Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen har vært i kjelleren vår i dag :ph34r:

 

Åpna vaskemaskina jeg hadde satt på med klær før den var ferdig, lagt klærne i kurven mens de var klissbløte. Sittet i en stol som før var stablet. i ett anet rom har de Hugget i stykker huggestavven vår, våtet til gulvet, ordnet seg en plasstol med puter i , veltet verktøyboksen , lagt hammer og øks midt på gulvet, og satt igjen koppen sin med sterk sterk sterk alkohol (lukta stygt !!)

 

Hva faen??

Lenke til kommentar

Jeg kjenner en fyr som _hele_ tiden er ute etter å få ting gratis..

Hver gang jeg treffer han spørr han om å få bomme en pris snus..dette var jo greit de 2-3 første gangene, men når dette gjentar seg oftere og oftere over en periode på ca 1,5 år begynner det bare å bli irriterende. Når han er for gjerrig til å kjøpe seg en boks snus selv så han er selvforsynt bør han heller slutte å snuse..

 

Dette gjelder ikke bare nikotinbehov men hver gang vi er på kino eller noe trenger han penger til cola/sjokolade/drops/tyggis osv (uten unntak)

 

Jeg mener, det er greit å få en liten ting av en kompis en gang iblandt men når dette gjentar seg gang på gang blir det mildt sagt helt forferdelig irriterende..

 

Samme karen syter over alt han ikke har, og skryter hemningsløst over alt han har..sånne folk irriterer meg grenseløst fordi det er så sykt unødvendig..

Lenke til kommentar
Noen har vært i kjelleren vår i dag :ph34r:

 

Åpna vaskemaskina jeg hadde satt på med klær før den var ferdig, lagt klærne i kurven mens de var klissbløte. Sittet i en stol som før var stablet. i ett anet rom har de Hugget i stykker huggestavven vår, våtet til gulvet, ordnet seg en plasstol med puter i , veltet verktøyboksen , lagt hammer og øks midt på gulvet, og satt igjen koppen sin med sterk sterk sterk alkohol (lukta stygt !!)

 

Hva faen??

Uff da, en mentalt forstyrret forumbruker, kanskje? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...