Kiro Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 folk som aldri gir opp selv om de vet at de tar feil. enig ,det irriterer noe så i granskauen!!! det er en som holder på nå...Og hun gir seg ikke heller. Jeg holder på å bli GAL ! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er ikke alle som vet de tar feil når de gjør det. Jeg skrev ett engelsk ord her om dagen, og typen min sa "hallo, det der er feil, det skrives ikke slik". Tosk, klart det gjør - svarte jeg. Han ville vedde, og jeg var skråsikker, så jeg sa at hvis jeg tok feil skulle jeg spandere en pizza på peppes samme kveld. Og så feil jeg tok Så det er ganske irriterende å ta feil når man tror man har rett også Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjæresten min har _alltid_rett, og det hjelper fint lite å diskutere. På en cd vi har i bilen så er det 2 mapper på den, en til meg og en til henne. FOr å bytte mapper, må man trykke pil opp på spilleren. Hun trykker bestandig på den store knappen som stiller volumet. For en uke siden eller noe så gjorde hun det igjen, og jeg sa : Hvor mange ganger har jeg ikke sagt at det er den pilen opp du skal trykke på? Og for et par dager siden nå, så trykket hun pokker meg på den store runde knappen igjen. Og når jeg ser dumt på henne, så sier hun: Ka? Det var jo denne du sa til meg sist at eg skulle trykke på! Makan! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 At jeg har økt så mye i skatteprosent i år at jeg selv om jeg har gått opp 30.000 i årslønn bare hat utbetalt 900 kroner ekstra i mnd i forhold til januar i fjor. a) jeg betalte ALT for lite skatt i fjor og får baksmell b) jeg betaler i overkant mye skatt i år og får tilbake på skatten c) jeg skal betale så mye skatt når jeg tjener det jeg tjener Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 KVISER!!! hvorfor kommer de så uanmeldt!!! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette Herregud, sier jeg bare:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Svt1 Endret 8. januar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette Herregud, sier jeg bare:/ Det er det verste jeg har hørt om på lenge! Fy faen! Kjenner jeg blir rasende her jeg sitter.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dette Herregud, sier jeg bare:/ Det er det verste jeg har hørt om på lenge! Fy faen! Kjenner jeg blir rasende her jeg sitter.... Fy faen. Med en gang jeg leste overskriften tenkte jeg at det måtte være en mørkhudet som ble skutt. Og jada.... Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjæresten min har _alltid_rett, og det hjelper fint lite å diskutere. På en cd vi har i bilen så er det 2 mapper på den, en til meg og en til henne. FOr å bytte mapper, må man trykke pil opp på spilleren. Hun trykker bestandig på den store knappen som stiller volumet. For en uke siden eller noe så gjorde hun det igjen, og jeg sa : Hvor mange ganger har jeg ikke sagt at det er den pilen opp du skal trykke på? Og for et par dager siden nå, så trykket hun pokker meg på den store runde knappen igjen. Og når jeg ser dumt på henne, så sier hun: Ka? Det var jo denne du sa til meg sist at eg skulle trykke på! Makan! Er hun blond? Må jo nesten være det :| Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hun er nok ikke blond, men derimot veeeldig påståelig og nesten umulig å krangle med For hun har jo "alltid" rett, hehe. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har rett hele tiden jeg, det har mannfolket mitt og. Dårlig kombinasjon Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan samfunnet er lagt opp til ett enormt underskudd på søvn for oss som går på skole. Hadde virkelig ikke hatt vondt av å starte 09:30, gjerne seinere også, istedet for klokka 08:15 hver dag. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Begynner 07:45 Helt ekstremt. Så har vi faen meg friminutt på 20 minutt etter første fuckings time. "Yeah!! Vi gir dere frokostfriminutt! Sånn dere kan løpe å spise frokost i den overbefolka kantina!! Wohooo!" Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan samfunnet er lagt opp til ett enormt underskudd på søvn for oss som går på skole. Hadde virkelig ikke hatt vondt av å starte 09:30, gjerne seinere også, istedet for klokka 08:15 hver dag. Vurdert muligheten for å legge deg tidligere? :!: Drittvær igjen irriterer meg. Regner og blåser. Blir ikke aktuelt for hundene å ta meg med på tur i dag - de hater slikt vær Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 >< Jeg får ikke logga på WoW, står at jeg ikke har betalt for det neste halvåret, så prøver jeg å betale selv om det skal gå automatisk, så står det at kortet mitt ikke er gyldig, selv om det er gyldig til neste år og jeg har 22700 kr i saldo >< Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Uttrykket "ser den", som alle plutseleg har byrja å bruke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Uttrykket "ser den", som alle plutseleg har byrja å bruke. Ser den. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvordan samfunnet er lagt opp til ett enormt underskudd på søvn for oss som går på skole. Hadde virkelig ikke hatt vondt av å starte 09:30, gjerne seinere også, istedet for klokka 08:15 hver dag. Klokka 8 her. I fjor bodde jeg ikke på hybel og måtte reise hjemmeifra ti på halv sju hver morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg