mikaragua Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 "Å for å vise at me e gla i kverandre så går det jo for eksempel ann å sende en jule-sms til tante eller bestemor"Kukkhue! Skulle ha på salgstallet hos Chess nå? Tuller du? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tuller du? Nei, dette var mens han fortsatt var eier/direktør for Chess Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg bare...irriterer meg! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nei, dette var mens han fortsatt var eier/direktør for Chess At det går an. Tenk å oppfordre til å sende en sms til folk man er glad i. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 At batteriet på bilen eksploderte. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 ...at jeg har omtrent ikke hatt besøk i julen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, dette var mens han fortsatt var eier/direktør for Chess [ironi]At det går an. Tenk å oppfordre til å sende en sms til folk man er glad i.[/ironi] Fix'd! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 At batteriet på bilen eksploderte. Oida, hvordan gikk det til? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skulle gjerne likt å vite det selv Regner med den klassiske knallgassen, men at det plutselig skjedde nå.. Nuvel. Da fikk jeg meg i hvertfall nytt batteri. Så det blir å måle litt ladespenninger i morra samt å høre litt på merkeverksted.. Hele toppen på batteriet var faktisk blåst av.. Godt det satt bak så det var forhåldsvis lett å rengjøre. Men det var et syrebad uten like! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Blir mye søvn i natt merker jeg. Jeg skylder på den hamburgeren, fra et litt lugubert gatekjøkken, som jeg spiste istad grunnet fyllesyke og de litt gamle restene som var igjen fra ribbemiddagen. Hjelper heller ikke at jeg har hatt en fin hodepine i to dager heller. Pluss at vannrørene her har fryst, så bare det at jeg vil lage meg en kopp te byr på vanskeligheter. Jeg er så utrolig lei alt det spiselige som jula bringer med seg, og jeg har egentlig utrolig, utrolig lyst på et jævla glass vann. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 At jeg forsov meg, og kom på jobb 3 timer senere enn det som var planen. TRE TIMER! Faen for en dag Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tre timer? I helvete... Du fikk smake kjeppen da skjønner jeg. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, har flexitid på jobben. Så det er ikke noe stress egentlig om jeg kommer for seint. Det er bare at eg mister ca all plusstiden jeg hadde jobbet meg opp før jul Hadde nesten foretrukket å få kjeft. Helsikke, eg burde skaffe meg en vekkerklokke som man ikke kan slå av før man har tastet en 24-sifret kode... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Er ordet "kaffi" nynorsk eller bare et helt sykt, kvalmende ord noen har funnet på istedet for å si "kaffe" ? Hvis det er noen som har funnet det opp har jeg noe jeg irriterer meg grenseløst over. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kaffi er dialekt. Kjerringa på TV2 Hjelper Deg sier kaffi, har lyst til å slå henne. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Dialekt eller ei, det er direkte heslig å høre/lese det ordet. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Er det noko eg irriterer meg over for tida er det alle dei musikkvideoane som rullar og går på TV. At dei ikkje skjemst? Burde vore forbudt. Endret 2. januar 2009 av ZenCo Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kaffi er dialekt. Kaffi er nynorsk. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 At jeg er drit trøtt tidlig på dagen men får ikke sovne om natta. Senest i går holdt jeg på å sovne konstant kl 21, så jeg gikk og la meg. Sist jeg sjekka klokka før jeg sovna var den 02:40. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 At jeg døgnet og la meg klokken 9 igår for å fikse døgnrytmen, men så sov jeg frem til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg