Coffey Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Enig jeg og, til tross for at jeg hadde "U Can't Touch This !" på den gamle iPod Touch'n min Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 dyreplageri kan få meg veldig provosert. bilder som dette provoserer og irriterer som helvete: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Og derfor er det et sjakktrekk å legge det ut på et forum? Takk Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 At det ikke skal kunne gå an å oppholde seg i sentrum av Oslo på kveldstid uten å bli rana og slått av en gjeng med tilbakestående tapere fra Afrika. En kamerat av meg blei frastjålet mobil og slått i ansiktet i går fordi han ikke ville kjøpe en jordklump som skulle forestille harsj av en liten gjeng med svartinger i går. Det som egentlig irriterer mest er at det ikke hjelper å ringe politiet. De vil kanskje måtte tilbringe natta i fengsel også ryker dem rett ut igjen på gata hvor dem kan fortsette med ablegøyene sine. At sånne faen ikke blir sendt ut av landet. Det er de samme jævlene som står i gatene der hver kveld og driver faenskap, men politiet har ikke tid og ressurser til å ta dem fordi "andre ting må prioriteres". Og er det noen i politikken som uttaler seg om det så er dem rasister og så kommer det noen nisser og sier at det er samfunnet sin feil at dem ikke er integrert og at dem har hatt det så fælt og huffameg. Det er skabbette dyr som kommer hit til Norge fordi dem veit det er lave straffer for lovbrudd i Norge slik at dem kan holde på som dem faens vil. Noe må faen meg gjøres. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Snørr. Uansett hvor mye jeg dekker trynet når jeg snyter meg får jeg alltid noe på fingrene. Ikke nok med det, nesa er tett igjen bare noen sekunder etter at jeg har snøtet meg fri Endret 14. desember 2008 av gilera Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Slenger meg på sofaen, og slår på den trege lappen etter en lang dag. Jess, så kommer bikkja og drar ut strømledninga Batteriet er gåent, så den lever kun på denne ledninga. Jey! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Og derfor er det et sjakktrekk å legge det ut på et forum? Takk skulle bare vise et eksempel på hvordan det er i realiteten. ***PC-THUG*** Endret 14. desember 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ikke nok med det, nesa er tett igjen bare noen sekunder etter at jeg har snøtet meg fri Nasesprey? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Brisne jenter som ringer meg 2 om natta irriterer meg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Nasesprey? Selvsagt, men når er ikke har det så blir det fort irriterende Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Lag det selv, vann + salt. Har du en gammel spray-flaske bare lager du hull, og heller oppi den. Funker fjell. Og ja, jeg har prøvd dette selv. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Og derfor er det et sjakktrekk å legge det ut på et forum? Takk skulle bare vise et eksempel på hvordan det er i realiteten. ***PC-THUG*** Hei. Eksempler er fine å ha, men når eksemplet kan støte mange personer anbefales det å bruke en sak som heter skjul. som det her: (skjul) (/skjul) bruk [ og ] i steden for parantes. H Endret 14. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Varsel om fare for manglende grunnlag for standpunktkarakter x 2 Faeeeen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Og derfor er det et sjakktrekk å legge det ut på et forum? Takk skulle bare vise et eksempel på hvordan det er i realiteten. ***PC-THUG*** Hei. Eksempler er fine å ha, men når eksemplet kan støte mange personer anbefales det å bruke en sak som heter skjul. som det her: (skjul) (/skjul) bruk [ og ] i steden for parantes. H ok,da skal jeg huske på det til senere Endret 14. desember 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Hvorfor er det ingen som bærer sverd eller noe, og dreper de ranerne nedi Oslo? Må da være lov det?!?!?! Jeg fikk egentlig veldig lyst til å ta på meg en svart ninja-drakt, og ta med den fake katanaen som jeg kjøpte i fjor, bare for å se om noen prøver å rane meg da. Selv om den er fake er den fortsatt lagd av stål, noe som er inni helvetes vondt å bli slått med. Jeg kutter kanskje ingen, men det kan jo fortsatt knuse bein, omtremt som en hammer. Ye, jeg skal gjøre det. WOHO Endret 14. desember 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Brisne jenter som ringer meg 2 om natta irriterer meg. folk som ringer i det heletatt på den tiden av døgnet, spesielt om man har jobba 15 timer den dagen og skal opp tidlig for å jobbe videre, jeg opplevde en slik denne helga Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Hvorfor er det ingen som bærer sverd eller noe, og dreper de ranerne nedi Oslo?Må da være lov det?!?!?! Jeg fikk egentlig veldig lyst til å ta på meg en svart ninja-drakt, og ta med den fake katanaen som jeg kjøpte i fjor, bare for å se om noen prøver å rane meg da. Selv om den er fake er den fortsatt lagd av stål, noe som er inni helvetes vondt å bli slått med. Jeg kutter kanskje ingen, men det kan jo fortsatt knuse bein, omtremt som en hammer. Ye, jeg skal gjøre det. WOHO I'LL DEAR YOU! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg irriterer meg over at jeg ikke får sove Tentamen n stuff i morgen. Tviler på at 3 timers søvn fungerer fjerde dagen på rad. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Får ikke sove og heller ingen å prate med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg