CFM Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 At jeg må stå opp kvart over fem :/ Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 At jeg nå sitter på skolebenken med økonomistyring til langt over ørene Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Og eg har ein prøve i automatiseringssystemer, som eg tilfeldigvis ikkje har øvd til. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Forsøket til fagskrivingen gikk strakt til helvete. Jeg er enkelt og greit skam eid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Frustrerte fruer promoen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Der traff du virkelig Danielzu, mer irriterende saker finnes det få av. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 kjenner en snev av tannverk i en tann.........blir det verre drar jeg til tannlegen, tannlegen er aldri kult:( Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Tannlegen sucks Derfor er det alltid gøy å få beskjed om at du ikke har hull i dag heller! Dessverre får jeg aldri hørt det Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Irriterer meg over at jeg ikke får sove! Og jeg hadde døgnet til i dag (i går) slik at jeg skulle være trøtt nå, men neida, nå er jeg lys våken! Prøvde å lese i ei bok, men det funket ikke. Får sette på en film og se om jeg blir utmattet av en aller annen grunn. Eventuelt bare vekke bikkja og springe en tur i mørknet. Jeg vil sove! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Irriterer meg over at jeg ikke får sove! Og jeg hadde døgnet til i dag (i går) slik at jeg skulle være trøtt nå, men neida, nå er jeg lys våken! Prøvde å lese i ei bok, men det funket ikke. Får sette på en film og se om jeg blir utmattet av en aller annen grunn. Eventuelt bare vekke bikkja og springe en tur i mørknet. Jeg vil sove! Tips: Les tysk grammatikk. Hjalp for meg Jeg irriterer meg over at jeg ikke sover! Faens dårlig selvkontroll. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kaldt i huset nå, vil dra å sove, men det er varmt under pleddet så jeg vil ikke ut av pleddet og ned i den kalde senga. I b trapped, halp! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hvorfor måååå det være så kort ledning på vannkokere, argh! Når det først går an å kveile den opp under, så kunne det ikke skade å lage den litt lengre. Men neida! Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 irriterer meg så sykt over at ALLE headsett/ørepropp ledninger er altfor lange, de henger seg faen meg oppi ALT. Det er jo ingen som har bruk for den lange kabeln alikevel Lenke til kommentar
wûst Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Da er det skole. I dag også. Stikker om 7min. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 kurs og forelesninger helt til klokken 20:00 ikveld, dette blir en lang dag. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Dømmende mennesker. Det er en i klassen her som ikke har peiling på noe. Han ser at jeg gjør noe, så sier han noe negativt om det. F.eks jeg gjør noe på PC-en som han ikke skjønner, så sier han: FAEN HVORFOR GJØR DU SÅNNE STYGGE TING"?#?"?"??""?#?#??#??"?"? Han spør: "Hva fikk du på prøven da?" Jeg svarer: "Vet ikke. Du har ikke noe med det." Hvorpå han svarer: "HAHAHA du suger i matte ahahah" Og: "Hvorfor har du fysikk? Du kan ikke fysikk," FAENS JÆVLA MOBBER FY FAEN. EKKELT MENNESKE, FITTENEGATIV. Endret 13. januar 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=535789 Artikler som dette. Så forbaska dårlig vinklet at det er helt sykt. Hadde jenta svingt en hammer derimot hadde ikke hammeren fått skylden, men heller jenta. Hvordan de klarer å så og si "legge skylden" på Wii her er jo helt idiotisk. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=535789 Artikler som dette. Så forbaska dårlig vinklet at det er helt sykt. Hadde jenta svingt en hammer derimot hadde ikke hammeren fått skylden, men heller jenta. Hvordan de klarer å så og si "legge skylden" på Wii her er jo helt idiotisk. Det der var ekstremt :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg