Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Folk som skal tøffe seg (Eller hva enn de prøver på, ikke skjønner jeg vitsen) med bilen på glatta. Råkjøring i svinger og en motor man kan høre på mils avstand.

I dag ble jeg også offer for en som fikk sleng på bilen med mening, slik at han treffer meg med rumpa på bilen sånn at jeg blir slengt i grøfta. Det ble bare blåmerker og noen skrammer, men fy pokker som slik kjøring irriterer meg! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en tosk, første bud er jo å sikre seg at det ikke er folk i nærheten. Jeg kjører stadig sånn på glatta, men av den grunn at det er fantastisk morro for min egen del og ikke for å tøffe meg for noe. Jeg holdt også på å bli tatt med av en sladd da en ungdom skulle ta en lang og brei en og fikk en ukontrollert kontra. Sneia framhjulet på sykkelen min i en helsikkes fart, hadde han så mye som fått meg til å falle av sykkelen hadde vedkommende fått levert en saftig porsjon juling. Flaks for han at han bare kjørte videre uten å stoppe.

 

Kan du ikke å dra breisladd og aboslutt må, er det nok av parkeringsplasser å boltre seg på.

Endret av Brian
Lenke til kommentar
Folk som skal tøffe seg (Eller hva enn de prøver på, ikke skjønner jeg vitsen) med bilen på glatta. Råkjøring i svinger og en motor man kan høre på mils avstand.

I dag ble jeg også offer for en som fikk sleng på bilen med mening, slik at han treffer meg med rumpa på bilen sånn at jeg blir slengt i grøfta. Det ble bare blåmerker og noen skrammer, men fy pokker som slik kjøring irriterer meg! :(

Jeg hadde uten tvil anmeldt slikt.

Lenke til kommentar
Folk som skal tøffe seg (Eller hva enn de prøver på, ikke skjønner jeg vitsen) med bilen på glatta. Råkjøring i svinger og en motor man kan høre på mils avstand.

I dag ble jeg også offer for en som fikk sleng på bilen med mening, slik at han treffer meg med rumpa på bilen sånn at jeg blir slengt i grøfta. Det ble bare blåmerker og noen skrammer, men fy pokker som slik kjøring irriterer meg! :(

Jeg hadde uten tvil anmeldt slikt.

Second that. Hvis de ikke får en lærepenge fortsetter de og da kan det virkelig gå galt.

Lenke til kommentar

Kan skjønne at det er moro ja, men da burde man sikre at det ikke er folk i nærheten som du sier, Brian.

Dette var også på slutten av skoledagen, så det var veldig folksomt på de trange veiene ned til skolen. Venninnen min klarte såvidt å ikke bli truffet :ohmy:

Jeg antar at han faktisk gjorde det for å vise seg frem eller være tøff med tanke på at det var folksomt i veikantene. Han kom nå hvertfall ut av bilen og beklaget seg veldig dog.

Lenke til kommentar

opplever slikt jeg også, i helgen skulle jeg kjøre bilen til hytta, på motorveien er det en innsverning av vei med en veiskille i betong mellom veibanene. da kom en blodtrimma volvo 240 og skulle passere meg omlag 150m før innsnevringa. måtte trykke hardt på bremsen for at de skulle få passere. på toppen av alt så viste en av de i volvo'en tunge til meg. de hadde visst lyst til å råkjøre og måle krefter da jeg kjørte i en bmw 530i.

 

det er farlig. flesteparten av dem kjører også i gamle vrak av noen biler og skal vise seg frem. også hater jeg at de har de eksospottene som skal gi grom lyd til de ynkelige motorene de har.

Lenke til kommentar
Noe så pinlig. WROOOOOOM...skviiiiiiiiiiiiiik.

Akkurat det samme jeg tenker. Og kjøre rundt med så sykt høy musikk og bass og lyden fra motoren må jo være direkte flaut :hmm:

ikke dersom det er en maserati,ferrari,lamborghini,porsche etc;P

 

det som irriterer mest er at de tror de er sååå barske der de kommer i sine drittbiler.

Lenke til kommentar
Noe så pinlig. WROOOOOOM...skviiiiiiiiiiiiiik.

Akkurat det samme jeg tenker. Og kjøre rundt med så sykt høy musikk og bass og lyden fra motoren må jo være direkte flaut :hmm:

ikke dersom det er en maserati,ferrari,lamborghini,porsche etc;P

Finnes så klart unntak ;) Bråkete biler hører hjemme på racerbanen :)

Lenke til kommentar
For en tosk, første bud er jo å sikre seg at det ikke er folk i nærheten. Jeg kjører stadig sånn på glatta, men av den grunn at det er fantastisk morro for min egen del og ikke for å tøffe meg for noe. Jeg holdt også på å bli tatt med av en sladd da en ungdom skulle ta en lang og brei en og fikk en ukontrollert kontra. Sneia framhjulet på sykkelen min i en helsikkes fart, hadde han så mye som fått meg til å falle av sykkelen hadde vedkommende fått levert en saftig porsjon juling. Flaks for han at han bare kjørte videre uten å stoppe.

 

Kan du ikke å dra breisladd og aboslutt må, er det nok av parkeringsplasser å boltre seg på.

2nd that. Det er så moro (så sant det ikke er fler i nærheten da) :D

Selv sliter jeg litt med nedslitte piggdekk på bakhjula. Nå går det bare på den harde, billige jallagummien.. Så når jeg skal ut av kryss eller rundkjøringer trenger jeg faktisk ikke gi gass for å få sleng. Mange av sladdene mine er faktisk ikke med vilje :!:

Lenke til kommentar
Akkurat det samme jeg tenker. Og kjøre rundt med så sykt høy musikk og bass og lyden fra motoren må jo være direkte flaut :hmm:

 

Haha, jeg skulle treffe en jeg hadde snakka med på nett for noen år siden. Han virka som en hyggelig fyr siden vi hadde snakka mye. Han plukker meg opp i ett stereoanlegg med hjul på! Eldgammel bil med enormt stereoanlegg baki - og han var ikke redd for å skru opp volumet. Så der var jeg, 21 år gammel og satte meg i baksetet på en bil som så "BOM BOM BOM BOMBOM BOM BOM". Ikke bare det, men han åpna vinduet, så han var sikker på at alle hørte musikken hans.

 

Jeg skjemtes

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...