djgudleif Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er en forbanna heslig fyr her, som driver å spytter negler. Han har gått i de samme klærne i hele denne terminen omtrent. Han lukter, og det flasser av øyenbrynene hans. Det liker han å drysse over pulten min. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hadde selvfølgelig ikke søkt om stipend for våren, bare høsten. Nå er jeg faen fucked. Hva skal jeg gjøre uten penger til mat og husleie i over en måned? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Disse kan sikkert hjelpe. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hadde selvfølgelig ikke søkt om stipend for våren, bare høsten. Nå er jeg faen fucked. Hva skal jeg gjøre uten penger til mat og husleie i over en måned? Spør dumt: Du har søkt om nytt da? Det jeg lurer på er hvordan du sjekker om du har søkt for våren eller ikke? Har akkurat betalt semesteravgift så det tar et par dager før det registreres, så et par dager til jeg eventuelt skal få studielån. Hadde vært kjekt å kunne sjekke om det er en søknad inne i systemet eller om jeg søkte for to semestre forrige høst. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 chokke: Det er vel ikke verre enn å sjekke søknaden din hos lanekassen.no. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Irriterer vettet av meg at jeg har en presentasjon til imorgen, og at oppgaven er kjempeenkel, men jeg har likevel skrivesperre! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Irriterende at jeg tenker for mye!!! Jeg overtenker og blir gal Bra jeg har en mann som kan hjelpe meg når jeg sitter å klør meg i hodet... Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 At jeg er permitert og at "lønna" blir så utrolig dårli! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Irriterer meg over at det tok over 4 timer for bedøvelsen i munnen min forsvant! Vært hos tannlegen . Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Irritert over at jeg har greid å bestilt, og motatt feil RAM brikker til den nye PC'en min, og jeg oppdaget det ikke før jeg prøvde å sette brikkene nedi Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tannverk i kombinasjon med tannlegeskrekk. Life is great. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ikke sant, vet hvordan du har det. Men hva skjedde med den funky signaturen din? Savner den ... "Ja, jeg er jente og nei, jeg viser ikke rumpen min" eller hva det var. Var best Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Den forsvant for en stund siden tror jeg. Muligens sammen med "Crazykimmi=)" nicket. Husker ikke helt. Like greit den begynte å... irritere meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 SÅ ENIG! Når skal de slutte å prakke på oss monobryn-barn? Altså, det der var ikke monobryn, det der var klart og tydelig to bryn. Det blir ikke monobryn før det går i ett. Den forsvant for en stund siden tror jeg. Muligens sammen med "Crazykimmi=)" nicket. Husker ikke helt. Like greit den begynte å... irritere meg Aww ... Jeg savner nicket ditt også jeg ... Og alle bildene av deg i RPP Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg fant ut jeg liker bedre anonymitet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Eg irriterer meg over intern off-topic. Endret 16. januar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Det over er lite internt. Alle forstår det nogenlunde. Hadde selvfølgelig ikke søkt om stipend for våren, bare høsten. Nå er jeg faen fucked. Hva skal jeg gjøre uten penger til mat og husleie i over en måned? Ned på kne, begg foreldre.. Endret 16. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Irriterer meg at jeg ikke har enchanting høy nok på noen alt på mainen min sin realm, og altfor mange greens til å lagre. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Irriterer meg at jeg ikke har enchanting høy nok på noen alt på mainen min sin realm, og altfor mange greens til å lagre. o_Ô Irriterer meg over kulde. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Irriterer meg at jeg ikke har enchanting høy nok på noen alt på mainen min sin realm, og altfor mange greens til å lagre. Forventer du virkelig at hvermannsen skal skjønne den teksten? Utrolig irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg