0000000000 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Eg irreterer meg over legeprisar, kostar jo 200 kr for ein liten konsultasjon, og 50 kr ekstra om ein tar ein bitteliten blodprøve i fingeren! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Eg irreterer meg over legeprisar, kostar jo 200 kr for ein liten konsultasjon, og 50 kr ekstra om ein tar ein bitteliten blodprøve i fingeren! 7326670[/snapback] Det koster 200 kr for å få legen til å si at du er helt ok. Så dør du neste dagen pga av svartedauen. Leger suger, de veit ingenting.... eneste de kan er å sy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Leger suger, de veit ingenting.... eneste de kan er å sy 7326832[/snapback] Og takk gud for det. Er mye bedre å ta det der enn legevakta. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg irriterer meg over alle som gir skyhøye karakterer i "Få avatar/brukernavnet ditt vurdert". (Husker ikke nyaktig navn, men dere skjønner hva jeg mener.) Hva faen er poenget med karakterer når folk gir 6-12/10 på alle avatarene og brukernanvne de vurderer uansett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Store avstander Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 UDI irriterer meg som faen! Pappa sitter fast ved grensen mellom Irak/Kuwait og de gjør ingenting..!! Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 han fyren i euronicsreklamen Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg irriterer meg over alle som gir skyhøye karakterer i "Få avatar/brukernavnet ditt vurdert". 7326855[/snapback] Livredde for å bli mislikt av brukeren som får kritikk/dårlig, spesielt hvis den brukeren er av de populære, slik at vedkommende kan hjernevaske andre brukere til å hate den brukeren som ga litt kritikk. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Jeg irriterer meg over alle som gir skyhøye karakterer i "Få avatar/brukernavnet ditt vurdert". 7326855[/snapback] Livredde for å bli mislikt av brukeren som får kritikk/dårlig, spesielt hvis den brukeren er av de populære, slik at vedkommende kan hjernevaske andre brukere til å hate den brukeren som ga litt kritikk. 7326978[/snapback] altså. Hele den "gi karakter" greia er jo helt håpløs. Det går ikke an å vurdere ett ord på en skala med 10 forskjellige nivåer. Derfor bør dere ta den for det den er, uhøytidelig moro:) Endret 21. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) UDI irriterer meg som faen! Pappa sitter fast ved grensen mellom Irak/Kuwait og de gjør ingenting..!! 7326883[/snapback] Uff. den er lei. Var i nesten samme situasjon for en stund siden. Fattern satt fast i angola uten de rette tilatelsene til å komme seg noen veier. Heldigvis ordna Herr US dollar dagen for han da... Håper det ordner seg for deg/han... Hold oss oppdatert da... Endret 21. november 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Det skal jeg. Venter svar imorgen... vi får håpe det går fint da.. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) altså. Hele den "gi karakter" greia er jo helt håpløs. Det går ikke an å vurdere ett ord på en skala med 10 forskjellige nivåer.7326982[/snapback] Såvidt jeg kan huske så står det ikke at man må bruke en 1-10 skala, så man kan vel likegodt bruke en skala fra 1-5 hvis man synes det er enklere. Dessuten så er det ikke så vanskelig å gi karakter på et navn, man må bare stoppe opp å tenke etter; "Er dette et stilig brukernavn eller er det oppbrukt og kjedelig?" Hvis det er bra/dårlig, hvor bra/dårlig er det? Derfor bør dere ta den for det den er, uhøytidelig moro:)7326982[/snapback] Men det blir jo fullstedig poengløst når folk ikke gir seriøse karakterer ... Redline, har vi virkelig så syke folk her på forumet? =/ Gaston, du og din far må ha lykke til! Jeg håper alt går greit. Jeg irriterer meg over at jeg aldri klarer å legge meg til rett tidspunkt. Skulle ha lagt meg for snart tre kvarter siden. Endret 21. november 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Store avstander 7326870[/snapback] Forumbrukere du gjerne ville møtt som bor langt unna? Samma her! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Store avstander 7326870[/snapback] Så enig og evig enig til jeg måtte dø. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Store avstander 7326870[/snapback] Forumbrukere du gjerne ville møtt som bor langt unna? Samma her! 7327300[/snapback] Ikke la det bli noe problem! Se på det som en utfordring i stedet for en umulighet. Jeg reiste fra Hønefoss til Bergen for å treffe Darkness|, og til sommeren skal vi gifte oss. Tenk på hva dere kan gå glipp av om dere ikke tar utfordringen og finner veien til den fjerne forumbrukeren. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Redline, har vi virkelig så syke folk her på forumet? =/ 7327072[/snapback] Ja. Forumet har små klikker og er oppdelt i klasser, eller hakkeorden om du vil. Det irriterer meg grenseløst. Hvertfall så lenge jeg er her på forumet. Man kan spørre seg hvorfor jeg gidder lese Off-topic-delen av forumet i det hele tatt, men jeg har ikke noe godt svar. Når "de tøffe" i tillegg er kvisete drittunger, så irriterer det enda mer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Ikke la det bli noe problem! Se på det som en utfordring i stedet for en umulighet.Jeg reiste fra Hønefoss til Bergen for å treffe Darkness|, og til sommeren skal vi gifte oss. Tenk på hva dere kan gå glipp av om dere ikke tar utfordringen og finner veien til den fjerne forumbrukeren. 7327402[/snapback] Hehe, er det langt det da ? Fredag reiser jeg også for å treffe en forumbruker. Spennende. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hehe, er det langt det da ? Fredag reiser jeg også for å treffe en forumbruker. Spennende. 7327437[/snapback] Det er 45 mil, så jeg vil si det er langt nok. Første gangen jeg dro bortover brukte jeg vel 7 timer i bil, de andre gangene brukte jeg litt over 5. Kjekt å kunne veien. Lykke til Neppe! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Det er 45 mil, så jeg vil si det er langt nok. Første gangen jeg dro bortover brukte jeg vel 7 timer i bil, de andre gangene brukte jeg litt over 5. Kjekt å kunne veien. Lykke til Neppe! 7327456[/snapback] 66 mil mellom oss. Så jeg vil si d et også er langt nok. Vi får se åssen det går Takk TakK! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 7326870[/snapback] Forumbrukere du gjerne ville møtt som bor langt unna? Samma her! 7327300[/snapback] Ikke la det bli noe problem! Se på det som en utfordring i stedet for en umulighet. Jeg reiste fra Hønefoss til Bergen for å treffe Darkness|, og til sommeren skal vi gifte oss. Tenk på hva dere kan gå glipp av om dere ikke tar utfordringen og finner veien til den fjerne forumbrukeren. 7327402[/snapback] Og når dere har gifta dere, kan du gå rundt og si "Dama mi er moderator!" Hønefoss til bergen? Det er litt langt, det, men det er kanakje ikke noe problem for deg. Jeg kunne tenkt meg å dra til Oslo en gang og få møtt Redline, Zeromac, Vegard_ og Hippie-Erlend. Da måtte jeg i så fall tatt toget, for jeg er ennå ikke gammel nok til å få meg en sånn. Skal jeg bare dra til Oslo, må jeg dra med noen, ellers må de komme ned hit til Tønsberg. Men så hørte jeg at Vegard_ tenkte å komme ned hit en gang for å kjøpe seg casemods. Da får vi utnytte sjansen, så får han ta med seg en liten gjeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg