Lefse Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det at det skurrer skyldes nok at forsterkeren i spilleren er alt for svak til å drive høyttalerne skikkelig. Det er nok heller en effektforsterker du trenger. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Har tenkt tanken på å teste det.. Kjører jo en kryssa 4-kanals forsterker på de to 12"erne, men hva hvis jeg kjørte 2 kanaler på de bakre høyttalerne og to til sub. En til hvert element altså.. Jeg vil jo miste mye effekt til bassen men jeg tror ikke jeg bruker 2x250w selv når jeg spiller høyt.. Det er jo verdt et forsøk da? Endret 27. desember 2008 av W202 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ja.. Billig greier fra Svinesund Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fans Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fans Jeg vet hva du mener, jeg får aldri gå i fred Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fotograferingen er verst synes jeg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ja, blitsregn, uff det er slitsomt Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Programmer på Discovery Channel hvor de bare har teksta folk som synes på skjermen, og ikke "fortelleren". Og på History Channel hvor de tekster alt... Men halvparten er i sterk rødfarge som gjør det vondt å lese. HVORFOR?! Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Og ikke minst de latterlige "forteller-stemmene" i reklamepausene. Er så latterlig å høre på den tøffetraktorstemmen si "I SVÆRE GREIER!" og "I MØKKAJOBBER!" Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Og ikke minst de latterlige "forteller-stemmene" i reklamepausene. Er så latterlig å høre på den tøffetraktorstemmen si "I SVÆRE GREIER!" og "I MØKKAJOBBER!" For ikke å snakke om at det høres ut som at de leser rett fra et manus Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sider som ikke lar deg se på ting pga du ikke lever i USA... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 En ting som er nå fryktelig irriterende, er ITUNES!! Hvorfor? Joda. Det hele begynte med en film jeg hadde lyst til å se. Lastet over filmen til min pc, og satt i en jaevla time med VDub for av legge inn filen med norsk tekst. Fikk selfølgelig ikke til og konverterte da filmen fra avi. Til mp4. (som btw tok en halv time) Endelig ferdig, og jeg starter syncronisering. Tar selfølgelig en god stund siden det var en hel film! Kommet halvveis i konverteringen og da finner plutselig ikke iTunes iPoden, og jeg starter optimistisk pa nytt. Neida, samme feilen 4 ganger for jeg gav opp. Sas nå ligger jeg her og får ikke sove for jeg er saa forbannet. Ikke noe film på meg i kveld. ( skrevet fra iPod, inneholder skrivefeil) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Folk som promoterer seg selv så jævlig på forumet. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Dumme spørsmål. Vis jeg ser på tv og noen spør hva som har skjedd selv om de har sett mer enn meg!! Forbanna idioter! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) At jeg døgnet for å fikse litt på døgnrytmen min, men la meg klokka halv to i dag, og sto opp nettopp. Og mens jeg har sovet, har 7-knappen på tastaturet mitt blitt borte, og jeg har noen idé om hvor den kan være. Edit: Fant knappen, den lå under senga. Endret 28. desember 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 At jeg snart er tom for harddiskplass. Det koster penger for ny harddisk, og det er strev med å flytte filer over. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Når folk skifter brukernavn Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Filmen fortsetter etter aktuelt og været. Jeg er den 4. som har skrevet det i denne tråden. Ikke dårlig! Endret 28. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Filmen fortsetter etter aktuelt og været. Den og Viasat sin overdrevne reklame gir meg vann på mølla. Det koster penger for ny harddisk D'oh Nå for tiden er egentlig ikke harddisker ikke så dyre. Komplett hadde tilbud på en samsung F1. Da var den nede i 666. Det er ikke dårlig. Endret 28. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg