Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At folk ser på meg som / kaller meg en nerd, når det absolutt ikke stemmer med hva en nerd er.

 

En nerd er en som kan (spesielt) mye om ett eller flere tema.

Jeg kan ikke (spesielt) mye om noe som helst og kan ergo ikke være nerd.

 

Folk kaller meg også geek, selv om jeg vil si det går for det samme som nerd.

Og alt det bare fordi jeg sitter ved PCen 10-14 timer i døgnet og leser 14-16 timer i døgnet (ja, jeg multitasker, men leser kanskje mer enn jeg surfer / gamer) og har briller og bleik hud, samt er asosial og upopulær, blir jeg vel klassifisert som det ja.

Men jeg mener nå fortsatt det er feilaktig.

Lenke til kommentar

At jeg aldri får gjort meg ferdig med de spillene jeg begynner på. Føler at det er så mye ork med å plukke opp der jeg avslutta sist at jeg heller begynner på nytt i et annet spill eller spiller en runde eller to med CS. Tipper jeg har rundt 20 forskjellige historiedrevne (gode) spill som jeg fortsatt ikke har blitt ferdige med fordi jeg ikke gidder å plukke dem opp igjen. Tok meg blant annet ca. 2 år å spille meg gjennom Half-Life 2. Så tok jeg Episode 1 og 2 i løpet av ei helg, for de kan man spille gjennom på en 'sitting'.

Lenke til kommentar
At jeg aldri får gjort meg ferdig med de spillene jeg begynner på. Føler at det er så mye ork med å plukke opp der jeg avslutta sist at jeg heller begynner på nytt i et annet spill eller spiller en runde eller to med CS. Tipper jeg har rundt 20 forskjellige historiedrevne (gode) spill som jeg fortsatt ikke har blitt ferdige med fordi jeg ikke gidder å plukke dem opp igjen. Tok meg blant annet ca. 2 år å spille meg gjennom Half-Life 2. Så tok jeg Episode 1 og 2 i løpet av ei helg, for de kan man spille gjennom på en 'sitting'.

Trodde jeg var alene om akkurat dette!

Jeg har tohundreoghelvette mange karakterer i NWN og NWN2. Halflife 2 plages jeg med forstatt, ikke at det er vanskelig, men jeg gir opp alt for fort..

 

Utrolig irriterende :no:

 

edit: Og som regel ender jeg opp med å dryle granater over hustak i Karkand på en random bf2-server :cry:

Endret av Xander^
Lenke til kommentar
Snorking ... Verste lyden som finnes :realmad:

Smatting ved middagsbordet er så uendelig mange ganger verre.

Det er faktisk så ille, spesielt med en person jeg vet om, at jeg mister matlysten når vi spiser ved samme bord. Ikke hjelper det å si noe heller, for da er det jeg som har problemer :( .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...