nett, så har vi 4-500 ms. Brukte evig lang tid bare på å pinge uio, og tracerouten tok jo tre ganger så lang tid Og han forstår ingenting når vi snakker om det og bare rister på hodet og mumler og går ... :| Herregud for en fjott. Virus er liksom svaret på alt? Sånne fyrer fortjener "lettvint bortforklaring"-medaljen. Endret 18. januar 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Herregud for en fjott. Virus er liksom svaret på alt? Sånne fyrer fortjener "lettvint bortforklaring"-medaljen.[/quot*slett Endret 18. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 *facepalm*Blir så oppgitt. Hastigheta er helt fin, men når det går fra routeren og ut til oss eller ut på nett, så har vi 4-500 ms. Brukte evig lang tid bare på å pinge uio, og tracerouten tok jo tre ganger så lang tid Og han forstår ingenting når vi snakker om det og bare rister på hodet og mumler og går ... :| Herregud for en fjott. Virus er liksom svaret på alt? Sånne fyrer fortjener "lettvint bortforklaring"-medaljen. Yeah. Som da han ene jeg bor med kobla til en range-booster for å få nett på rommet sitt. Fyren konfiskerte den såkalte "destroyeren". Sa den ødela Internett -_- Felles straff: Uten nett i to uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg