Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NRK.

 

Her forleden kjøpte jeg meg en ny TV, en helt grei 37".

Jeg er lykkelig og glad når jeg ser på film, spiller Wii o.l.

Men så for jeg brev fra selveste NRK om at jeg skal betale omlag 2.300,- i kringkastingsavgift. Jeg bruker ikke en gang TVen min til å se på NRK eller andre kanaler.

Jeg sender mail om at jeg ikke har den koblet til digitalt mottakerutstyr, og siden bakkenettet er lagt ned her har jeg ingen sjanse tile å se på NR-fuckings-K.

 

Den selvhøytidelige makken som tok hånd om mine mailer svarer med å sende meg en purring, og et sitat fra Norges Lover om at alle som bruker NRK skal betale lisens, og om du sier opp som kunde (jeg har aldri blitt kunde) må du betale hele forrige halvårs regning alikevell.

 

Det eneste som reddet meg var at det er andre i denne bostanden som har betalt lisensen, og det trengs bare en lisens per bostand.

 

Kunne de ikke hatt den informasjonen i det første brevet.

 

 

2. TimeMachine som krever formatering av envher portabel harddisk for å kunne bruke den som backup.

Lenke til kommentar

Det spiller ingen rolle om du ser på tv'en. Så lenge du har en ørliten mulighet til å motta tv-signaler med en ekstern enhet (som du ikke trenger å ha, men har mulighet til å kjøpe), så må du betale lisens. Du skulle gjort som meg, satt tv'en i noen andre sitt navn.

 

Edit: Irriterer meg over at jeg har fått ny uvane: Nappe ut hår på hodet. Snart er jeg vel skallet. Og at bollene jeg lagde ikke ville heve, så de er så harde at de kan brukes som våpen

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

skal fly i morgen og jeg som har fått flyskrekk. etter en tur hvor alt gikk galt så har jeg hatet å fly, spesielt take-off er hard for meg,men takler det greit. heldigvis mild form for flyskrekk.

 

snaue 4 månder til juss eksamen ( er nødt til å kutte ganske hadt diskusjon.no til eksamen er unnagjort.) var slapp det første semesteret og har MYE å ta igjen...........faen!!!

Lenke til kommentar
At jeg ikke har så mye penger :(

Da er vi to. Satans irriterende når man har ca tusen ting en har lyst på eller trenger. Meh.

 

Jeg er og jævlig blakk. Det er totusen ting jeg vil kjøpe meg, men jeg har ikke ei krone. faktisk har jeg ei gjeld på 1500 kr, og jeg er 13 år, så jeg har jo ikke husleie, og slik dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...