Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 kg for 79 kroner er kyllingfileten sin- frossen riktignok men jeg kjenner ikke forskjell- sånn for å gå helt off topic liksom :)

 

Irriterer meg fremdeles over møkkaværet vi har hatt den siste tiden. Regn. snø. glatt. regn. glattere. snø. regn. . . Haha, her en dag skulle jeg opp en bratt bakke, stoppet for en jeg hadde vikeplit for, og kom meg ikke av flekken etterpå. Piggfrihelvett :ph34r:

Lenke til kommentar

Ta deg en tur i stallen du, ordne høy til ti hester(tre måltider), så skal jeg vise deg hva en allergisk reaksjon er :p

(er heldigvis ikke allergisk selv, men har hestevenner som er det, og jeg måtte alltid ordne høyet :roll: ).

 

Jeg har ikke noe særlig til mat i huset. Sulten :angry:

Og jeg får aldri låne ps3en :wallbash:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
La meg late som om jeg for et øyeblikk er værmannen i himmelen.

 

Omtrent rundt månedsskiftet oktober/november driter jeg snø sammenhengende i rundt to uker. "Værsågooood, mennesker, nå blir det julestemning tenker jeg!" Trær knekker over strømledninger, alle som ikke er ute og måker snø fra første minutt kan lik så godt bestille sesongkort på sydenflyene, eller enklest av alt, bygge seg selv inn i en snømann og fryse ihjel først som sist. (Med stil.)

 

MEN, mindre enn en uke før jul pisser jeg på med litt regnvær, slik at snøen blir stygg og hard, trærne får tilbake sin triste høstform, i stedet for fin julekappe av snø. Julestemning be gone!!

 

Over til nåtid, og jeg, som den allmektige værmannen jeg er, ombestemmer meg faen meg atter en jævla gang. "Det er fremdeles vintermåned folkens, here comes the snow!" Denne gang overgår jeg meg selv til gangs. Snømaskinene jobber overtid, og det dumpes ned 2 meter snø på mindre enn to uker. Brøytekantene truer med kollaps, og hverken fotgjenger, bil eller buss kan føle seg trygge.

 

Så kommer den store tvisten i historien: Etter nevnte to meter med snø går jeg bare rett over til REGN IGJEN! Og siden det nå ligger bortimot 15 tonn snø på hustaket, klar til å bli forvandlet til 30 tonn ved regnfall, må vi bare bite i det sure eplet som det nesten ikke er noe igjen av, og måke det helvetes hustaket.

I tillegg er veiene nå blitt en slags hvitgrå sump som suger bilen ned, til side og noen ganger noe som kjennes ut som oppover.

 

Om ansvarlig for væravdelingen i himmelen hører meg nå: Jeg kommer for deg. Du ler sikkert stille i din store myndighet og autoritet eller hva jeg skal kalle det. Du tror du er trygg. Men mitt sinn er nå innstilt på drap.

 

Jeg forestiller meg deg med skjegg, og du er antaglivis gammel, og jeg håper på begge deler. Skjegget ditt skal jeg dra med meg og stappe det ned i en bøtte med vann som så skal fryse til is. Bøtta knuser jeg, og hva skuer mine uskyldige blå? Jeg har i tillegg fryst inn en kjetting under. Og den skal jeg trekke i og leke meg en stund, før jeg drar i av all kraft så trynet ditt med innfryst skjegg knuses i den jævla værmaskinen din. Så skal jeg mate deg og det jævla skjegget ditt inn i den, slik at det snør kroppsdeler og regner blod.

 

Lek med apparatet ditt så lenge du kan. You're on my shitlist.

 

hahaha, det der hørtes ut som en perfekt beskrivelse av Trondheim for tiden, gjettet jeg riktig?

Det er dessverre veldig riktig. Eller nesten. Jeg bor en lillefingertykkelse (på kartet) utenfor, og en god del høyere, så vi har sikkert fått noen penislengder mer snø. Hadde jeg gått opp på plena og sunket helt ned til gresset tror jeg faktisk hodet mitt hadde forsvunnet under.

Og jeg kan legge til at jeg i tillegg prøver å flytte midt under alt dette faenskapet. :)

Og nå kan jeg for sikkerhets skyld legge til at taket på garasjen til opphavet ikke klarte presset av 50 tonn snø og vann i natt.

 

Brak.

Lenke til kommentar

Hva skjer med folk som ikke klarer å holde avtaler? Kan virkelig ikke fordra folk som er total uforutsigbare på den måten. Hva med å manne seg opp til å bare si "nei, jeg har ikke så lyst til å gjøre det idag" istedenfor å takke ja og ikke møte opp iheletatt og heller ikke gi noen beskjed. Fåkk off

Lenke til kommentar
Hva skjer med folk som ikke klarer å holde avtaler? Kan virkelig ikke fordra folk som er total uforutsigbare på den måten. Hva med å manne seg opp til å bare si "nei, jeg har ikke så lyst til å gjøre det idag" istedenfor å takke ja og ikke møte opp iheletatt og heller ikke gi noen beskjed. Fåkk off

 

Helt enig, ufattelig irriterende og unødvendig.

Lenke til kommentar
Hva med å manne seg opp til å bare si "nei, jeg har ikke så lyst til å gjøre det idag" istedenfor å takke ja og ikke møte opp iheletatt og heller ikke gi noen beskjed. Fåkk off

 

Så enig! Før nyttårsaften inviterte jeg to venninner fra barneskolen på nyttårsfest hos meg. Tenkte det ville være koselig å ha noen venninner over. De takket ja, og med det informerte jeg typen om at han også kunne ha sine venner over. Vi måtte også takke nei til ett vennepar som inviterte oss hjem til de på nyttårsaften senere samme dag.

 

Klokken 18:00 nyttårsaften melder den ene venninna avbud. Klokken 20:30 gjør den andre venninna det samme. Så da kunne vi like godt takket ja til venneparet , men da var det jo for sent.

 

Ble heldigvis en ufattelig triveldig fest alikevel, men irriterende fordi :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk 2 kyllingfilet for prisen av en istedet.. hurra.... Men da ble det "skikkelig" biff istedet, selv om det er litt dyrere . Har jeg lovt typen biff, så får han få det .

 

 

Trøtt, kjip, sur og lei i dag . Og irritert på sure parkeringsbota. Sure 300 kroner som jeg lett kunne brukt på noe annet.

 

Har du ikkje klagerett på bøter?

 

Irriterer meg at eg aldri skulle stått opp tidlig, er jo ingenting og gjøre klokken 09:00.

Lenke til kommentar
Så enig! Før nyttårsaften inviterte jeg to venninner fra barneskolen på nyttårsfest hos meg. Tenkte det ville være koselig å ha noen venninner over. De takket ja, og med det informerte jeg typen om at han også kunne ha sine venner over. Vi måtte også takke nei til ett vennepar som inviterte oss hjem til de på nyttårsaften senere samme dag.

 

Klokken 18:00 nyttårsaften melder den ene venninna avbud. Klokken 20:30 gjør den andre venninna det samme. Så da kunne vi like godt takket ja til venneparet , men da var det jo for sent.

 

Ble heldigvis en ufattelig triveldig fest alikevel, men irriterende fordi :)

 

Hadde det der vært meg, så hadde det vært første og siste gang de blei invitert. Skjønner ikke hva som går av folk noen ganger. jiis.

 

Før en dag i uka så sitter jeg hjemme alene. Jeg kjedeer meg litt og ringer derfor opp en kompis. Han sitter med kompis nr. 2 og jeg spør om de vil komme bort og finne på no skøy. Han svarer at "jada, skal bare snakke med kompis nr.2" også skulle han gi meg et svar og legger på telefonen. Så da sitter jeg og venter og venter, men jeg får ikke noe svar. Jeg blir utålmodig og sender han en sms og spør hva som skjer. Får svar tilbake " 2 sec, skal spørre kompis 2" . Så igjen sitter jeg med skjegget i postkassa og venter på svar men får ikke noe. Jeg blir til slutt nødt til å sende nok en masete sms og får da til svar at de ikke kommer.

Slike ting gjør meg rett å slett forbanna, makan til folk.

Lenke til kommentar

Her flytter jeg inn i en ny hybelleilighet fra en annen bråkete boplass. En uke etter at jeg har bosatt meg så flytter det inn en barnefamilie i leiligheta ved siden av. Den ene ungen kviner så høyt at det høres ut i oppgangen og inn til meg. Faen for noe dritt!! Skal man aldri få fred fra andres fukkings BRÅK?!

Lenke til kommentar

Ahh, jeg kjenner meg igjen i den, jeg flytta også netopp fra en bråkete plass, det virka så rolig å greit her, men det viste seg at stua til de over er rett over soverommet mitt, og det er lytt som faen akuratt der, og det gjør det ikke noe bedre at dem er oppe til LANGT på natt.

Fikk sagt fra her om dagen og vi skulle ta en prat alle 3, (meg naboen og huseier).

Utrolig plagsomt med støy fra naboer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...