Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ønsk deg penger, så hiver du dem i banken til du blir eldre. Ser jo ut som har det meste

 

Guess whats wrong. ^^

Tatt ifra en annen tråd. "Ok" Samegerilja. :p

 

 

Irriterer meg folk som klager på andre, når dem ikke er noe bedre selv. ;)

 

Hehe ja, men det var i et innlegg, noe annet er jo i signaturen

 

Hmmz, fint at du søker etter skrivefeil blant mine 426 innlegg. Få deg et liv gutt. Ikke alle som har gått på rike skoler, og blitt født opp på mammas lommebok ;)

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar
Hehe ja, men det var i et innlegg, noe annet er jo i signaturen

 

Hmmz, fint at du søker etter skrivefeil blant mine 426 innlegg. Få deg et liv gutt. Ikke alle som har gått på rike skoler, og blitt født opp på mammas lommebok ;)

 

Feil. Skrivefeilene i signaturen til chokke er en sitering av en annen person.

 

Noe som irriterer meg grenseløst: Prøvespørsmål som er så harde (og nei, ikke matematikk/fysikk, det ville vært forståelig) at man sitter med spørsmålene noen dager etter, sammen med alle lesebøkene man har, og likevel ikke skjønner dritten.

 

I tillegg hater jeg multiple choice-spørsmål hvor formuleringen er slik at det er vanskelig å svare på spørsmålet selv om man vet svaret eller ikke. Som kjent, så gir feilsvar i multiple choice 0 poeng.

 

Hater også at universitetet setter opp kravene til bestått i skriftlig eksamen (fra 60 til 65%) ÉN måned før eksamenen skal tas.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg grenseløst over at jeg har snudd døgnet på hue.

Kan ikke legge meg nå, for da får jeg ikke sove inatt. Og det er jo helt umulig å snu døgnet tilbake igjen.

Du kan også irritere deg over at jeg fikk døgnet på rett kjøl idag! Sto oppp halv fem skal på jobb klokken syv! Å så happy jeg er.. Irriterende ikke sant? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...