Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok der nøkkelen ligger ja. En del av det som gjør palestinaskjerf til noe annet enn vanlige skjerf er jo fargepaletten som er brukt. Man går ikke med en brunskjorte om man går rundt med en gul skjorte, selv om snittet kanskje er den samme som ble brukt på brunskjortene.

Lenke til kommentar
den ene dritt døra på bilen som er blitt kjempe vrang med kulden og ikke vil lukke seg ordentlig.......................irriterer så jævli. har testet med lås-spray,men det funker ikke.

for ikke å glemme at det faktisk er frosne ruter innvendig,altså både ute og inne!!!

Oh oh! Den slår jeg meg med på.

Hver gang jeg skal kjøre (og det er under 5 minus) må jeg først rive og slite i døra for å få den opp. Når jeg endelig får opp driten, med en fot på bakdøra, så kommer gummilista med et riiiiiiitsj. Stappe den på plass, så må jeg skrape innsiden av frontruta. Da legger det seg et tjukt lag med snø på dashbordet, rattet og selvsagt setet ettersom jeg skraper. SÅ kan jeg begynne på de fem centimetrene med stålis som dekker utsiden av frontruta.

Det positive er at jeg slipper å knyte et tau gjennom bilen i tillegg til alt dette, for å holde døra igjen mens jeg kjører, som jeg måtte på min forrige bil/vrak.

Lenke til kommentar
den ene dritt døra på bilen som er blitt kjempe vrang med kulden og ikke vil lukke seg ordentlig.......................irriterer så jævli. har testet med lås-spray,men det funker ikke.

for ikke å glemme at det faktisk er frosne ruter innvendig,altså både ute og inne!!!

Oh oh! Den slår jeg meg med på.

Hver gang jeg skal kjøre (og det er under 5 minus) må jeg først rive og slite i døra for å få den opp. Når jeg endelig får opp driten, med en fot på bakdøra, så kommer gummilista med et riiiiiiitsj. Stappe den på plass, så må jeg skrape innsiden av frontruta. Da legger det seg et tjukt lag med snø på dashbordet, rattet og selvsagt setet ettersom jeg skraper. SÅ kan jeg begynne på de fem centimetrene med stålis som dekker utsiden av frontruta.

Det positive er at jeg slipper å knyte et tau gjennom bilen i tillegg til alt dette, for å holde døra igjen mens jeg kjører, som jeg måtte på min forrige bil/vrak.

hos meg er det døra ved førerplassen som ikke vil igjen slik at jeg ikke kan kjøre. så jeg må binde døra fast. døra funka for ett par dager siden,men så slo den seg vrang igjen. hadde jeg hatt automatgir kunne jeg kjørt og holdt i dør med en arm,men med manuelt gir så blir det uforsvarlig. kan heller ikke kjøre med tau bundet fast til døra da det blokkerer for beina mine og ikkeminst gjør at jeg må komme til førersetet via baksetet da snoren er bundet på tvers fra det ene håndtaket til det andre. huff:(

Lenke til kommentar

Hah, glad dørene mine funker greit, var -12,5 i morres og dørene åpnet og lukket seg som om det ikke var minusgrader i det hele tatt. Smør gummilistene med silikon, så henger de seg ikke så voldsomt fast i døra.

Men isskrapa mi knakk, det var irriterende. Måtte stå å skrape fire vinduer med en tynn flis.

Lenke til kommentar

At iPoden min plutselig slutta å spille av låter. Setter på en låt så står det 0:00 før den plutselig hopper til en ny låt. Faen til noe skvip iPod er -.- jævla lite brukervennlig i utgangspunktet med det tragiske programmet iTunes som det tvinger deg til å bruke når du på andre mp3-spillere bare kan kopiere filer til mappa. Heldigvis finnes det alternative programmer, men det at man i det hele tatt må bruke et jævla program ødelegger mye.

Lenke til kommentar

At jeg er så negativ og melodramatisk, ser alltid det verste.

Som nå når jeg ikke får tatt eksamenene mine (sannsynligvis) pga. angst eller hva søren det er, klarer ikke lese, klarer ikke gjøre noe, så vidt jeg klarer å forlate rommet.

Jeg ser på det som første billett rakt til helvete.

Tar ikke disse eksamenene - får ikke tatt de senere - får ikke tatt bachelor - får ikke jobb - gjeldsfengsel pga. studielånet - ??? - hardere stoffer - død.

Lenke til kommentar

opp til exphil i morgen og føler meg høyst usikker på hvordan dette vil arte seg. tenker kun negativt om resultatet etter eksamen og har allerede visjoner i hode om en stor karakter F med fet skrift som svirrer rundt før det planter seg godt som karakter ved siden av mitt navn.

kjenner jeg blir kvalm bare ved tanken på morgendagens eksamen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...