Laffe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 hoho,,, DNFK, fullname? ? 1 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 at vi begynner på skolen til tirsdag -_- At noen bortsjemte idioter får en ekstra fridag Du kan trøste deg med at du kanskje får tidligere vinterferie, sommerferie eller begge deler Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Piggdekkavgift og "Miljøhastighet 60km/t" Hvem bryr seg om det? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jah, er inne i min andre sesong på piggdekk uten å ha betalt avgifta som koster flesk og bacon. Det er så innmari deilig å snylte noen kroner på staten der jeg kan, og jeg akter ikke å slutte med det før jeg blir stoppa et par ganger. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 At jeg aldri får gjort meg ferdig med de spillene jeg begynner på. Føler at det er så mye ork med å plukke opp der jeg avslutta sist at jeg heller begynner på nytt i et annet spill eller spiller en runde eller to med CS. Tipper jeg har rundt 20 forskjellige historiedrevne (gode) spill som jeg fortsatt ikke har blitt ferdige med fordi jeg ikke gidder å plukke dem opp igjen. Tok meg blant annet ca. 2 år å spille meg gjennom Half-Life 2. Så tok jeg Episode 1 og 2 i løpet av ei helg, for de kan man spille gjennom på en 'sitting'. Trodde jeg var alene om akkurat dette! Jeg har tohundreoghelvette mange karakterer i NWN og NWN2. Halflife 2 plages jeg med forstatt, ikke at det er vanskelig, men jeg gir opp alt for fort.. Utrolig irriterende edit: Og som regel ender jeg opp med å dryle granater over hustak i Karkand på en random bf2-server Føler akkurat det samme her. Av 15 PS3-spill jeg eier har jeg rundet 3. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Føler akkurat det samme her. Av 15 PS3-spill jeg eier har jeg rundet 3. Trøst deg med at du ikke er alene. Finner ut at et spill har fått strålende kritikker av alle, så jeg kjøper det. Deretter viser det seg at det ikke er noe for meg og blir liggende (Far Cry 2, Call of Duty 5: World at War, Left4Dead (morsomt ja, men altfor ensformig og overhodet ikke min stil)). Andre spill blir kjøpt og fort glemt selv om de er underholdende (World of Goo, Titan kings). Andre blir spilt igjennom og er kjempemorsomme (Bioshock, Fallout 3, Half-Life 2). Huff, irriterende hvor mye jeg egentlig har brukt på spill siden sommeren . Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Skole på onsdag:( Skole i morgen. Skole idag. Bussen gikk 06.40. 2km å gå tidlig om morgenen, og -18 ute. :/ Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Samme her, av 19 spill har jeg rundet 3 av dem. :/ For meg er det sånn når det kommer nye spill, at jeg skaffer det, også blir det liggende. Jaja, får vel sette i gang og spille litt mer av det jeg har, kommer forbanna mange bra spill i 09 også. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Irriterer meg over kjerringer (snakker her spessielt om tenåringsjenter i alderen 14-17 år) som BARE prioriterer annsiktet forann noe annet. Årh! Blir irritert når jeg ser plastikk-annsiktene deres. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sovna klokka 3 i natt, måtte opp 7. Deilig dag til nå må jeg si... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Jeg irriterer meg noe helt forjævlig over at jeg ikke liker grovbrød (med hele korn). Har vært slik hele livet, bare jeg lukter på det får jeg jo brekninger. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Fullstendig enig med deg "sattern". Hva faen er poenget med å putte steiner i brødet? Det er jo cannabisfrø for helvette! Bare ta bort de helvettes frøene som får brødet til å knase i kjeften så er alt greit! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Så jeg er ikke alene om det der altså. Faen, jeg hater svære frø i brød. Får brekninger jeg og! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nei, bare de er myke (snakker om de lysebrune, riktig nok ikke så store..) så er det jo bare godt Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Hvorfor kan de ikke da kverne opp de helsikkes frøene før de kaster de i deigen, gjør jo samme nytten bare at det blir litt jevnere fordelt. Endret 5. januar 2009 av Brian Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Finnes flere forskjellige grovbrød. U choose. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Men vi snakker om brød med hasj-frød i Æsj...ja jeg spyr nesten jeg også...også er det alltid denne forbanne lukta! Urgh! Jeg blir så inn-i-helvettes-kvalm! Hva var det du het igjen, du som foreslå det med å kverne kornene? Jeg har tenkt just det samme i alle disse åra! Fytti-faen! Vil jeg ha et knekkebrød så spiser jeg et knekkebrød Vil jeg ha en brødskive spiser jeg en brødskive. Det er akkurat her disse to krysser hverandre om man spiser/kjøper grovbrød, det knaser i kjeften når man spiser det! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Sovna klokka 3 i natt, måtte opp 7. Deilig dag til nå må jeg si... Jeg sovna klokka 4, måtte opp halv 7, tålig sigen nå ja. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 POSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTENPOSTEN OSTENPOSTENPOSTEN POSTEN!!!! HATER POSTEN! Man venter i evigheter på at de skal levere pakker og så etter en uke kommer de aldri! Tar så sykt lang tid med posten. Eneste måte å få bukt med dette på er ved å gi dem en konkurent. Ikke la dem drive monopol. FUCK! Hater Posten!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg