Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner godt at faren reagerer jeg! Han lurer vel på hva i allverden 18 år gamle gutter skal ha med seg 10 år gamle jenter i bilen for!

Og hva gjør man når man lurer? Prøver å finne ut hva som har skjedd, kanskje? Istedet for å anmelde fyren og alt, som tross alt bare gjorde henne en tjeneste. :/

Lenke til kommentar

Enig. Så lenge du faktisk ikke begikk overgrep på jentene finnes det jo ikke noe bevis på at du har gjort det. Helt sant Turtlis: faren kommer til å bli tatt med buksa nede og bæsj over benet når han finner ut at det aldri skjedde noe.

 

LC: Utifra avatar og navn antar jeg at du er kvinne/jente. Overrasket meg skikkelig da jeg så PSN-id'en din og at du elsket FC2. Ikke vanlig at jenter gjør slikt, spessielt ikke eldre. Men HEY! Jeg gjør ikke forskjell på mann og kvinne så det tenner meg nesten at du liker spill :p

Er vel nesten på sin plass å si at du er ganske så pen utifra avataren (om deg er deg?)!!! :roll:

 

 

Irriterer meg over pedofile!!!

Lenke til kommentar
Enig. Så lenge du faktisk ikke begikk overgrep på jentene finnes det jo ikke noe bevis på at du har gjort det. Helt sant Turtlis: faren kommer til å bli tatt med buksa nede og bæsj over benet når han finner ut at det aldri skjedde noe.

 

Irriterer meg over pedofile!!!

Vel, pedofilirykte er vel ikke noe å trakte etter.

At faren får ut rykte om at du og en kompis hadde med datteren og en venninne i bilen er faktisk ganske skremmende om det hadde vært en dårlig amerikansk film ;) .

Lenke til kommentar
Ikke vanlig at jenter gjør slikt, spessielt ikke eldre. Men HEY! Jeg gjør ikke forskjell på mann og kvinne så det tenner meg nesten at du liker spill :p

 

ELDRE!?! Hrmf :p

 

Neida, det skjedde sikkert ikke noe farlig, men jeg kan forstå at faren er skeptisk. Klart han lurer... jeg kjenner ingen 18'åringer som tilfeldigvis kjører 10 år gamle jenter på skolen :) Og han tok nok temmelig hardt i når han snakket om å anmelde. Sikkert bare noe han sa fordi han var så forbanna :)

Lenke til kommentar
Vel, pedofilirykte er vel ikke noe å trakte etter.

At faren får ut rykte om at du og en kompis hadde med datteren og en venninne i bilen er faktisk ganske skremmende om det hadde vært en dårlig amerikansk film ;) .

 

Altså...nå irriterer jeg jo meg selvfølgelig ikke over han over oss, det ramlet bare ned i hodet mitt da vi snakket om overgrep og slik. Det er faktisk ikke noe jeg har gjort siden jeg fikk vite hva det var.

Lenke til kommentar
Altså...nå irriterer jeg jo meg selvfølgelig ikke over han over oss, det ramlet bare ned i hodet mitt da vi snakket om overgrep og slik. Det er faktisk ikke noe jeg har gjort siden jeg fikk vite hva det var.

Var mest myntet på kommentaren "faren kommer til å bli tatt med buksa nede og bæsj over benet når han finner ut at det aldri skjedde noe.", at det setter ut et rykte blant nærmiljøet at to gutter på rundt 18 (usikker på alderen til fyren) har tatt med seg to jenter på 10, og at han har grunn til mistanke. Det er uskyldig, men kan være veldig farlig.

Det er ikke ønskelig dersom det kan unngåes ;) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Den jævla blinkingen på hvert program jeg åpner. Jeg må åpne det for så å lukke det ned igjen, noen ganger flere ganger før det gir seg. Går det ann å få slått det av? Og på msn hver gang jeg får ny melding, blink blink blink. Jeg haaater ting som blinker

 

 

Haha, akkurat samme her. Hver jævla morgen står last.fm og blinker nedpå startlinja. Det første jeg må gjøre er selvfølgelig å åpne og legge vinduet ned igjen før jeg kan gjøre noe annet, gjerne flere ganger da windowsen ikke henger med. Når folk skriver blir jeg også forstyrret når jeg leser på nett, må åpne og legge ned samtalevinduet med en gang for å få vekk blinkinga før jeg leser videre. Når jeg har lest ferdig tar jeg opp vinduet igjen og svarer. Jævlig masete med den blinkinga.

Lenke til kommentar

Irriterer meg så grådig over filmer og TV-serier hvor halvparten foregår i så nærme bekmørke som mulig. Ser jo ikke noe som helst med mindre man har stilt inn TV-en helt riktig.

 

Heldigvis forekommer det rimelig sjelden på filmer, men serier er flinke til å få det så mørkt som mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...