Xander^ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Slike innslag får meg til å ønske at Hitler kunne regjere litt til.. Helt til fornuften min kommer tilbake Endret 11. januar 2009 av Xander^ Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva som irriterer meg? JO. Jeg var på tequilafylla i går, la meg 5. Og klokken 11 bestemmer hun i naborommet seg for å prate og le på skype! Det er ufattelig lytt her, og hun hører sikkert klikkingen av tastaturet mitt nå.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dårlige venner er alltid like irriterende Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Finnes det egentlig dårlige venner? Slik jeg ser det er man en venn, eller ikke. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ei venninne som åper kjeften og sier ting hun ikke burde ha sagt. Hun er fortsatt en venn, men jeg kommer ikke til å si så veldig mye rart til henne. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen har vært i kjelleren vår i dag Åpna vaskemaskina jeg hadde satt på med klær før den var ferdig, lagt klærne i kurven mens de var klissbløte. Sittet i en stol som før var stablet. i ett anet rom har de Hugget i stykker huggestavven vår, våtet til gulvet, ordnet seg en plasstol med puter i , veltet verktøyboksen , lagt hammer og øks midt på gulvet, og satt igjen koppen sin med sterk sterk sterk alkohol (lukta stygt !!) Hva faen?? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg blir så jævlig pissed når jeg tenker på at Punisher filmen ikke er på kinoene her i Norge!!! Har gledet meg til å se den på kino siden sommeren! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Irriterer meg over apekattene på karl johan Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Dårlige grafer irriterer! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Irriterer meg over skole i morgen Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg kjenner en fyr som _hele_ tiden er ute etter å få ting gratis.. Hver gang jeg treffer han spørr han om å få bomme en pris snus..dette var jo greit de 2-3 første gangene, men når dette gjentar seg oftere og oftere over en periode på ca 1,5 år begynner det bare å bli irriterende. Når han er for gjerrig til å kjøpe seg en boks snus selv så han er selvforsynt bør han heller slutte å snuse.. Dette gjelder ikke bare nikotinbehov men hver gang vi er på kino eller noe trenger han penger til cola/sjokolade/drops/tyggis osv (uten unntak) Jeg mener, det er greit å få en liten ting av en kompis en gang iblandt men når dette gjentar seg gang på gang blir det mildt sagt helt forferdelig irriterende.. Samme karen syter over alt han ikke har, og skryter hemningsløst over alt han har..sånne folk irriterer meg grenseløst fordi det er så sykt unødvendig.. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen har vært i kjelleren vår i dag Åpna vaskemaskina jeg hadde satt på med klær før den var ferdig, lagt klærne i kurven mens de var klissbløte. Sittet i en stol som før var stablet. i ett anet rom har de Hugget i stykker huggestavven vår, våtet til gulvet, ordnet seg en plasstol med puter i , veltet verktøyboksen , lagt hammer og øks midt på gulvet, og satt igjen koppen sin med sterk sterk sterk alkohol (lukta stygt !!) Hva faen?? Uff da, en mentalt forstyrret forumbruker, kanskje? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det var meg Jeg begynner å bli syk!! Tett i halsen og hodet generelt. Slapp og varm. Blæ.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ene pc-en skrur seg bare av Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ene pc-en skrur seg bare av Har samme problem. Det som irriterer meg er at folk virkeleg ønsker å angripe personer, kva er det dei trur dei får? Ikkje minst gir det alvorlege, sikkeleg alvorlege konsekvenser. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg irriterer meg over at vintermørket dreper tiltakslysten min. Gjør ikke en drit på fritida, bare sitter og spiller eller ser på serier på PCen. Lenke til kommentar
imapwnu Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg irriterer meg på at døgnrytmen min tilsvarer døgnet i vietnam, så jeg får neppe sove før klokken 5 inatt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ting som irriterer grenseløst.hmm.. la meg se ... jo der har vi det : Romkammeraten min! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ting som irriterer grenseløst.hmm.. la meg se ...jo der har vi det : Romkammeraten min! Det er nå vi venter på ein historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg