Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle gjerne likt å vite det selv :p

Regner med den klassiske knallgassen, men at det plutselig skjedde nå..

Nuvel. Da fikk jeg meg i hvertfall nytt batteri. Så det blir å måle litt ladespenninger i morra samt å høre litt på merkeverksted..

Hele toppen på batteriet var faktisk blåst av.. Godt det satt bak så det var forhåldsvis lett å rengjøre. Men det var et syrebad uten like!

Lenke til kommentar

Blir mye søvn i natt merker jeg. Jeg skylder på den hamburgeren, fra et litt lugubert gatekjøkken, som jeg spiste istad grunnet fyllesyke og de litt gamle restene som var igjen fra ribbemiddagen. Hjelper heller ikke at jeg har hatt en fin hodepine i to dager heller.

Pluss at vannrørene her har fryst, så bare det at jeg vil lage meg en kopp te byr på vanskeligheter. Jeg er så utrolig lei alt det spiselige som jula bringer med seg, og jeg har egentlig utrolig, utrolig lyst på et jævla glass vann.

Lenke til kommentar

Nei, har flexitid på jobben. Så det er ikke noe stress egentlig om jeg kommer for seint. Det er bare at eg mister ca all plusstiden jeg hadde jobbet meg opp før jul :(

Hadde nesten foretrukket å få kjeft. Helsikke, eg burde skaffe meg en vekkerklokke som man ikke kan slå av før man har tastet en 24-sifret kode...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...