Nostalgisk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 O RLY? Irriterer meg over slik fjortisspråk! OMG, Lizm, LOL, ROFL, DHU!!!! du er ikke alene om det. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Irriterer meg over fuckings lille dritt-Norge som faen ikke har mer enn 100 jargerpiloter og hver og en skal ha et fly til en halv milliard! Mens amerikanerne har flere tusen jagerfly!!! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hater nedre humor med slike sitater. Det går an på internett og jeg har tatt meg selv i og le men ikke i virkeligheten eller mest kjent på forumet, AFK. Noen skal gå på då så sier de"BRB" også ler hele nerde jengen ehehehehehehehehehe lol, 2k, omgz, etterfulgt av en ny bølge av latter. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Ustabilt nett i dag også. Endret 11. januar 2009 av Bozzeye Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Leide en tragisk film istad, tok 1.5 timer som jeg lett hadde brukt på noe annet. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Irriterer meg over at jeg har så fuckings lite spill...eller egentlig har jeg ikke lite, men det sisste jeg kjøpte var Blacksite...har liksom lyst på nytt, men pengene strekker ikke til. Har lyst til å gå på kino, men samtidig ha noen hundrelapper til overs...fitte og altså! Jeg pleide å ha sånn minimum 3000 på kortet og etter at jeg har kjøpt mobil har jeg bare 500 spenn igjen! FITTE!!! Det jeg irriterer meg over er vel egentlig pengemangel...som det har blitt nevnt her tidligere ^^ Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Da er det godt å ha en jobb med brukbar lønn Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Overdrevne bursdagshilsner på facebook! Det finnes ikke noe mer irriterende. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Irriterer meg over fuckings lille dritt-Norge som faen ikke har mer enn 100 jargerpiloter og hver og en skal ha et fly til en halv milliard! Mens amerikanerne har flere tusen jagerfly!!! Hva, har USA flere jagerfly enn Norge? Vi som har et enormt behov for jagerfly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Irriterer meg over finanskrisen. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva, har USA flere jagerfly enn Norge? Vi som har et enormt behov for jagerfly. Vet du ikke eller er du sarkastisk og får meg til å føle meg dum? Kanskje en moderator har lyst til å se på saken? Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Irriterer meg over ett innslag jeg så på TV2 Nyhetskanalen i dag hvor dem viste en liten gjeng med Israelere som hadde reist til grensa til Gaza for å se på bombinga som om det skulle være fyrverkeri samtidig som dem spiste lunsj. En av damene blei intervjua og sa noe sånt som at "Jeg synes dem burde gjevne Gaza med jorda. Jeg er litt fascistisk." Altså fy faen så provoserende! Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva, har USA flere jagerfly enn Norge? Vi som har et enormt behov for jagerfly. Vet du ikke eller er du sarkastisk og får meg til å føle meg dum? Kanskje en moderator har lyst til å se på saken? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vet du ikke eller er du sarkastisk og får meg til å føle meg dum? Kanskje en moderator har lyst til å se på saken? Jeg vet ikke. En moderator får gjerne forklare, hvis ikke du orker. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Irriterende at når jeg endelig får den universale fjernkontrollen til tven (den originale er ødelagt) til å stille inn kanaler, så er det en måned til det analoge nettet legges ned. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vet ikke. En moderator får gjerne forklare, hvis ikke du orker. Ja faktisk har vi bare 78 jagerfly eller noe sånt (tilsammen etter at vi har kjøpt nye), mens USA og Russland er store militære makter har mange tusen fly...fordi de har så mye penger. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 irriterer meg over at skattepengene går til alt annet enn hva det skal. porsgrunn mørklegges hver natt gjennom vinteren for å spare inntil en halv million kroner pga dårlige økonomiske tider. fy faen sier jeg, at ikke skattepengene skal klare å dekke 500 ooo kr for en hel by på snaue 30 000 innbyggere er helt sykt. folk betaler så mye skatter og avgifter,men avlikevel skal det ikke strekke til for en liten norsk by. hvor i helvete blir det av våre skattepenger og avgiftspenger???? de har pokkerta bedre motorveier i afrika enn i norge!!!! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva SKAL vi med jagerfly i det hele tatt, tror jeg var poenget hans. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Irriterer meg over ett innslag jeg så på TV2 Nyhetskanalen i dag hvor dem viste en liten gjeng med Israelere som hadde reist til grensa til Gaza for å se på bombinga som om det skulle være fyrverkeri samtidig som dem spiste lunsj. En av damene blei intervjua og sa noe sånt som at "Jeg synes dem burde gjevne Gaza med jorda. Jeg er litt fascistisk." Altså fy faen så provoserende! Åherregud, ja! Jeg så akkurat det samme. Helt forkastelig. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 her har vi det, blir rett og slett litt kvalm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg