Sir Game Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Problemet med Cannabis, Marihuana og Hasj er at de på sin måte "oppfordrer" til sterke midler (som er dødelige) ved at de blir for "svake" hvis man bruker de mye. Sånt man lærer om på skolen, men som er så propaganda at jeg kaster opp. Forresten så er det stor forskjell på grass og hasj, om du ikke visste det. Har røyket cannabis lenge (på fester ect) og er for at det legaliseres. Like farlig som tobakk og mindre giftig enn alkohol. Endret 31. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Irriterer meg at folk går rundt med en oppfatning ala: Problemet med Cannabis, Marihuana og Hasj er at de på sin måte "oppfordrer" til sterke midler (som er dødelige) ved at de blir for "svake" hvis man bruker de mye. Hadde ikke alkohol vært kultur hadde det vært bannlyst for leeeeeeenge siden.. Har ikke vært borti en rus som er mer agressiv enn alkohol.. "Cannabis er springbrett til sterkere stoffer.." Pøh.. idioter Endret 31. desember 2008 av Xander^ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Er selv av oppfatningen at man ender opp med sterkere stoffer om man vanker i feil miljø og ikke er smart nok til å si nei. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Er selv av oppfatningen at man ender opp med sterkere stoffer om man vanker i feil miljø og ikke er smart nok til å si nei. Miljø ja.. da er det ikke stoffet i seg selv, er det vel? Endret 31. desember 2008 av Xander^ Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Så gjør noe med det da, si det til a! Knus henne som det insektet hun er!Og så plukker du henne opp med et papir og skyller henne ned i do. Uh-Uh! Nå er dette innlegget riktig nok dette innlegget 3 år gammelt, men som det første i denne tråden følte jeg det var på sin plass å kommentere: Å såre en person ved å si sin mening om vedkommende vil kun slå tilbake på deg selv. Ved å si alt du misliker om henne kan fort føre til at du får en fiende. Hun kommer mest sannsynelig til å hate deg og spre sine rykter om deg og dine hensynsløse utsagn. Hun får flere folk med seg som selvfølgelig holder med henne, hun er bare et menneske og dette er hennes måte å være på Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Irriteres så syyyyyykt over folk som tror de vet mer enn andre og hensynsløst bare valser over andres forslag, spessielt her på dette forumet (ikke i samme tråd riktignok, men...) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) En annen ting som provoserer meg er at Stoltenberg kom i sommer til Mo i Rana for å snakke om miljø og utslipp på det lokale stålverket.. Gjett hva han kom med.. HELIFØKKINGSKOPTER! Endret 1. januar 2009 av Xander^ Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 ÅRH! FY F***!!! Kunne sendt kjernefysiske missiler mot Telenors Ho(mo)vedkontor!!!! GÅR JO SÅ FORBASKA TREGT HER!!! OG JA! Jeg har høyeste hastighet de har mulighet til å levere! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 "jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet" Satans annoying drittreklame! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Otto Jr: "Jeg hater Topp, jeg hater donald duck, jeg vil ha blader med damer som suger K**K Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 "jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet"Satans annoying drittreklame! Også lesper de dritt ungene og! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 "jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet"Satans annoying drittreklame! Han gutten der er jo kuuuul dal! Irriterer meg at jeg blir kvalm av all alkohol bortsett fra øl og vin. I'm...WEAK! Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Irriterer meg hinsides at man skal måtte vente i opptil en uke på pakker som ikke er større enn ca 4 dvd'er oppå hverandre! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg irriterer meg no jævlig over alle drikke-forventningene her i Norge. Meh. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det irriterer meg at jeg dro fra fjellet og hjem i håp om å få feiret nyttårsaften skikkelig med noen venner. Fordi jeg ikke fikk sove alene hjemme(enda broren min var hjemme), så måtte jeg overnatte hos en kamerat, og istedenfor å dra dit folk hadde det gøy, endt vi opp et sted der det ikke skjedde en drit. Så hele nyttårsaften gikk egentlig i dass. I tillegg fyller jeg 16, og jeg skal snart ta toget opp igjen på fjellet. Kjedeligste nyttårsaften / bursdag noen sinne... Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 "Skru av den motoren! Skru av den motoren sa jeg! Den er ikke tøff, bare så du vet det! Pass deg eller så ringer jeg til Sebastian!" Forbanna drittunger. Enda verre er alt det klimaoppstyret rundt. Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Har noe jeg må sitere fra Idar Volvik da han holdt tale på Fana for noen år siden. Dette var mens han fortsatt eide Chess. Det gjorde meg lynforbanne. Fikk lyst til å gå opp til han og pisse på han før jeg skambanka han: "De e viktig at vi ta'r va're på de fatti'e barna'n i Afrika og gjer dem penga...[...]" Dette sa han etter at han hadde kjøpt Koeningseg til 7 mill. Han hadde også en Princess 65 fot som kostet 12 mill. I tillegg hadde han selv trappet opp i en svindyr skinnfrakk og alt annet han hadde på seg var i lær. "Å for å vise at me e gla i kverandre så går det jo for eksempel ann å sende en jule-sms til tante eller bestemor" Kukkhue! Skulle ha på salgstallet hos Chess nå? Så var det noe annet han sa, husker ikke hva det var, men det var noe som lignet på de to opp og som selvfølgelig slo tilbake på han selv. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det irriterer meg at jeg dro fra fjellet og hjem i håp om å få feiret nyttårsaften skikkelig med noen venner. Fordi jeg ikke fikk sove alene hjemme(enda broren min var hjemme), så måtte jeg overnatte hos en kamerat, og istedenfor å dra dit folk hadde det gøy, endt vi opp et sted der det ikke skjedde en drit. Så hele nyttårsaften gikk egentlig i dass. I tillegg fyller jeg 16, og jeg skal snart ta toget opp igjen på fjellet. Kjedeligste nyttårsaften / bursdag noen sinne... Auch, det suger. Men, hey! Nye sjanser til neste år! Jeg irriterer meg no jævlig over alle drikke-forventningene her i Norge. Meh. Helt, helt enig. Har "mistet" så mange kompiser som sa de ikke skulle drikke før de var 18. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Altså, jeg begynte drikke altfor lenge før jeg fylte atten, så det er ikke snakk om å skulle moralisere eller noe sånt. Men har jeg ikke lyst til å drikke meg hinsides, så syns jeg at jeg skal få lov til å la vær uten å fø følelsen av at jeg er den største partypooperen noensinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg