Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Foreldre som slipper ungene sine på 3 og 4 år utfor den største løpya i alpintbakken for å lære dem å stå på ski for første gang. Mange av de eldre kan ikke kjøre selv engang men drar rett opp i den største bakken. Det er uansvarlig, farlig, og jævli irriterende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt i oppstarten gikk det faktisk an å følge med på det om man våknet midt på natta. Da snakket de mesteparten av tida, og selv om det ikke var så mye interessant, var det i alle fall noe. Gradvis forvandlet de seg til kun mas om konkurranser og meldinger, og slik holder de på fortsatt, etter flere år på lufta.

 

De siste årene har TVen vært avslått på natta uansett, med mindre det går en fin film. Det har jo selvfølgelig hendt at jeg har zappet meg innom programmet, men det møtes fort med avsmak.

 

TV2 er enda verre, med gutter som prøver å etterape dyp announcer-stemme med sin "Seeeend TLF tiiiil 1984" hvert 10. sekund.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

"Denne fislyden passer perfekt til din mobìììl! Send fis til 1992, hvor lenge har du ikke drømt om å gå rundt å lage fiselyder med mobilen på torgeeeet?"

 

Faen så JÆVLIG barnslig, hvem faen går rundt å lager fiselyder med mobilen? (eller alt annet som går ann..) 50,- pluss at de lurer deg inn i noe slags abbonnement-opplegg i tillegg.

Lenke til kommentar

Herregud ja de mess-TV konkurransene irriterer meg. Det som egentlig irriterer meg mest er de latterlige svara dem får inn. "HINT!: Kattedyr som lever i jungelen og starter på T!" også lyder svarene som følger: "Puma! Apekatt! LØØØØØVEE! Agurk!" "Nei det er nok ingen av de svara, men det var gode forslag." Neste bunke med svar "APKATT! Elefant. TARANTELLA!" Muligens en liten overdrivelse men fy faen så oppgitt jeg blir og ikke minst irritert.

Lenke til kommentar
Herregud ja de mess-TV konkurransene irriterer meg. Det som egentlig irriterer meg mest er de latterlige svara dem får inn. "HINT!: Kattedyr som lever i jungelen og starter på T!" også lyder svarene som følger: "Puma! Apekatt! LØØØØØVEE! Agurk!" "Nei det er nok ingen av de svara, men det var gode forslag." Neste bunke med svar "APKATT! Elefant. TARANTELLA!" Muligens en liten overdrivelse men fy faen så oppgitt jeg blir og ikke minst irritert.

"ting som slutter på -ing"

Kommer mange svar, bowling, kule, bibel, mening osv osv, forsikring. Så viser det seg å være inneboforsikring dersom forsikring kommer for fort.

Eller for mattegeniene: "Hvilket tall ligger imellom 2 og 4?!!?!"

 

Nei huff, plant en kule imellom øya.

Lenke til kommentar

Jeg sendte inn riktig svar på en konkurranse for noen år siden. Jeg viste svaret veldig raskt. Men nei..de hadde ikke fått inn noe riktig svar? Jeg sendte inn enda en sms med noe noe helt fjernt, og DEN ble vist på skjermen?? Lureri hele greia :roll:

Tror faktisk jeg sendte inn to sms etter det riktige svaret. Jeg sendte en sur mail til tvnorge, men fikk aldri noe svar.

 

 

Tror jeg begynner å bli litt småsyk. Sikkert datavirus :/ Det orker jeg ikke nå!

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Filmer som jeg ikke selv liker som blir hypet noe oppi helvete og som dermed får insane mye omtale og oppmerksomhet og selger også ufortjent mye. Eks. Wall-E. wtf?

Bare fordi du ikke liker filmen så betyr jo ikke det at filmen er dårlig og selger "ufortjent mye". Personlig synes jeg Wall-E er en herlig film, og jeg er kjempeglad den selger så mye, så mange barn får sett den. :)

Lenke til kommentar
Filmer som jeg ikke selv liker som blir hypet noe oppi helvete og som dermed får insane mye omtale og oppmerksomhet og selger også ufortjent mye. Eks. Wall-E. wtf?

Bare fordi du ikke liker filmen så betyr jo ikke det at filmen er dårlig og selger "ufortjent mye". Personlig synes jeg Wall-E er en herlig film, og jeg er kjempeglad den selger så mye, så mange barn får sett den. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...