Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rapporter er jo kos å skrive, som regel veldig enkle også, spesielt de på videregående.

jeg syns det var et jævla hark hele suppa med de rapportene. min lærer var streng og krevde gjerne at rapportene skulle være på minimum 2 a4 sider. min lengste rapport var vel på 6-7 sider med kun et fåtall med små illustreringer.

 

men jeg var heller ikke noe interresert i det faget heller da,bare valgte det for at det skulle se finere ut på vitnemålet;P

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Akkuratt nå irriterer kjemi meg helt ekstremt mye.

 

Hater det jævla faget.

er så glad for å være ferdig med vgs akkurat nå,eneste jeg savner er gym:(

 

kjemi var dritt, bestandig rapporter som skulle leveres og godkjennes hver uke omtrent+ pluss ørten oppgaver.

 

Off, kjemi er bare styr. Har en diger prøve i morra på 3 kapittel, og eg kan alt for lite, mye takket være at læreren er forferdelig dårlig til å lære bort.

Ene kapittelet har han ikkje gått igjennom noe som helst, bare bedt oss om å jobbe med oppgaver.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over hypokondere som er borte fra jobb bare de har LITT vondt i hodet eller magen. Alle har en dårlig dag, men slik er det bare. Noen tror alt greier seg om de, og hele verden blir satt i bevegelse for litt hodepine.

Og de som er "syke" fordi de har fått seg nytt ps3 spill. Veldig voksent. :w00t:

Lenke til kommentar

Så enig, folk som kun er borte en dag fordi de er "syk" irriterer meg, unnasluntrere. Dagen før er vedkommende i fin form, og plutselig neste dag så dårlig at de ikke klarer å komme på jobb, for deretter å komme på jobb dagen etter der igjen like frisk.

 

Jeg har ikke samvittighet til å ligge hjemme og være "syk". Som regel blir jeg bedt om å gå hjem fordi jeg da holder på å svime av når jeg virkelig er syk, og det skal mye til før jeg ikke kommer på jobb.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Irriterer meg over hypokondere som er borte fra jobb bare de har LITT vondt i hodet eller magen. Alle har en dårlig dag, men slik er det bare. Noen tror alt greier seg om de, og hele verden blir satt i bevegelse for litt hodepine.

Og de som er "syke" fordi de har fått seg nytt ps3 spill. Veldig voksent. :w00t:

de syns vel det er greit da, være sykemeldt og fremdeles ha full lønn som om de skulle ha jobbet.

Lenke til kommentar
Trangsynte mennesker er det mest irriterende som finnes. De er spesielt umulige å diskutere med, og kommer med tåpelige påstander. Jeg reffererer ikke til noen i denne tråden, forresten. ;)

 

EDIT: Diskutere. Ikke argumentere.

 

Slenger meg på den, og eg nøler ikkje å nevna både navn og adresse på den største idioten innen diskutering, eg klikket i vinkel og enda mer da eg måtte forklare kvifor eg synes PC er betre enn Xbox, så begynnte han... :wallbash:

 

 

Edit: Formulerings-leif

Endret av Blomsterbob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...