Skogsraa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Blakket meg ut på ny TV igår. Etter det har jeg sett Forrest Gump og Saving Private Ryan til 39 kr stk. I tillegg har play.com masse filmer til 30-50 kr som jeg har lyst å bestille, men har ikke råd. Har sinnsykt lyst å kjøpe meg Satantango, men har jo ikke råd. Det er så irriterende å ha lite penger. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 At jeg glemte mobilladeren hjemme i Molde Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 at vi begynner på skolen til tirsdag -_- Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 At vi begynner på skolen på mandag. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 At ferien er slutt om halvannen uke. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 at ps3en min akkurat klikka Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 At ferien er slutt om halvannen uke. Jeg hater deg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 at ps3en min akkurat klikka Klikka? Kan du beskrive det nærmere? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 at ps3en min akkurat klikka Klikka? Kan du beskrive det nærmere? låste seg! fikk ikke gjort noe Måtte reise meg opp av senga og slå den av Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg irriterer meg fortsatt over at vannrørene her er fryst. Oppvask blir et lite hakk vanskeligere når man må koke opp vannet først. I tillegg til personlig hygiene. Sto å dusja i 3 grader varmt vann istad. Brr. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Måtte reise meg opp av senga og slå den av Stakkars deg da! Måtte du faktisk reise deg fysisk opp og bevege noen muskler for å skru den av? Skandale! Irriterer meg over den bortskjemte halvsøstra mi som trur hu er bedre enn alle andre. Skal ha alt og alle til å gjøre ting for'a men det er jo ikke snakk om at hun gidder når det kommer til henne Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Det gjør egentlig ikke noe. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 DNFK er stengt Livet ditt er meningsløst, mener du? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 At det er bare 2 dager igjen til skolen! OOOOOH! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 DNFK er stengt Livet ditt er meningsløst, mener du? Nei, men ditt innlegg irriterer meg mer.. I smell personangrep Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Måtte reise meg opp av senga og slå den av Stakkars deg da! Måtte du faktisk reise deg fysisk opp og bevege noen muskler for å skru den av? Skandale! Irriterer meg over den bortskjemte halvsøstra mi som trur hu er bedre enn alle andre. Skal ha alt og alle til å gjøre ting for'a men det er jo ikke snakk om at hun gidder når det kommer til henne Ja, jeg har det ikke lett Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 DNFK er stengt Livet ditt er meningsløst, mener du? Nei, men ditt innlegg irriterer meg mer.. I smell personangrep Hehe. Unnskyld. Kunne lagt til en smiley der, så det ikke virka så alvorlig Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Neste gang kan du nok lese netttikketten nærmere Flott at du gjorde opp for deg igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg