Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over at jeg har så fuckings lite spill...eller egentlig har jeg ikke lite, men det sisste jeg kjøpte var Blacksite...har liksom lyst på nytt, men pengene strekker ikke til. Har lyst til å gå på kino, men samtidig ha noen hundrelapper til overs...fitte og altså! Jeg pleide å ha sånn minimum 3000 på kortet og etter at jeg har kjøpt mobil har jeg bare 500 spenn igjen! FITTE!!!

 

Det jeg irriterer meg over er vel egentlig pengemangel...som det har blitt nevnt her tidligere ^^

Lenke til kommentar

Irriterer meg over ett innslag jeg så på TV2 Nyhetskanalen i dag hvor dem viste en liten gjeng med Israelere som hadde reist til grensa til Gaza for å se på bombinga som om det skulle være fyrverkeri samtidig som dem spiste lunsj. En av damene blei intervjua og sa noe sånt som at "Jeg synes dem burde gjevne Gaza med jorda. Jeg er litt fascistisk." Altså fy faen så provoserende!

Lenke til kommentar

irriterer meg over at skattepengene går til alt annet enn hva det skal.

porsgrunn mørklegges hver natt gjennom vinteren for å spare inntil en halv million kroner pga dårlige økonomiske tider. fy faen sier jeg, at ikke skattepengene skal klare å dekke 500 ooo kr for en hel by på snaue 30 000 innbyggere er helt sykt. folk betaler så mye skatter og avgifter,men avlikevel skal det ikke strekke til for en liten norsk by.

 

hvor i helvete blir det av våre skattepenger og avgiftspenger????

 

de har pokkerta bedre motorveier i afrika enn i norge!!!!

Lenke til kommentar
Irriterer meg over ett innslag jeg så på TV2 Nyhetskanalen i dag hvor dem viste en liten gjeng med Israelere som hadde reist til grensa til Gaza for å se på bombinga som om det skulle være fyrverkeri samtidig som dem spiste lunsj. En av damene blei intervjua og sa noe sånt som at "Jeg synes dem burde gjevne Gaza med jorda. Jeg er litt fascistisk." Altså fy faen så provoserende!

Åherregud, ja! Jeg så akkurat det samme. Helt forkastelig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...