Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg råkjører ikke, men tomme parkeringsplasser med lykter å kjøre rundt er morsomme.

Men når man ikke kan holde 30km/t rundt en middels stor rundkjøring uten at baken slipper ut, selv med en 20-30kg sandsekk helt bakerst er dekkene ganske glatte :p

Irriterer meg over folk som legger seg inn rett foran deg på fire eller flere felts eller motorvei, selv om det er klart mange hundre meter frem. Det eneste de får ut av det er at de møker ned ruta mi. Faens idioter.

Og at det ikke er mulig å bre mykt med bremykt.

Endret av W202
Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som legger seg inn rett foran deg på fire eller flere felts eller motorvei, selv om det er klart mange hundre meter frem. Det eneste de får ut av det er at de møker ned ruta mi. Faens idioter.

Eller når det endelig blir to felter etter å ha kjørt bak et par biler som holder nesten 20kmt under fartsgrensen, og han ene svinger ut i det andre feltet og holder fremdeles samme fart, slik at de er begge rett ved siden av hverandre med samme fart, hva fan er det godt for?, gah.

Det er så mye rart i trafikken...

Lenke til kommentar

Overbeskyttende forelde, og spesielt fedre!

Hadde nettopp en dust blokkere meg etter parkering (fulgte meg til skolen fra hvor jeg slapp av jentene), spasere bort og åpne døra mi og slenge ut om at vi nettopp slapp av dattera hans på skolen hennes for så å spørre om vi visste at hun var under 16. Hun er ikke 10 engang for faen!

Jeg var bare sjåfør for en kamerat som går på VGS med meg (som var med) og naboen hans pluss en venn av henne igjen. Slapp av jentene på barneskolen, så stakk vi to på skolen vår.

Han hadde visstnok anmeldt det også mens han kjørte bak oss. Makan til idiot.

Lenke til kommentar

Altså, jeg kjører meg og en venn til skolen. Idag skulle han ha meg til å kjøre naboen hans også, som hadde en venn av henne på besøk. Jeg endte med å kjøre min venn og to barneskolejenter.

Jeg slipper av jentene utenfor skolen dems og kjører videre. Faren til en av jentene så dette og følger etter meg. Jeg parkerer på VGS og får døra åpna av han like etterpå. Han har det for seg at vi har seksuelt overgrepet dattera hans og sier han allerede har anmeldt det.

Endret av rollersnaeks
Lenke til kommentar
Altså, jeg kjører meg og en venn til skolen. Idag skulle han ha meg til å kjøre naboen hans også, som hadde en venn av henne på besøk. Jeg endte med å kjøre min venn og to barneskolejenter.

Jeg slipper av jentene utenfor skolen dems og kjører videre. Faren til en av jentene så dette og følger etter meg. Jeg parkerer på VGS og får døra åpna av han like etterpå. Han har det for seg at vi har seksuelt overgrepet dattera hans og sier han allerede har anmeldt det.

Å ja..da er jeg med. Men lei situasjon du har kommet i der da..

Lenke til kommentar

Jeg hater inkassoselskaper som tror at om du har dårlig råd så hjelper det å gjøre regningen 10 ganger større... (heldigvis ferdig med dem)

Ellers så er det jo en haug med ting jeg hater... Skal bare ta noen her:

Pappa sin samboer!

At kattene mine ikke forstår at sanden skal være _inne_ i kattedoen.

At dyre ting jeg kjøper aldri skal funke feilfritt.

FINNANSKRISEN, KLIMAKVOTER OG JENS STOLTENBERG!!! (Han skulle til nød fått være buss-sjafør på grønnland for min del)

Frustrerte fruer -.-

Lenke til kommentar

Å ja..da er jeg med. Men lei situasjon du har kommet i der da..

får vel bare ta med den jenta til en kvinnelig lege for å se om det faktisk er noe overgrep i bilde. men hele situasjonen er helt syk. dersom du er blitt anmeldt så blir du vel også kalt inn til avhør da dette er ganske alvorlig.

pokkern altså.....den var bare lei:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...