Hyperio Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 OK; Melding til alle folk som GÅR rundt om kring, spesielt inne på butikker og kjøpesentre. Vi vet at det er mange av dere nå i den værste jule fuckings gavetida, men det er av og til folk bak dere. Disse folkene vil også svært så ofte forbi dere! Hva med å A) Øke tempoet eller B) slippe folk forbi/være oppmerksomme/vise respekt/normal sosial atferd? Oppfordrer alle dere til å utføre både A og B. Takk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den der irriterte jeg meg over i går :!: Ei dame som gikk saaaakte, mens jeg ville gjerne forbi. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jævlig typisk, når folk legger merke til at de har folk bak seg som vil forbi, da tar de seg eeekstra god tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er jo tross alt jul Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg blir ikke mer glad enn når folk finner ut at de skal slå av en prat rett foran inngangsdører og plasser der det folk må forbi i en fart. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg blir ikke mer glad enn når folk finner ut at de skal slå av en prat rett foran inngangsdører og plasser der det folk må forbi i en fart. Barnevongorgier ved de trangeste passasjen er jo bare så fett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Atsjonas:Prøv å kom bort til meg på gata å gi meg en klem da. Så skal vi se om du overlever jula Jeg mente med damer jeg kjenner da.. Barnevogner på bussen er fælt, spesielt når de holder seg fast i stanga på andre siden, sånn at ingen kommer forbi. Endret 18. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, det tenker jeg irriterer vettet av deg. Det er et kompliment og sånt liker alle jenter. NEI! For meg er det ikke mye til kompliment at fjortiser roper etter meg, eller snakker bak ryggen min når jeg tar en "bend over" (jobber i klesbutikk, og fjortisene henger rett utenfor butikken) :!: Min tolkning: Du prøver bare å indirekte fortelle oss andre her at du er pen. Det tror jeg, for jeg sånt et rasshøl Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Blir sur på nextgentel, nettopp fått linje. Skal ha 20mbit max. Får halvparten. Ligger 700 meter fra sentralen. Jeg skulle hatt bedre!!!! De har gjort noe ennå! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) 3 poeng til deg, The Game. Akkurat det jeg prøver på Det går ikke an å åpne kjeften og fjase litt uten at vi jenter får høre at vi tror vi er noe Endret 18. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 OK; Melding til alle folk som GÅR rundt om kring, spesielt inne på butikker og kjøpesentre. Vi vet at det er mange av dere nå i den værste jule fuckings gavetida, men det er av og til folk bak dere. Disse folkene vil også svært så ofte forbi dere! Hva med å A) Øke tempoet eller B) slippe folk forbi/være oppmerksomme/vise respekt/normal sosial atferd? Oppfordrer alle dere til å utføre både A og B. Takk. Det var ei sur gammel kjerring som gjorde det foran meg, for omtrent et par uker siden. Dette var på et kjøpesenter, jeg hadde det travelt som faen for bussen min gikk hvert øyeblikk. Jeg SÅ kjerringa hadde meg i øyekroken. Hun visste hun brukte så mye plass man kan med handlevogna si, og barnebarnet hun gikk og leide på. Og hun visste at jeg kom til å gå bak for jeg ser sikkert så høflig ut. Så feil kunne 65 år med menneskeerfaring ta. Det neste som skjer er at det klikker for meg som det aldri har gjort før i mitt liv. Kjerringa har prøvd å ødelegge dagen min med arroganse og flere andre fænsie ord jeg aldri bruker. Jeg tar ett skritt frem, slik at jeg omtrent står imellom gamlekjerringfa** og barnebarnet, i tillegg kommer venstrealbuen min ut som ei tung bildør. Det jeg ikke tenkte på (lite tanker uansett når man klikker) var at vi i det øyeblikket er på vei forbi en fortauskafé inni kjøpesenteret. Kjerring, som forøvrig sikkert veier tre ganger mer enn meg, letter overraskende lett fra gulvet og flyr inn i minst to bord hvor det sitter familier på juleshopping. Ingen skader seg som jeg kan se, men mat, kaffe, bestikk, fat, glass, og noe som ser ut som ei dukke med røde hunder blir blandet i en miksmaster av gammelkjerring, som hyler som en brannalarm. Idet jeg løper forbi ungt barnebarn på 5 år, som jeg er helt sikker på hater bestemora si som aldri kjøper så mye som en julebrus, møter jeg blikket hos nevnte jentunge. Jeg tror det kan sammenlignes med blikket til en fattig mann som nettopp har sett meg stappe trynet til den rike millionæren, som nettopp gikk forbi uten å gi så mye som 50 øre på julaften, nedi en sørpedam av gjørme og snø. Jeg gjetter hun tenkte noe som: "Jeg vet at livet mitt ikke ble bedre av dette, men denne dagen husker jeg for alltid med et smil om munnen, selv om jeg nå står med et mildt sagt overrasket blikk." "HVA I HEL...." er alt jeg hører idet jeg forsvinner ut dørene på kjøpesenteret, for aldri mer å bli sett igjen der. Best day of my life. Neida. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Åpne kjeften? Trodde vi skrev på et forum jeg? Jeg snakker ikke til pc skjermen Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Er helt utrolig irriterende når jeg sitter og spiller, og moderen roper at jeg må komme og tømme den forbanna oppvaskmaskinen, og det er selvfølgelig mitt mellom to save points.... Eller når jeg ser på film, og den samme driten skjer ARGH!!! Endret 18. desember 2008 av Otowi Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Åpne kjeften? Trodde vi skrev på et forum jeg? Jeg snakker ikke til pc skjermen Ikke? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, det skjer bestandig på slutten av filmen. Typisk. Men nå er det sannelig ikke lenge igjen til jeg er fri fra maset. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Fra maset? JeeeeeZEZ. Hun før dere og gir dere husly. Dere burde tilbe henne. Endret 18. desember 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ikke glem at det å få barn i utgangspunktet er egoistisk. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvis du skal flytte må du jo gjøre alt selv med mindre du vil leve i harmoni med hybelkaninene i en grisebinge. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (Skal i militæret) Når jeg flytter roper jeg ikke på meg selv når jeg ser film. Jeg får alt gjort, men når jeg selv vil det. Og, ja, jeg vet det blir mas i militæret så ikke kom med den. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (en lang og koselig historie) Neida. Selv om det bare var fantasi, så ser jeg det for meg i hodet mitt og humrer godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg