co2 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det over er lite internt. Alle forstår det nogenlunde. Hadde selvfølgelig ikke søkt om stipend for våren, bare høsten. Nå er jeg faen fucked. Hva skal jeg gjøre uten penger til mat og husleie i over en måned? Ned på kne, begg foreldre.. Pengene har allerede kommet :!: Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Våkne opp med en ambivalent følelse, nå er det måter å bli kvitt slikt, men denne følelsen stikker så dypt at det blir ikke et vakkert syn. What to do... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Penger, penger, penger, penger. jeg er fattig -_- Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eg irriterer meg over intern off-topic. Samme her.. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 At folk er så jævelig inkompetente at de ikke klarer å svare på flere en et spørsmål i en sms ! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Idioter som ikke kan svare for seg selv.. eller sine handlinger. Endret 17. januar 2009 av laffe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Støvsugere som må ha MIN hjelp for å støvsuge. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 At naboen(de som bor over oss) skal jogge frem og tilbake hver gang jeg setter på litt lyd her nede. Fikk rock band trommene mine i dag. Tenkte jeg skulle kose meg og spille, men det var det bare å glemme. Etter 10min med klasking på trommesettet hørtes det ut som bjerkebanen var plassert over hodet mitt. Blir så jævlig lei... Mulig jeg er litt paranoid, men faen heller. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 At folk er så jævelig inkompetente at de ikke klarer å svare på flere en et spørsmål i en sms ! JA! Fyfaen! Det er så sant! De må jo ha en hukomelse som ei døgnflue. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nye M$ er nokko tull, tenk så frekke dei er når de har dominert heile dataindustrien og gir ein kontrakt på hemmeleg kildekode. Toppen av alt blir vi tvunget til å kjøre pikk-OS som Vista. Jada, takk Bill Gates, du har laget eit liv for meg, men du har også ruinert det du har laget. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nye M$ er nokko tull, tenk så frekke dei er når de har dominert heile dataindustrien og gir ein kontrakt på hemmeleg kildekode. Toppen av alt blir vi tvunget til å kjøre pikk-OS som Vista. Jada, takk Bill Gates, du har laget eit liv for meg, men du har også ruinert det du har laget. Hva med å bytte OS da? MS er helt frivillig å bruke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Nye M$ er nokko tull, tenk så frekke dei er når de har dominert heile dataindustrien og gir ein kontrakt på hemmeleg kildekode. Toppen av alt blir vi tvunget til å kjøre pikk-OS som Vista. Jada, takk Bill Gates, du har laget eit liv for meg, men du har også ruinert det du har laget. Hva med å bytte OS da? MS er helt frivillig å bruke Det er da vi kommer til: gir ein kontrakt på hemmeleg kildekode Eg bruker jo Linux så mye som eg bare klarer, men uten DX, skikkelege drivere o.l så er det ikkje så veldig bra til mitt bruk. Microsoft har jo kontrakter på så godt som alle kildekoder og nesten all hardware kjører gjennom DirectX, OpenGL holder ikkje for meg. Endret 17. januar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Nye M$ er nokko tull, tenk så frekke dei er når de har dominert heile dataindustrien og gir ein kontrakt på hemmeleg kildekode. Toppen av alt blir vi tvunget til å kjøre pikk-OS som Vista. Jada, takk Bill Gates, du har laget eit liv for meg, men du har også ruinert det du har laget. Hva med å bytte OS da? MS er helt frivillig å bruke Det er da vi kommer til: gir ein kontrakt på hemmeleg kildekode Eg bruker jo Linux så mye som eg bare klarer, men uten DX, skikkelege drivere o.l så er det ikkje så veldig bra til mitt bruk. Microsoft har jo kontrakter på så godt som alle kildekoder og nesten all hardware kjører gjennom DirectX, OpenGL holder ikkje for meg. Jeg er ikke helt med på det du sier. Ingen sier "Forbanna Ford som revolusjonerte bilindustrien, for så å bare lage møkkabiler!". Problemet er ikke Microsoft og Windows-familien, men heller spillindustrien som stort sett velger å skrive spill med proprietære biblioteker. Egentlig er det brukermassens egen skyld, da det rett og slett per i dag ikke er store penger å tjene på å skrive spill for flere plattformer. Ironisk nok er det kanskje Microsofts .net-plattform, og da særlig XNA-rammeverket som på sikt vil gjøre mest for en plattformuavhengig verden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Eg trenger vel ikkje å forklare mer enn at Microsoft er ansvarleg for at Linux og FreeBSD ikkje kan kjøre DX og massevis av andre nødvendige ting. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 At naboen(de som bor over oss) skal jogge frem og tilbake hver gang jeg setter på litt lyd her nede.Fikk rock band trommene mine i dag. Tenkte jeg skulle kose meg og spille, men det var det bare å glemme. Etter 10min med klasking på trommesettet hørtes det ut som bjerkebanen var plassert over hodet mitt. Blir så jævlig lei... Mulig jeg er litt paranoid, men faen heller. Ja fan naboer er irriterende. Har selv naboer vegg i vegg som setter sine begrensninger for hvor høyt volumet kan gå. Har ikke noe i mot de personlig bare at de bor så nært. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dette irriterer meg på MSN: Folk som har fått seg ny mobil og har dette i personlig melding "ny mob. nr. ditt? ;P xD <33333<333 (a) (l) lolzomgbbq heialol ::D )" Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Store bokser med brunkrem som kler på seg blonde 14 år gamle jenter i altfor stor dunjakke. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Store bukser? Ser bare tights og bergans+ jakker. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Store okser mente han vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg