Turtlis Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jeg har prøvd det meste skal jeg si deg! Endret 22. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ser ut som om jeg fikk nedsatt uten noen som hellst grunn etter å ha hørt historiene her:Jo, det eneste jeg har gjort er å ha kommet for seint (5 min) til rudt 10 skoletimer, og glemt leksene 3-5 ganger i løpet av en halvår. ...... Det høres usannsynlig ut at man skal få NG av det. Mulig jeg sjekker det litt opp om jeg husker på det. Du, det er faktisk grunn nok til å få det Det kan jeg ikke tro, da skulle jeg hatt NG Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det mest irriterende jeg vet av er når du ser en ting ligge og slenge i huset hele tiden. Plutselig en dag skal du bruke det, men du finner det ikke. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ser ut som om jeg fikk nedsatt uten noen som hellst grunn etter å ha hørt historiene her:Jo, det eneste jeg har gjort er å ha kommet for seint (5 min) til rudt 10 skoletimer, og glemt leksene 3-5 ganger i løpet av en halvår. ...... Det høres usannsynlig ut at man skal få NG av det. Mulig jeg sjekker det litt opp om jeg husker på det. Du, det er faktisk grunn nok til å få det Det kan jeg ikke tro, da skulle jeg hatt NG Kommer selvsagt an på hvilke lærere du har kommet for seint til. Men vanligvis trenger du bare ca. 15 anmerkninger for å få nedsatt i orden. Spørsmålet er om forseintkommingene dine blir notert eller ikke. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vel, folk som kommer for sent er også grådig irriterende, så bra det får konsekvenser. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vrimleområde, vrimleareal. Herregud så teit det høres ut. Må være oppfunnet av kvinnfolk. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vrimleområde, vrimleareal. Herregud så teit det høres ut. Må være oppfunnet av kvinnfolk. Hva er problemet? Ordet eller stedet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 At inboxen min på Facebook plutselig fucka seg. Hadde fullt av meldinger, trykka på en og fikk dette: http://sjurvaage.com/bilda/facebook_inbox.JPG Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) *snip*Men vanligvis trenger du bare ca. 15 anmerkninger for å få nedsatt i orden. Femten anmerkninger er faktisk en god del. Irriterer meg over idioter på skolen som klager på alt og alle når det så og si ALLTID er dem selv som er opphavet i problemene. "Læreren hater meg!" javel, hvis det faktisk skulle stemme at læreren hater deg så har han sikkert en drøss med gode grunner til det. Endret 23. desember 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 På skolen vår er det meste du får før nedsatt er 8 på begge. Fikk en på atferd som var nok til nedsatt i 8. Da jeg dro ned buksa til en rund kar midt i skolegården. Han er en mobber så det var verdt det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 8? Damn, det har blitt mye med åra. Så vidt jeg husker fra u.skolen var det vel 4 til oss VGS aner jeg ikke, jeg satt for meg selv og holdt kjeft og gjorde det jeg skulle uten å si noe særlig. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg hater også den fordømte julemusikken i butikkene. samtidlig skal det spilles så utrooolig høyt Enda kjiper for oss som jobber der musikken spilles. Absolut Jul 2005 CD1 i loop hele dagen hver dag i jula Er så lei The Little Drummer Boy at jeg kunne spydd! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sett på CD 2, da vel. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Musikken styres fra en sentral i hovedstaden. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Anmeld de de til politiet for lydforurensning da vel Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Eller for masseselvmord på huset. Én av to. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Julesanger som blir laget på nytt av en eller annen dritartist. Maria Carey, Britney Spears og whatnot. Putt på en jævla skjærende og masete stemme, syntetiske basslag og en latterlig avslutning. Spar oss (meg). Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Julesanger generelt irriterer meg. Makan til møkk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 At folk skal henge seg så jævlig opp i at jeg røyker og bli så skuffa hver gang de ser jeg røyker og prate til meg om skadene og alt det der. Gi faen folkens, jeg syns det er godt og vil ikke slutte >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg