Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noe som irriterer meg i dag er mennesker som glor på deg når du går forbi. Ikke bare et kjapt blikk, men sånn "jeg følger deg med argusøyne". Værste jeg vet er glanere, og jeg stirrer pina meg tilbake eller snur meg når jeg har gått forbi de. Spør du om de har et problem blir de som oftes litt satt ut Det som er hakket mer irriterende er fjortiser som plystrer/roper etter deg!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, det tenker jeg irriterer vettet av deg. Det er et kompliment og sånt liker alle jenter. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det som er hakket mer irriterende er fjortiser som plystrer/roper etter deg!! Åååå, jeg HATER å bli plystra på. Og tuta på. Hvis venner/bekjente gjør det for å hilse på meg ignorerer jeg totalt. Finnes ikke noe mer flaut/ydmykende enn å bli plystra på Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ja, det tenker jeg irriterer vettet av deg. Det er et kompliment og sånt liker alle jenter. NEI! For meg er det ikke mye til kompliment at fjortiser roper etter meg, eller snakker bak ryggen min når jeg tar en "bend over" (jobber i klesbutikk, og fjortisene henger rett utenfor butikken) :!: Å bli tuta på er ekstremt irriterende og harry!!! Jeg blir flau. For ikke snakke om at jeg holder på å driter på meg. Sketter jo. Når kjentfolk tuter så hever jeg hånda og hilser. Ukjente rånere? OMG. patetisk. Endret 18. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Pleier å glane på de aller fleste folk. Det er så kjedelig å gå, så noe må jeg gjøre imens. Innimellom sier de "god dag" med en krass tone, kanskje jeg burde ta hintet? Om du ikke liker at fjortissene kommenterer bend over-bevegelsen din Turtlis, kan du jo begynne å bøye knærne i stedet? Sunnere for ryggen. Eventuelt golfløftet, men det virker enda mer inn på nam-faktoren. Og ja, er nok enig med The Game. Innerst inne digger dere det. Det kommer en tid hvor dere ikke blir tuta på, og da skal jeg vedde på at dere savner det. Endret 18. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 må slutte å plystre jeg da.. Hva med koselig berøring og klemmer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, det tenker jeg irriterer vettet av deg. Det er et kompliment og sånt liker alle jenter. Å bli tuta på er ekstremt irriterende og harry!!! Jeg blir flau. For ikke snakke om at jeg holder på å driter på meg. Sketter jo. Når kjentfolk tuter så hever jeg hånda og hilser. Ukjente rånere? OMG. patetisk. Hvordan ellers kan vi fortelle at vi liker dere? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Duskregn + speilis + skatesko.. grøss Daglig ekstremsport for tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Folk som nedlaster filmer. Spesielt folk som nedlaster filmer som ikke enda har kommet til Norge. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Folk som nedlaster filmer.Spesielt folk som nedlaster filmer som ikke enda har kommet til Norge. Hvorfor? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Om du ikke liker at fjortissene kommenterer bend over-bevegelsen din Turtlis, kan du jo begynne å bøye knærne i stedet? Sunnere for ryggen. Eventuelt golfløftet, men det virker enda mer inn på nam-faktoren.Og ja, er nok enig med The Game. Innerst inne digger dere det. Det kommer en tid hvor dere ikke blir tuta på, og da skal jeg vedde på at dere savner det. Altså, jeg er ikke såå grisete Holder egentlig med at jeg bare går forbi de når jeg tenker meg om Det er litt "tihi" de første gangene, men når voksne arbeidskarer begynner å tute på meg(hver dag i hele sommer ja takk!) blir det bare ekkelt Det var en fyr og en kompis som likte å fløyte på meg da jeg gikk over til byen.. En dag sa jeg HEI går det, samtidig som jeg lo, til han på butikken, og etter det ble det stille gitt. Tøff på avstand Hvordan ellers kan vi fortelle at vi liker dere? Tja.. du kan jo sende meg en sms, eller poke meg på fejsbok :!: Atsjonas: Prøv å kom bort til meg på gata å gi meg en klem da. Så skal vi se om du overlever jula Endret 18. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Folks som klager over alt mulig rart irriterer meg Endret 18. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Folks som klager over alt mulig rart irriterer meg Hahahahhahaha, den var ny!! Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 JA HA HA HA HA HA HA Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) I lol'd. Turtlis: Er du jenta som synger "Dont u wish your girlfriend was hot like me" på jobb? Endret 18. desember 2008 av Erik :-) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Duskregn + speilis + skatesko.. grøss Daglig ekstremsport for tiden Den er jeg med på ! Helt umulig å gå normalt Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Turtlis: Er du jenta som synger "Dont u wish your girlfriend was hot like me" på jobb? HAHA, morsomt at du skulle si det. Den sangen var på the voice for tre sek siden, og yes, jeg sang Nå vil jeg tro at jeg snakker for alle jenter(og gutter) her; De gangene jeg har ordnet meg og ser riktig så søt, tror jeg nok at jeg er verdens vakreste, ja Endret 18. desember 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, vi pene mennekser har det hardt til tider.. *sukk* Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Pussycat Dolls mania, på the voice ja. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 *syngesammenmederik*:!: Å HERREGUD NÅ ER JEG SUR! Her sitter jeg å laster ned musikk. Endelig ferdig, og skulle ha de på ipoden og koble den til ps3 mens jeg vasker. Joda.. jeg har for faen meg ikke ps3 :!: Den er på rep. OMG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg