Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uff, løfta knebøy feil, Hadde for mye kg på så kom jeg ut med hofta. Første gang det er har skjedd siden jeg starta med vektløfting for et år siden ... Og nå har jeg så helvettes vondt i ryggen, måtte gi meg midt i gymtimen. Lite irriterende :wallbash:

Lenke til kommentar
Skulle ønske jeg var i Oslo nå, fått banka noen av de jævla demonstrantene...

Dette må være dagens :D

Du er vel klar over at halvparten av de demonstrantene ikke har hjerne, og kan lett stikke deg ned meg en kniv eller rotte seg sammen og banke livskjiten ut av deg??

Har ingen HELG følelse i dag, jeg er trøtt og har hodepine :roll:

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende at en nabo har klimpret på gitaren sin hver eneste kveld siden jeg flyttet hit for 3 mnd siden. Han er så langt unna flink man kan komme, og til tross for myyye øving høres det ikke ut til at han blir flinkere heller..

Noen som føler seg truffet her....?? TA ET KURS!!!

Takk

Lenke til kommentar

I dag har vært irriterende..

Skulle sette mynter inn på en konto i en myntmaskin i dag. presterte å stappe alt for mye mynt inn i maskina slik at den stoppa opp, spytta ut kortet mitt, og nekta å fungere... med mange tusen kroner i mynt inni seg............

Så da tok det som skulle ta maks 10 min plutselig en halvtime.

Som om ikke det var nok presterte jeg å komme 3 min for sent tilbake til bilen min, og jeg fikk parkeringsbot :ph34r:

Deretter kom jeg på butikken og skulle handle. der hadde de noe feil med frysedisken, så jeg fikk ikke tak i det jeg skulle ha. "Helgatilbudet" til kiwi var utsolgt (jeg skulle ha billig biff..) .Og de hadde ikke asparges... great!

Lenke til kommentar

Jeg fikk 2 kyllingfilet for prisen av en istedet.. hurra.... Men da ble det "skikkelig" biff istedet, selv om det er litt dyrere . Har jeg lovt typen biff, så får han få det .

Trøtt, kjip, sur og lei i dag . Og irritert på sure parkeringsbota. Sure 300 kroner som jeg lett kunne brukt på noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...