Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det ikke skal kunne gå an å oppholde seg i sentrum av Oslo på kveldstid uten å bli rana og slått av en gjeng med tilbakestående tapere fra Afrika. En kamerat av meg blei frastjålet mobil og slått i ansiktet i går fordi han ikke ville kjøpe en jordklump som skulle forestille harsj av en liten gjeng med svartinger i går. Det som egentlig irriterer mest er at det ikke hjelper å ringe politiet. De vil kanskje måtte tilbringe natta i fengsel også ryker dem rett ut igjen på gata hvor dem kan fortsette med ablegøyene sine. At sånne faen ikke blir sendt ut av landet. Det er de samme jævlene som står i gatene der hver kveld og driver faenskap, men politiet har ikke tid og ressurser til å ta dem fordi "andre ting må prioriteres". Og er det noen i politikken som uttaler seg om det så er dem rasister og så kommer det noen nisser og sier at det er samfunnet sin feil at dem ikke er integrert og at dem har hatt det så fælt og huffameg. Det er skabbette dyr som kommer hit til Norge fordi dem veit det er lave straffer for lovbrudd i Norge slik at dem kan holde på som dem faens vil. Noe må faen meg gjøres.

Lenke til kommentar
Og derfor er det et sjakktrekk å legge det ut på et forum? Takk

skulle bare vise et eksempel på hvordan det er i realiteten.

 

***PC-THUG***

Hei. Eksempler er fine å ha, men når eksemplet kan støte mange personer anbefales det å bruke en sak som heter skjul.

som det her:

 

(skjul) (/skjul)

bruk [ og ] i steden for parantes.

 

H

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Og derfor er det et sjakktrekk å legge det ut på et forum? Takk

skulle bare vise et eksempel på hvordan det er i realiteten.

 

***PC-THUG***

Hei. Eksempler er fine å ha, men når eksemplet kan støte mange personer anbefales det å bruke en sak som heter skjul.

som det her:

 

(skjul) (/skjul)

bruk [ og ] i steden for parantes.

 

H

ok,da skal jeg huske på det til senere

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen som bærer sverd eller noe, og dreper de ranerne nedi Oslo?

Må da være lov det?!?!?! :D

 

Jeg fikk egentlig veldig lyst til å ta på meg en svart ninja-drakt, og ta med den fake katanaen som jeg kjøpte i fjor, bare for å se om noen prøver å rane meg da.

 

Selv om den er fake er den fortsatt lagd av stål, noe som er inni helvetes vondt å bli slått med. Jeg kutter kanskje ingen, men det kan jo fortsatt knuse bein, omtremt som en hammer.

 

Ye, jeg skal gjøre det. WOHO

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som bærer sverd eller noe, og dreper de ranerne nedi Oslo?

Må da være lov det?!?!?! :D

 

Jeg fikk egentlig veldig lyst til å ta på meg en svart ninja-drakt, og ta med den fake katanaen som jeg kjøpte i fjor, bare for å se om noen prøver å rane meg da.

 

Selv om den er fake er den fortsatt lagd av stål, noe som er inni helvetes vondt å bli slått med. Jeg kutter kanskje ingen, men det kan jo fortsatt knuse bein, omtremt som en hammer.

 

Ye, jeg skal gjøre det. WOHO

I'LL DEAR YOU!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...