Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg er så negativ og melodramatisk, ser alltid det verste.

Som nå når jeg ikke får tatt eksamenene mine (sannsynligvis) pga. angst eller hva søren det er, klarer ikke lese, klarer ikke gjøre noe, så vidt jeg klarer å forlate rommet.

Jeg ser på det som første billett rakt til helvete.

 

Tar ikke disse eksamenene - får ikke tatt de senere - får ikke tatt bachelor - får ikke jobb - gjeldsfengsel pga. studielånet - ??? - hardere stoffer - død.

 

Enig. Hadde Engelsk Muntlig eksamen i går.

Lagde en presentasjon som skulle vare maks 5 min med 20 lysbilder.

Ble stoppa mitt i.

Orka ikke og lese engelskboka for del 2 av eksamen.

Greide ikke og fortelle en durt om EU på del 2.

 

Så jeg fikk en D. Og jeg var dritnervøs.

 

Jeg har 4 eksamener jeg har strøket på. 3 vanskelige. Og det bare på førsteåret-

Og nå skal vi ha entil vanskelig eksamen. Gidder ikke og tenke på den engang.

Lenke til kommentar

de vil vel bare vise at de føler med de sårede, MEN å legge ut slike rip greier er å vise sitt medynk på en feil måte.

en annen ting å huske på er at det stort sett bare er ungdom i aldre 13-15 som lager disse gruppene også. en jeg kjente død for litt siden og da var det en slik gruppe startet av en 15 år gammel jente.........bare tåpelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
At Telehor kundeservice er umulig å komme i gjennom til.

Ja faen heller, beklager ordspråket, men da jeg mistet nettet onsdag, måtte jeg vente i 30 min for å få vite at det var feil hos telenor. Heldigvis er den gratis da.

Lenke til kommentar
de vil vel bare vise at de føler med de sårede, MEN å legge ut slike rip greier er å vise sitt medynk på en feil måte.

en annen ting å huske på er at det stort sett bare er ungdom i aldre 13-15 som lager disse gruppene også. en jeg kjente død for litt siden og da var det en slik gruppe startet av en 15 år gammel jente.........bare tåpelig.

 

Når dette gjelder privatpersoner mener jeg det er respektløst. Når det er hva de kaller "offentlige personer" blir det noe annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...