SpecialForce Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Irriterer meg at ingen kommenterer her, jeg trenger hjelp https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry12577132 Lenke til kommentar
Mariia* Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 irriterer meg over aktuelt og været på tvnorge. hvis jeg ser på en film, så glemmer jeg hva jeg ser på i mellomtiden så jeg skrur over. irriterer meg også over tekstinga på discovery, noen ganger er det tekst andre ganger ikke. ikke det at man trenger tekst på alle programmer, men slitsomt når teksta kommer innimellom bara. irriterer meg over folk som ikke respekterer dørselgere som vanlig mennesker også. de tror vi er noe monster eller noe, for de slenger dritt og kaster igjen døra i ansiktet vårt. irriterer meg over at skolen har blokkert ALLE nettsider som det finnes noe som helst som det går ann å se på. snart blokker de vel diskusjon også. vi måtte snakke med fylkeskommunen for å kunne fikse noe til en nettside vi koder på i elevbedriften vår. det var ett sinnsykt mas. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er mørkt klokken halv tre, og det regner!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det irriterer meg at Posten er innmari treig!!! De mottok min pakke fra USA idag morgen kl 8, tror du at de har klart å sende videre til postkontor der jeg bor? Nei, de gidder ikke >.< Jeg bor i Oslo, de bør lett sende videre til postkontoret i samme dag. Det er da ikke så vanskelig?!? Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ølen min som jeg skulle kose meg med i kveld er stjålet. Hurra for kollektivet!! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 At forumet går ned for telling akkurat i det jeg har skrevet et innlegg og skal trykke "Svar". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 At forumet går ned for telling akkurat i det jeg har skrevet et innlegg og skal trykke "Svar". Enda værre er det når du har skrevet noe skikkelig langt og vanskelig, så forsvinner det på grunn av at du trykker feil knapp, Mozilla kræsjer o.l. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Og uansett hvor hardt du prøver å skrive det like bra igjen, så blir det aldri i nærheten av orginalen. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Et kræsj IRL er verre. Blir plaget av spontane strømbrudd her av og til. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 At .NET innstallasjonen klikker nettopp på grunn av at jeg ikke har .NET ennå Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er mørkt klokken halv tre, og det regner!! Norge Lenke til kommentar
Teig Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Mødre som på død og liv skal dra med hele ungeflokken inn i butikken jeg jobber i og la dem løpe rundt som hyperaktive duracell-kaniner mens de slenger matvarer veggimellom. Spesielt når det er jeg som må tørke opp pastasaus/shampo/oliven/whatever som skitungene har revet ned. BLARRHGAGHAHG! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Når man har fått godt kontakt med ei pen jente, så kommer en bekjent og ødelegger hele greia for tilsynelatende morros skyld. Faen i helvete. Lite trivelig å måtte skjelle ut mennesker man gikk utifra at ikke cockblocka på den måten. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Folk på imdb som sammenligner HVER JÆVLA FILM med The Dark Knight og forteller hvorfor den er bedre enn HVER JÆVLA FILM. Stakkars folk. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Folk på imdb som sammenligner HVER JÆVLA FILM med The Dark Knight og forteller hvorfor den er bedre enn HVER JÆVLA FILM. Stakkars folk. Enig, er så drittlei av The Dark Knight. ALLE fjortiser går helt av skinnene fordi det er "den beste filmen de noen gang har sett." Og de jævla TDK-sitatene som er OVERALT. "wHYyyY SooO SEriOuS", "LETS PUT A SMILE ON THAT FACE" etc. Hva faen liksom. JADA, VI HAR SETT DET NÅ, DET ER VERKEN TØFT ELLER NØDVENDIG AT ALLE MÅ HA DET I SIGNATUREN SIN. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Tror ikke det finnes folk over 17 som mener at TDK er verdens beste film. Personlig mener jeg at Batman Returns er bedre Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Personlig mener jeg at Batman Begins er bedre. Noe som er jævlig irriterende er lærere som faen ikke klarer å si ifra om en dritt, sto opp 2 timer tidligere enn jeg trengte idag, pga. læreren hadde glemt å si at vi hadde avspasering idag. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 "Sorry mac," faen så det irriterer meg. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 At jeg greide å formatere og overskrive masse data på minnepennen min i dag, mange viktige dokumenter ble overskreve Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hahah, herregud. Folk som tror fordi at noen i venneklubben etc sier at en film er dårlig, så tror dem automatisk at alle andre i det norske land mener det samme. Idiotisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg