Pokey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du har jo alltids meg [/spam] Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Irriterer meg over at Pokey ikke er pratsom! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Prøve i dag jeg og. Fåkkeh såveh. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Blæ, jeg må opp rundt kl ett i morgen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg må opp klokken halv åtte På vei til forumkaféen, anyone? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Irriterende å vente på at ting skal bli ferdig nedlastet. Er også veldig irriterende å bli bannet fra diskusjon.no uten å ha brutt noen regler. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Irriterende å vente på at ting skal bli ferdig nedlastet. Er også veldig irriterende å bli bannet fra diskusjon.no uten å ha brutt noen regler. "Vi er alle uskyldige". Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Irriterer meg over chokke sin skrivefeil i signaturen (da tror jeg du kjønner.) Endret 15. desember 2008 av Samegerilja Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ønsk deg penger, så hiver du dem i banken til du blir eldre. Ser jo ut som har det meste Guess whats wrong. ^^ Tatt ifra en annen tråd. "Ok" Samegerilja. Irriterer meg folk som klager på andre, når dem ikke er noe bedre selv. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 At hver gang noe går skikkelig bra så klarer jeg alltid å drite meg loddrett ut på noe. Kan aldri gå for bra med meg. Da kommer alltid noe å bitchslapper meg tilbake til normalen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tatt ifra en annen tråd. "Ok" Samegerilja. Shit, ass. Så jævlig burn. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Du må jo være HW.no's mest sarkastiske bruker ever, Mikachu. Aka Redline btw (?) Endret 16. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Ønsk deg penger, så hiver du dem i banken til du blir eldre. Ser jo ut som har det meste Guess whats wrong. ^^ Tatt ifra en annen tråd. "Ok" Samegerilja. Irriterer meg folk som klager på andre, når dem ikke er noe bedre selv. Hehe ja, men det var i et innlegg, noe annet er jo i signaturen Hmmz, fint at du søker etter skrivefeil blant mine 426 innlegg. Få deg et liv gutt. Ikke alle som har gått på rike skoler, og blitt født opp på mammas lommebok Endret 16. desember 2008 av Samegerilja Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 At det er så mange ting jeg ser klart nå som jeg burde ha sett klart før. Og da jeg burde ha sett klart før så jeg heller ikke at en dag kommer jeg til å se annerledes på dette. "Hvis bare de unge visste, hvis bare de gamle kunne." Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Hehe ja, men det var i et innlegg, noe annet er jo i signaturen Hmmz, fint at du søker etter skrivefeil blant mine 426 innlegg. Få deg et liv gutt. Ikke alle som har gått på rike skoler, og blitt født opp på mammas lommebok Feil. Skrivefeilene i signaturen til chokke er en sitering av en annen person. Noe som irriterer meg grenseløst: Prøvespørsmål som er så harde (og nei, ikke matematikk/fysikk, det ville vært forståelig) at man sitter med spørsmålene noen dager etter, sammen med alle lesebøkene man har, og likevel ikke skjønner dritten. I tillegg hater jeg multiple choice-spørsmål hvor formuleringen er slik at det er vanskelig å svare på spørsmålet selv om man vet svaret eller ikke. Som kjent, så gir feilsvar i multiple choice 0 poeng. Hater også at universitetet setter opp kravene til bestått i skriftlig eksamen (fra 60 til 65%) ÉN måned før eksamenen skal tas. Endret 16. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg har snudd døgnet på hue. Kan ikke legge meg nå, for da får jeg ikke sove inatt. Og det er jo helt umulig å snu døgnet tilbake igjen. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg har snudd døgnet på hue.Kan ikke legge meg nå, for da får jeg ikke sove inatt. Og det er jo helt umulig å snu døgnet tilbake igjen. Du kan også irritere deg over at jeg fikk døgnet på rett kjøl idag! Sto oppp halv fem skal på jobb klokken syv! Å så happy jeg er.. Irriterende ikke sant? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 God damn you. I want sleeeeep. Tror jeg drar på Statoil å kjøper meg kaffekopp til 129kr og fyllern opp så mange ganger at jeg ikke greier å blunke. Irriterer meg også over det aldri er noen å snakke med om natta. Hvorfor skal alle sove liksom? Ække no moro det vel. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 At jeg er ferdig 12 idag, hvorfor være så kort på jobb!? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 WHAT?! Har du brukt natta på å drekka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg