Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg irreterer meg over legeprisar, kostar jo 200 kr for ein liten konsultasjon, og 50 kr ekstra om ein tar ein bitteliten blodprøve i fingeren! :thumbdown:

7326670[/snapback]

Det koster 200 kr for å få legen til å si at du er helt ok.

Så dør du neste dagen pga av svartedauen.

Leger suger, de veit ingenting.... eneste de kan er å sy

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over alle som gir skyhøye karakterer i "Få avatar/brukernavnet ditt vurdert".

7326855[/snapback]

Livredde for å bli mislikt av brukeren som får kritikk/dårlig, spesielt hvis den brukeren er av de populære, slik at vedkommende kan hjernevaske andre brukere til å hate den brukeren som ga litt kritikk.

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over alle som gir skyhøye karakterer i "Få avatar/brukernavnet ditt vurdert".

7326855[/snapback]

Livredde for å bli mislikt av brukeren som får kritikk/dårlig, spesielt hvis den brukeren er av de populære, slik at vedkommende kan hjernevaske andre brukere til å hate den brukeren som ga litt kritikk.

7326978[/snapback]

altså. Hele den "gi karakter" greia er jo helt håpløs. Det går ikke an å vurdere ett ord på en skala med 10 forskjellige nivåer.

Derfor bør dere ta den for det den er, uhøytidelig moro:)

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
UDI irriterer meg som faen! Pappa sitter fast ved grensen mellom Irak/Kuwait og de gjør ingenting..!!

7326883[/snapback]

Uff. den er lei. Var i nesten samme situasjon for en stund siden. Fattern satt fast i angola uten de rette tilatelsene til å komme seg noen veier. Heldigvis ordna Herr US dollar dagen for han da... Håper det ordner seg for deg/han...

Hold oss oppdatert da...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
altså. Hele den "gi karakter" greia er jo helt håpløs. Det går ikke an å vurdere ett ord på en skala med 10 forskjellige nivåer.

7326982[/snapback]

Såvidt jeg kan huske så står det ikke at man må bruke en 1-10 skala, så man kan vel likegodt bruke en skala fra 1-5 hvis man synes det er enklere. Dessuten så er det ikke så vanskelig å gi karakter på et navn, man må bare stoppe opp å tenke etter; "Er dette et stilig brukernavn eller er det oppbrukt og kjedelig?" Hvis det er bra/dårlig, hvor bra/dårlig er det?

Derfor bør dere ta den for det den er, uhøytidelig moro:)

7326982[/snapback]

Men det blir jo fullstedig poengløst når folk ikke gir seriøse karakterer ...

Redline, har vi virkelig så syke folk her på forumet? =/

Gaston, du og din far må ha lykke til! Jeg håper alt går greit. :)

Jeg irriterer meg over at jeg aldri klarer å legge meg til rett tidspunkt. Skulle ha lagt meg for snart tre kvarter siden.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Store avstander  :mad:

7326870[/snapback]

Forumbrukere du gjerne ville møtt som bor langt unna? Samma her! :hrm:

7327300[/snapback]

Ikke la det bli noe problem! Se på det som en utfordring i stedet for en umulighet.

Jeg reiste fra Hønefoss til Bergen for å treffe Darkness|, og til sommeren skal vi gifte oss.

Tenk på hva dere kan gå glipp av om dere ikke tar utfordringen og finner veien til den fjerne forumbrukeren. :thumbup:

Lenke til kommentar
Redline, har vi virkelig så syke folk her på forumet? =/

7327072[/snapback]

Ja. Forumet har små klikker og er oppdelt i klasser, eller hakkeorden om du vil. Det irriterer meg grenseløst. Hvertfall så lenge jeg er her på forumet. Man kan spørre seg hvorfor jeg gidder lese Off-topic-delen av forumet i det hele tatt, men jeg har ikke noe godt svar. Når "de tøffe" i tillegg er kvisete drittunger, så irriterer det enda mer.

Lenke til kommentar
Ikke la det bli noe problem! Se på det som en utfordring i stedet for en umulighet.

Jeg reiste fra Hønefoss til Bergen for å treffe Darkness|, og til sommeren skal vi gifte oss.

Tenk på hva dere kan gå glipp av om dere ikke tar utfordringen og finner veien til den fjerne forumbrukeren.  :thumbup:

7327402[/snapback]

Hehe, er det langt det da ?

Fredag reiser jeg også for å treffe en forumbruker. Spennende.

Lenke til kommentar
Hehe, er det langt det da ?

Fredag reiser jeg også for å treffe en forumbruker. Spennende.

7327437[/snapback]

Det er 45 mil, så jeg vil si det er langt nok. Første gangen jeg dro bortover brukte jeg vel 7 timer i bil, de andre gangene brukte jeg litt over 5. Kjekt å kunne veien.

Lykke til Neppe!

Lenke til kommentar
Det er 45 mil, så jeg vil si det er langt nok. Første gangen jeg dro bortover brukte jeg vel 7 timer i bil, de andre gangene brukte jeg litt over 5. Kjekt å kunne veien.

Lykke til Neppe!

7327456[/snapback]

66 mil mellom oss. Så jeg vil si d et også er langt nok.

Vi får se åssen det går :)

Takk TakK!

Lenke til kommentar

7326870[/snapback]

Forumbrukere du gjerne ville møtt som bor langt unna? Samma her! :hrm:

7327300[/snapback]

Tenk på hva dere kan gå glipp av om dere ikke tar utfordringen og finner veien til den fjerne forumbrukeren. :thumbup:

7327402[/snapback]

Og når dere har gifta dere, kan du gå rundt og si "Dama mi er moderator!" :p

Hønefoss til bergen? Det er litt langt, det, men det er kanakje ikke noe problem for deg. Jeg kunne tenkt meg å dra til Oslo en gang og få møtt Redline, Zeromac, Vegard_ og Hippie-Erlend. Da måtte jeg i så fall tatt toget, for jeg er ennå ikke gammel nok til å få meg en sånn. Skal jeg bare dra til Oslo, må jeg dra med noen, ellers må de komme ned hit til Tønsberg.

Men så hørte jeg at Vegard_ tenkte å komme ned hit en gang for å kjøpe seg casemods. Da får vi utnytte sjansen, så får han ta med seg en liten gjeng. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...