Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holdt på i en time idag å måke snø i hele oppkjørselen. To timer etter at jeg var ferdig skulle jeg ut og hente post, og da hadde det vært en brøytebil der. Og den brøytebilen hadde faen meg måkt snøen som var på veien inn i oppkjørselen til folk. Jeg var dritforbanan da jeg sto for andre gang og måkte snøen.

Lenke til kommentar

Kaffi i svartkjel'n <3

Og jeg liker ikke kaffe engang :p

 

Oh well.

Irriterer meg no' jævlig at minstesøss nettopp knea meg i øyet og knuste venstrebrilleglass og gav meg et jævla blåøye elns.

Er helt nummen på venstre side av skallen og ser det meste blurry.

Muttern lånte meg brillene sine, men de er progressive og uvante og alt for svake for meg.

 

Ja ja, tusen takk shitkid, jeg hadde gleda meg til å dra hjem til Steinkjer, men nå må jeg bli her på dette bedritne hullet i sikkert ei uke til ><

Lenke til kommentar
Holdt på i en time i dag å måke snø i hele oppkjørselen. To timer etter at jeg var ferdig skulle jeg ut og hente post, og da hadde det vært en brøytebil der. Og den brøytebilen hadde faen meg måkt snøen som var på veien inn i oppkjørselen til folk. Jeg var dritforbanan da jeg sto for andre gang og måkte snøen.

 

Kjenner den. Brukte i dag 2 (TO!!) timer og 15 min. på å måke snø. Satan som det har snødd siden nyttårsaften.

 

Dialekt eller ei, det er direkte heslig å høre/lese det ordet.

 

Sant. Irriterer meg mer når folk sier sambo i stedet for samboer. :sick:

Lenke til kommentar
Hvorfor i alle dager gjorde hun det??? :!:

Hu sku knee meg i magen, men når jeg ser knær komme mot meg, så trekker jeg meg bakover og tar overkroppen ned så det bare blir luft og jeg lettere kan få tak i foten, men jeg fikk hodet for langt ned så hu traff øyet i stedet.

 

Lillesøstra til Datasmurf høres skummel ut. :wow:

Hu er.

 

Lillesøsteren til Datasmurf kan knee meg i øyet anyday :D

Du tenker på feil søster.

 

Kvinnelig verson av Sjur med lyst halvlangt hår.

Du forvirrer folket :p

 

Hu er tagbar, Daniel ljuger.

Du tenker også på feil søster. Jeg har to. Ei på 18 som er "such a babe", ei på 15 som er lettere emo og vilt forelska i bassisten i Avenged Sevenfold, samt ganske dramaqueen, så hu rømte hjemmefra etter å ha sendt storebror i gulvet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...