Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårligere support enn hos Samsung skal en lete lenge etter!

Sendte dem en mail vedrørenge at filmen Wall•E skipper og henger seg på BDP-1400. Jeg skriver i samme mail at jeg har testet nyeste FW, men så lenge de lanserer den samme FW som er i USA vil alt fungere bra (antar dette siden spillerne i USA klarer filmen fint)

Siden de hos Samsung er komplett idioter har jeg sendt mail frem og tilbake 5 ganger. Dette er da svarene jeg har fått

I: "Try a firmware update, you will find the files on samsungs website."

II: "Please send the mail again, we dident get your whole mail"

III: "For some reasons the firmware are launched later in europethan in USA.

Some of our BD-P1400 have been released with an older firmware thats why

you have been asked to update

What happens if you connect the player directly to tv?"

IV: "Have you tryed to opgrade the firmware on the player."

Dette beviser at Samsung har en gjeng med IDIOTER som jobber hos support. En skulle virkelig ikke tro det var mulig å åle fra seg SÅ dumme svar.

DON'T GO SAMSUNG!

Lenke til kommentar
Helvetes fitteby ><

Var innom begge burgersjappene.

Ingen tok kort.

Eller, den ene gjør vanligvis det, men kortterminalen var ødelagt.

Minibanken er ute av drift, og begge bensinstasjonenes kortterminal var også ødelagt ><

på andre siden, burgere er usunt. Der sparte du deg for de kaloriene :p Gud ville helsa de godt :innocent:

Lenke til kommentar
Helvetes fitteby ><

Var innom begge burgersjappene.

Ingen tok kort.

Eller, den ene gjør vanligvis det, men kortterminalen var ødelagt.

Minibanken er ute av drift, og begge bensinstasjonenes kortterminal var også ødelagt ><

på andre siden, burgere er usunt. Der sparte du deg for de kaloriene :p Gud ville helsa de godt :innocent:

Jeg tror ikke på Gud, men jeg tror på konspirasjon, og jeg er overbevist om at det er det det er. Satt i gang av mamma! :O

Lenke til kommentar

Jeg hater at mac har blitt så kommersielt, og at folk kjøper dem i fleng. Faktum at disse mac vs pc reklamene florerer på youtube gjør det ikke bedre. Jeg likte han der skuespilleren i reklamen...not anymore!! Hvorfor badmouthe pc for å oppnå storhet? Kan ikke mac klare det på egenhånd? Blir rett og slett kvalm når jeg hører om alle disse i-tingene. iPod, iTunes, iLife, iPhone, iWorld...æææ!!! Samtidig irriterer jeg meg over jenter som foretrekker mac fremfor pc, når det sterkeste argumentet de har er "Den er mye kulere og penere". Djiiiiiiises!!

Lenke til kommentar

At jeg aldri finner CDer med artistene jeg vil ha.

De er tidvis vanskelige nok å laste ned, men når jeg vil bruke penger på de, er det enda vanskeligere :|

Pen Jakkes "Østen", UROs "Sirkus URO" og evt. utgivelser av Mr. Pimp-Lotion (nei, ikke CDer / sanger av Oral Bee hvor Mr. Pimp-Lotion er med, men solo, jeg vet det finnes) er absolutt vanskelig å finne, og finner jeg de først på nettbutikker er de hovedsaklig utgått av produksjon og jeg aner ikke hvorfor de dukker opp gir meg håp ><

Lenke til kommentar

Var på Obs! Elektro i dag, og da er det en fyr som personalet om PS3 kjører PS2-spill. Salgskåte som de er så svarer de ja, selv om Sony har gått ut (bl.a. i nettmøte her på gamer.no) og sagt at de driter i det.

Og på Lefdal blir jeg sendt fram og tilbake i butikken for å få utbetalt prisgarantien. Må til og med småkrangle for alle 150% på prisgarantien.

Altså: jeg irriterer meg over smålusne selgere.

Og at GTA IV har blitt porta så elendig. Og med sugen DRM og Games for Windows i tillegg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...