Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

irriterer meg over aktuelt og været på tvnorge.

hvis jeg ser på en film, så glemmer jeg hva jeg ser på i mellomtiden så jeg skrur over.

 

irriterer meg også over tekstinga på discovery, noen ganger er det tekst andre ganger ikke.

ikke det at man trenger tekst på alle programmer, men slitsomt når teksta kommer innimellom bara.

 

irriterer meg over folk som ikke respekterer dørselgere som vanlig mennesker også. de tror vi er noe monster eller noe, for de slenger dritt og kaster igjen døra i ansiktet vårt.

 

irriterer meg over at skolen har blokkert ALLE nettsider som det finnes noe som helst som det går ann å se på.

snart blokker de vel diskusjon også. vi måtte snakke med fylkeskommunen for å kunne fikse noe til en nettside vi koder på i elevbedriften vår. det var ett sinnsykt mas.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at Posten er innmari treig!!! De mottok min pakke fra USA idag morgen kl 8, tror du at de har klart å sende videre til postkontor der jeg bor? Nei, de gidder ikke >.< Jeg bor i Oslo, de bør lett sende videre til postkontoret i samme dag. Det er da ikke så vanskelig?!?

Lenke til kommentar

Mødre som på død og liv skal dra med hele ungeflokken inn i butikken jeg jobber i og la dem løpe rundt som hyperaktive duracell-kaniner mens de slenger matvarer veggimellom. Spesielt når det er jeg som må tørke opp pastasaus/shampo/oliven/whatever som skitungene har revet ned. BLARRHGAGHAHG!

Lenke til kommentar
Folk på imdb som sammenligner HVER JÆVLA FILM med The Dark Knight og forteller hvorfor den er bedre enn HVER JÆVLA FILM. Stakkars folk.

Enig, er så drittlei av The Dark Knight. ALLE fjortiser går helt av skinnene fordi det er "den beste filmen de noen gang har sett." Og de jævla TDK-sitatene som er OVERALT. "wHYyyY SooO SEriOuS", "LETS PUT A SMILE ON THAT FACE" etc. Hva faen liksom. JADA, VI HAR SETT DET NÅ, DET ER VERKEN TØFT ELLER NØDVENDIG AT ALLE MÅ HA DET I SIGNATUREN SIN.

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...