fox Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Ingen SO! Det irriterer meg Savner SO, savner et sted hvor der jeg kan sløve og prate pisspreik Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Henger meg på denne, Fox. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Store avstander 7326870[/snapback] Forumbrukere du gjerne ville møtt som bor langt unna? Samma her! 7327300[/snapback] Ikke la det bli noe problem! Se på det som en utfordring i stedet for en umulighet. Jeg reiste fra Hønefoss til Bergen for å treffe Darkness|, og til sommeren skal vi gifte oss. Tenk på hva dere kan gå glipp av om dere ikke tar utfordringen og finner veien til den fjerne forumbrukeren. 7327402[/snapback] Jeg har møtt min forumbruker langt vekke, men fanken heller han måtte hjem en gang også da Så fint at det snart er ferie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 den totalt ubrukelige og idiotiske msn irriterer meg noe så jævlig! hadde akkurat fått ned en avi fil på 230mb så sletta den forp**** msn fila fordi den skulle være farlig!! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Rasister irriterer meg. Hater folk som kun liker likesinnende... Avskum i mine øyne..! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Rasister irriterer meg. Hater folk som kun liker likesinnende...Avskum i mine øyne..! 7330667[/snapback] Pleier å si at en idiot er en idiot uansett hudfarge jeg... OT: Hørt noe mere om faren din forresten, Gaston? Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Rasister irriterer meg. Hater folk som kun liker likesinnende...Avskum i mine øyne..! 7330667[/snapback] Det er vell på en måte rasisme, er det ikke? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 den totalt ubrukelige og idiotiske msn irriterer meg noe så jævlig! hadde akkurat fått ned en avi fil på 230mb så sletta den forp**** msn fila fordi den skulle være farlig!! 7330601[/snapback] En kamerat av meg skulle sende meg en exe-fil en gang, og jeg blir NEKTET å godta med mindre jeg innstallerer et ikke-valgfritt crappy virusprogram fra msn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 den totalt ubrukelige og idiotiske msn irriterer meg noe så jævlig! hadde akkurat fått ned en avi fil på 230mb så sletta den forp**** msn fila fordi den skulle være farlig!! 7330601[/snapback] En kamerat av meg skulle sende meg en exe-fil en gang, og jeg blir NEKTET å godta med mindre jeg innstallerer et ikke-valgfritt crappy virusprogram fra msn. 7331670[/snapback] Har funnet ut at Trend Micro pleier å holde til det meste jeg... Bruker lite ressurser gjør den og men M$ prøver bestandig å tvinge deg over på deres produkter. Det er en annen ting som irriterer meg grønn Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Har funnet ut at Trend Micro pleier å holde til det meste jeg... Bruker lite ressurser gjør den og men M$ prøver bestandig å tvinge deg over på deres produkter. Det er en annen ting som irriterer meg grønn 7331719[/snapback] Enig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Når jeg åpner filer jeg får tilsendt over msn, på msn, så blir det blokket og slettet. Funker å gå rett inn på Mine mottate filer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Rasister irriterer meg. Hater folk som kun liker likesinnende...Avskum i mine øyne..! 7330667[/snapback] Det er vell på en måte rasisme, er det ikke? 7330720[/snapback] Rasisme er hat mot raser. Rasister er ikke en rase, derfor er det ikke rasistisk å hate dem. Det er derimot å dømme noen på forhånd basert på én egenskap, men for mange er rasisme en god nok grunn til å hate noen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Når jeg åpner filer jeg får tilsendt over msn, på msn, så blir det blokket og slettet. Funker å gå rett inn på Mine mottate filer. 7333525[/snapback] Geniale Windows Firewall sier jeg bare. Dritt. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det som irriterer meg nå er den nye reformen Hvorfor skal vi lære norsk, matte og engelsk i alle fag på VG1 Teknik og Industriell produksjon? Og hvorfor har kjemi og prosess og allmenefag en så stor del av undervisningen? En grunn til at vi velger Teknik og Industriell produksjon er for at vi er praktikere og liker å holde på med ting, og det værste praktikere hvet er og sitte og glane i en bok om atomer, molekyler og fysikk Dette fører bare til at flere ikke orker mer og mister grepet; skulker, skryker på prøver og til slutt går ut med et dårlig vitnemål som gjør det vanskelig og få jobb senere. Hva er det de som styrer dette tenker med? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Da virker det mer som at skolen og fylket ikke gjør jobben sin. Den nye reformen er laget for å legge tilrette for enkelt personer. Da jeg ser at lærerne her får en utrolig vanskelig utfordring. Jeg veit ikke åssen dere praktiserer prosjekt til fordypning. Men det er jo en av målene med reformen. Mer spesialisering. Jeg har ikke lest læreplanene for VG2 enda, siden de ikke er i bruk (Må vel gjøre det snart ). Men jeg vil tippe at det er mye mer praktisk arbeid rettet opp mot faget som i gamle reform 94 var. Til slutt så må jeg få si at alle som har kommet inn i reformen 06 er blitt prøvekaniner. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det som irriterer meg nå er den nye reformen Hvorfor skal vi lære norsk, matte og engelsk i alle fag på VG1 Teknik og Industriell produksjon? Og hvorfor har kjemi og prosess og allmenefag en så stor del av undervisningen? En grunn til at vi velger Teknik og Industriell produksjon er for at vi er praktikere og liker å holde på med ting, og det værste praktikere hvet er og sitte og glane i en bok om atomer, molekyler og fysikk Dette fører bare til at flere ikke orker mer og mister grepet; skulker, skryker på prøver og til slutt går ut med et dårlig vitnemål som gjør det vanskelig og få jobb senere. Hva er det de som styrer dette tenker med? 7336794[/snapback] Etter det jeg har fått med meg, så var det én politiker som sto ansvarlig for at vi fikk alle de allmenne faga på yrkesfag (Gudmund Hernes om jeg ikke husker helt feil). Det engelsklæreren vår sa hvertfall. Jeg mener også at det er helt urimelig at vi holder på med sånn jeg også. Sliter fælt i natur og miljø, der vi f.eks ikke driver med noe annet enn å legge sammen atomer og tegne skall Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Noko som irriterar meg grenselaust er når Ole aka HolyOle sitter ved sida av meg og slepp nokre skikkelege fjertar, dei er til å døy av! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ingen SO! Det irriterer meg Savner SO, savner et sted hvor der jeg kan sløve og prate pisspreik 7327907[/snapback] Irriterer meg en del over det samme, men av litt andre årsaker. Nå spammes det jo i andre tråder av forskjellige brukere som pleier å spamme i SO5. Hvorfor kan de ikke bare kalle det "spammetråden"? Da får man iallefall nesten alt spammet på ett sted ... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Akkurat nå er det smileyer i MSN jeg irriterer meg over. De er så stygge. Mye mer glad i disse: Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Rasister irriterer meg. Hater folk som kun liker likesinnende...Avskum i mine øyne..! 7330667[/snapback] Pleier å si at en idiot er en idiot uansett hudfarge jeg... OT: Hørt noe mere om faren din forresten, Gaston? 7330715[/snapback] Ja, du han dreit i Kuwait og stakk til damaskus for så å reise til Bahrain eller direkte til London. Derfra hjem til Kristiansand. Syns det er latterlig av militæret i kuwait å stoppe han uten grunn. Departementet i Norge sier de ikke kunne gjøre en eneste dritt. Han ble litt forbanna, men han sa det var forståelig. Jeg hadde gått amokk ! Dama jeg snakka med fra utenriksdepartementet var den største bitchen noensinne!! Hun irriterte meg som bare pokker! "Årh.. jeg hater denne dumme maskinen" Åå, hvorfor er det så mange numrer her?" "Vet du hva klokka er i EMIRATENE er?" (Siden JEG fortalte henne at det ikke fantes en Norsk ambassade i Kuwait, men et konsulat kontrollert av en ambassade i Abu Dhabi i FAE. Andre ting som irriterer meg forøvrig: - Melk som man blander sammen med skjokopulver og gleder seg for å drikke så finner man ut at melka var gammel. - Noen jenter i klassen - At lommeboka mi begynner å bli tynn - At vi røk ut av skolecupen idag mot lærerne - At det finnes dødsfattige mennesker i verden, mens jeg godter meg her - Jeg sliter med å lære meg å spille gitar samt at jeg ikke har tid. - Særemne - Dritvanskelig kjemi timer for tida Eller er livet topp egentlig, tro det eller ei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg